Lolalot Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Damer ser like mye på menn når de har på solbriller,som menn gjør når de ikke har 1
ClausSaus Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Lolalot skrev (46 minutter siden): Damer ser like mye på menn når de har på solbriller,som menn gjør når de ikke har Damer stirrer nå ganske mye uten solbriller også, da… 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 20 minutter siden, ClausSaus said: Damer stirrer nå ganske mye uten solbriller også, da… Det er ikke min erfaring, som etter sigende forholdsvis kjekk mann. Anonymkode: 91d08...d07
Taluno Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 Hvorfor er det en upopulær mening? Det er vel mer en observasjon du har gjort deg? Men jeg har ikke gjort samme observasjon.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Skrevet 1. mars 2023 Tja spørs hvor kjekk du er. De eneste mennene jeg stirrer på (i skjul bak solbriller) er de med heftig trent kropp og sixpack. Da mener jeg de som ser ut som de kommer rett ut av et magasin. Ser sånne kanskje hvert tredje år i parken eller på gata, oftere på ferie og strand men altså ikke spesielt ofte. Menn glor vel på damer hver dag bare de tar t-banen så jeg er ikke enig påstanden din Anonymkode: b8419...63f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Skrevet 1. mars 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tja spørs hvor kjekk du er. De eneste mennene jeg stirrer på (i skjul bak solbriller) er de med heftig trent kropp og sixpack. Da mener jeg de som ser ut som de kommer rett ut av et magasin. Ser sånne kanskje hvert tredje år i parken eller på gata, oftere på ferie og strand men altså ikke spesielt ofte. Menn glor vel på damer hver dag bare de tar t-banen så jeg er ikke enig påstanden din Anonymkode: b8419...63f Nei, tror du har helt rett. Jeg nyter synet av alle damer som jeg finner attraktive, selv om det bare er ansiktet jeg ser, og i Norge er det mange attraktive damer. Jeg har dog takt nok til enten å ha på solbriller eller å kun kaste korte blikk. Stirrer aldri åpenlyst. Anonymkode: 91d08...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå