Gå til innhold

Noen som har hatt korona i det siste? Hvilke symptomer?


Stavangebrud2012

Anbefalte innlegg

Jeg er svimmel og ør, ingen feber eller halsvondt. Noen med lignende symptomer som har hatt korona den siste tiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært forkjølet et par ganger, men har ingen anelse om det var corona eller ikke - tester man det lenger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten spørre, hvorfor tror du det er korona??

Det er mange mulige årsaker til svimmelhet, men en luftveisinfeksjon uten luftveissymptomer er vel ikke den mest sannsynlige.

Har det vart lenge/er svært plagsomt/følges av andre mer urovekkende symptomer er det kanskje en ide å kontakte en lege?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en tulling skrev (1 time siden):

Må nesten spørre, hvorfor tror du det er korona??

Det er mange mulige årsaker til svimmelhet, men en luftveisinfeksjon uten luftveissymptomer er vel ikke den mest sannsynlige.

Har det vart lenge/er svært plagsomt/følges av andre mer urovekkende symptomer er det kanskje en ide å kontakte en lege?

Bare en kommentar- begge gangene jeg har hatt korona har det vært svært lite forkjølelse. Magevondt/uvel, feber, vondt i kroppen, svimmel derimot.. 

var litt rar i halsen bare og litt småtett i brystet ettehvert. Men det minte lite om vanlig forkjølelse for min del

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (På 2.3.2023 den 18.16):

Bare en kommentar- begge gangene jeg har hatt korona har det vært svært lite forkjølelse. Magevondt/uvel, feber, vondt i kroppen, svimmel derimot.. 

var litt rar i halsen bare og litt småtett i brystet ettehvert. Men det minte lite om vanlig forkjølelse for min del

 

Da jeg hadde covid hadde jeg litt feber ikke vondt i halsen. Ble ekstra tett bare.

Vært forkjølet etterpå, men tester ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Subfebril, tørrhoste, litt sår og slim i halsen, tett og rennende nese om hverandre, tungpust (ikke alvorlig), litt vondt i hodet,  slapp

Endret av Topsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenåringsdatter rammet for 3.gang. Veldig sår hals og sterk hodepine, sårt å ta på huden men ikke feber. Følt seg veldig syk. Ligner på de andre to gangene hun hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har covid nå. Feber opptil 39 grader mot 36.4 normalt. 

Fryse rier, snufsete, tett nese, litt vondt i ledd, sliten og veldig vondt i hodet 😝 bruker mer astma medisiner enn normalt disse dager. Diare nå i dag.

IMG_20230320_093558.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen hadde for en uke siden, feber på 40, vondt i kroppen ( stive muskler) og hodepine... Litt lurvete i halsen men ikke forkjølelse Han var syk to dager .. Idag kjente jeg det, vondt i kroppen og hodet og feber. Svaaak covid test.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Jeg leste nettopp at det var mye smitte nå, og at det var flere som ble innlagt pga korona enn influensa, men ikke flere totalt. De måler økt smitte ved å teste kloakken.

Det er sjeldent å se munnbind, men jeg synes at vi burde bruke det mer når vi er syke og nær folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (På 31.3.2023 den 1.54):

Jeg leste nettopp at det var mye smitte nå, og at det var flere som ble innlagt pga korona enn influensa, men ikke flere totalt. De måler økt smitte ved å teste kloakken.

Det er sjeldent å se munnbind, men jeg synes at vi burde bruke det mer når vi er syke og nær folk.

Munnbind hjelper ikke så mye som man først trodde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffenbøffen

Jeg testet positiv i dag faktisk. Kjøpte en test fordi vi skulle på hytta med folk som er i risikogruppen. 

Jeg har ikke hatt feber, men er snørrete, hoster og har vondt i hodet. Var kvalm i starten, men det kan ha vært noe annet?

Er generelt slapp og "susete", føles nesten som når man har drukket litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...