Hatsumomo Skrevet 5. april 2023 #161 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De tre første er tilgjengelige på flere strømmetjenester, sjekket nettopp Anonymkode: 5b2cf...4c8 1) jeg gidder ikke abbonnere på ALLE strømmetjenestene som finnes. 2) filmene kommer og går for en gitt periode, som alle med strømmetjenester vet godt. 3) dette var bare noen filmer jeg nevnte i farten, ganske mange flere som ikke er så kjente titler som de nevnte er ikke tilgjengelig noen sted, knapt mulig å få kjøpt. 80 tallsfilmer kjøper jeg derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #162 Del Skrevet 5. april 2023 Hatsumomo skrev (5 minutter siden): 1) jeg gidder ikke abbonnere på ALLE strømmetjenestene som finnes. 2) filmene kommer og går for en gitt periode, som alle med strømmetjenester vet godt. 3) dette var bare noen filmer jeg nevnte i farten, ganske mange flere som ikke er så kjente titler som de nevnte er ikke tilgjengelig noen sted, knapt mulig å få kjøpt. 80 tallsfilmer kjøper jeg derfor. Mange av dem kan du se på YouTube og da trenger du bare å betale for filmen, ikke noe abonnement Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. april 2023 #163 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange av dem kan du se på YouTube og da trenger du bare å betale for filmen, ikke noe abonnement Anonymkode: 5b2cf...4c8 Igjen, jeg vil ha filmene fysisk på disk. Alt forsvinner fra nettet før eller siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #164 Del Skrevet 5. april 2023 Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Igjen, jeg vil ha filmene fysisk på disk. Alt forsvinner fra nettet før eller siden. Finnes mye billig på Finn i så fall, til sånn 5-10kr dvd Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #165 Del Skrevet 5. april 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Orker ikke å sjekke ut hvilke som har hva i score, bare fordi mange ikke liker en film så betyr ikke det at man ikke kan like den selv. Wolverine Origins får ofte slakt men jeg elsker den filmen Anonymkode: 5b2cf...4c8 Superhero filmer er virkelig ikke kvalitet. Ingen gidder bry seg med slikt om 50 år, mens Gudfaren I og II fortsatt holder. Anonymkode: 11981...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #166 Del Skrevet 5. april 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Orker ikke å sjekke ut hvilke som har hva i score, bare fordi mange ikke liker en film så betyr ikke det at man ikke kan like den selv. Wolverine Origins får ofte slakt men jeg elsker den filmen Anonymkode: 5b2cf...4c8 Den har ikke under 6 på imdb... Anonymkode: 0916e...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #167 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Superhero filmer er virkelig ikke kvalitet. Ingen gidder bry seg med slikt om 50 år, mens Gudfaren I og II fortsatt holder. Anonymkode: 11981...7ca Nå vet jeg du tuller… Superhelt filmer er de beste filmene i nåtiden, avengers endgame ble tross alt verdens mest tjente film Mafia filmer er bare kjedelig AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den har ikke under 6 på imdb... Anonymkode: 0916e...428 Ikke sagt heller men den får ofte slakt så det er langt fra en populær film… Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #168 Del Skrevet 5. april 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nå vet jeg du tuller… Superhelt filmer er de beste filmene i nåtiden, avengers endgame ble tross alt verdens mest tjente film Mafia filmer er bare kjedelig Ikke sagt heller men den får ofte slakt så det er langt fra en populær film… Anonymkode: 5b2cf...4c8 Spørsmålet du svarte på var jo om du kunne liste opp bra filmer med under 6 i score... Anonymkode: 0916e...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #169 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spørsmålet du svarte på var jo om du kunne liste opp bra filmer med under 6 i score... Anonymkode: 0916e...428 Og jeg orker ikke å skulle begynne å sjekke scoren på alle filmer jeg liker.. Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #170 Del Skrevet 5. april 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Og jeg orker ikke å skulle begynne å sjekke scoren på alle filmer jeg liker.. Anonymkode: 5b2cf...4c8 Ser den, men det var du selv som sa at det var mange bra filmer med score under 6, også fikk du spørsmål om å nevne noen og det klarte du ikke... Anonymkode: 0916e...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #171 Del Skrevet 5. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå vet jeg du tuller… Superhelt filmer er de beste filmene i nåtiden, avengers endgame ble tross alt verdens mest tjente film Mafia filmer er bare kjedelig. Anonymkode: 5b2cf...4c8 Nå forstår jeg at du bare troller. Anonymkode: 11981...7ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #172 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nå forstår jeg at du bare troller. Anonymkode: 11981...7ca https://www.reuters.com/graphics/USA-FILM-AVENGERS/0100B09V0ME/index.html Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #173 Del Skrevet 6. april 2023 20 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.reuters.com/graphics/USA-FILM-AVENGERS/0100B09V0ME/index.html Anonymkode: 5b2cf...4c8 Og hva så? Kommersiell suksess har da ingen ting å gjøre med kunstnerisk kvalitet. Anonymkode: 11981...7ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #174 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og hva så? Kommersiell suksess har da ingen ting å gjøre med kunstnerisk kvalitet. Anonymkode: 11981...7ca Jo, ellers hadde ikke så mange likt den. Ville mye heller sett en Marvel film enn en mafiafilm… Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #175 Del Skrevet 6. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Jo, ellers hadde ikke så mange likt den. Ville mye heller sett en Marvel film enn en mafiafilm… Anonymkode: 5b2cf...4c8 Nei ingen sammenheng mellom kunstnerisk kvalitet og antall som ser noe Anonymkode: 0916e...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #176 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei ingen sammenheng mellom kunstnerisk kvalitet og antall som ser noe Anonymkode: 0916e...428 Kunstnerisk kvalitet har ikke noe å si hvis ingen liker det Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #177 Del Skrevet 6. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kunstnerisk kvalitet har ikke noe å si hvis ingen liker det Anonymkode: 5b2cf...4c8 Jo det har det Anonymkode: 0916e...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #178 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo det har det Anonymkode: 0916e...428 Nei for ingen liker det, eneste som spiller noe rolle er om folk liker filmen. Du tjener ikke på å lage en film nesten ingen ser eller liker.. Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #179 Del Skrevet 6. april 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei for ingen liker det, eneste som spiller noe rolle er om folk liker filmen. Du tjener ikke på å lage en film nesten ingen ser eller liker.. Anonymkode: 5b2cf...4c8 ta feks van Gogh ingen likte hans bilder (solgte vel kun 1 maleri) mens nå regnes han blant våre aller største malere Anonymkode: 0916e...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #180 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): ta feks van Gogh ingen likte hans bilder (solgte vel kun 1 maleri) mens nå regnes han blant våre aller største malere Anonymkode: 0916e...428 Får vente og se hva som er mest populært om 100 år da 😛 Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå