AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Trenger litt råd i forhold til en jeg liker godt. Har likt han lenge, vi var venner fra før. Vi to har alltid hatt en flørtete tone. Vi har begynt å møttes flere ganger, men de gangene er vi hos hverandre og det ender alltid i noe seksuelt. Synes det er utrulig tungt, med tanke på at jeg har likt han for lenge fra før. Er redd han bare utnytter det og "bruker" meg for sex. Det skal sies at han skriver masse meldinger til meg hvor han utrykker han bryr seg, i form av meldinger som "hvordan har du det" eller "hvordan har dagen din vært." Jeg tolker dette som at man kan bry seg, men synes det er rart at de eneste gangene vi møtes ender det i sex eller bare besøk. Dessuten synes jeg det skulle vært skummelt/for tidlig prate om følelser da vi bare har holdt på med å møttes kanskje 4-5 ganger. Er kanskje ikke lett for en vite om man sku passe sammen på bakgrunn av at vi har bare hengt så få ganger- men som jeg fortalte så er vi kjent fra før. Virker i perioder som han sender miksa signaler forresten. Hva burde jeg gjøre? Vil ikke ende opp med å bli uvenn eller såra her.. Kan man foreksempel spørre hva han er ute etter eller? Livredd skremme han vekk Anonymkode: b876c...12f
svartkatt Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Ikke ha sex hver gang.. se hvordan det går. 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 1 minutt siden, svartkatt said: Ikke ha sex hver gang.. se hvordan det går. Takk for råd, litt vanskelig når han er veldig klåfingret så føler når vi skal til hverandre at det blir sex uansett Anonymkode: b876c...12f
Btw Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 (endret) Foreslå å finne på noe utenfor huset. Si at du liker å gå på tur/svømme/spise/ bowle/whatever. Hvis ikke han gidder å opprettholde ønskene dine, så vet du har tar ikke dine behov seriøst og er kun ute etter sex. Husk at venner kan også være kjipe. Endret 27. februar 2023 av Btw 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Skrevet 27. februar 2023 Når dere har hatt sex er det ikke for tidlig med en prat om "hva betyr dette? Hva tenker du om oss? Er vi venner eller vil du prøve å date ordentlig og se om det kan bli noe seriøst?" Anonymkode: bf12a...de1 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #6 Skrevet 27. februar 2023 2 minutter siden, Btw said: Foreslå å finne på noe utenfor huset. Si at du liker å gjøre svømme/spise/ bowle/whatever. Hvis ikke han gidder å opprettholde ønskene dine, så vet du har tar ikke dine behov seriøst og er kun ute etter sex. Husk at venner kan også være kjipe. Det var ett godt råd ja. Tusentakk! Anonymkode: b876c...12f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7 Skrevet 27. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Når dere har hatt sex er det ikke for tidlig med en prat om "hva betyr dette? Hva tenker du om oss? Er vi venner eller vil du prøve å date ordentlig og se om det kan bli noe seriøst?" Anonymkode: bf12a...de1 Mener du det er for tidlig eller ikke? Anonymkode: b876c...12f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #8 Skrevet 27. februar 2023 Du liker han, er trygg på han, ser en fremtid med han, men siden dere ender opp å ha sex hver gang dere treffes så vurderer du å dumpe han.. Dere har truffet hverandre privat 4 eller 5 ganger. Tror du bør dumpe han, for hans del. Dette blir rett og slett umulig for han å forholde seg til i fremtiden. Anonymkode: 6f942...28c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #9 Skrevet 27. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du liker han, er trygg på han, ser en fremtid med han, men siden dere ender opp å ha sex hver gang dere treffes så vurderer du å dumpe han.. Dere har truffet hverandre privat 4 eller 5 ganger. Tror du bør dumpe han, for hans del. Dette blir rett og slett umulig for han å forholde seg til i fremtiden. Anonymkode: 6f942...28c TS HER, Nå må nesten du lære deg å lese før du uttaler deg, Jeg har aldri sagt "ser en fremtid med han" jeg sier at jeg liker han og det har jeg gjort en stund. Har ikke følelser for han enda og jeg må nesten møte han flere ganger for og finne ut om det er en potensiell partner- men vi er venner fra før. Vil ikke ende opp såra og ut ifra det faktum at vi bare har sex hver gang vi møtes. Jeg har kjent han ganske lenge. Sier heller ikke jeg skal "dumpe" han. Anonymkode: b876c...12f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #10 Skrevet 27. februar 2023 Hva er forskjellen på å dumpe vs droppe en person? Jeg leste relasjonen som noe for fremtiden når man går fra å kjenne en person over lang tid til å ha en seksuell relasjon med vedkommende.. Det i kontekst med at du stiller spørsmål om du skal droppe han. Anonymkode: 6f942...28c 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #11 Skrevet 27. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er forskjellen på å dumpe vs droppe en person? Jeg leste relasjonen som noe for fremtiden når man går fra å kjenne en person over lang tid til å ha en seksuell relasjon med vedkommende.. Det i kontekst med at du stiller spørsmål om du skal droppe han. Anonymkode: 6f942...28c Har heller ikke sagt jeg skulle droppe han, spør om råd om tolkning til hans oppførsel mtp at han leder til sex hver gang. Sier at jeg heller ikke vil skremme han vekk så om det er for tidlig spørre hva han er ute etter? Sier aldri jeg vil droppe han eller lignende, mer hva burde jeg gjøre.. Anonymkode: b876c...12f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #12 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mener du det er for tidlig eller ikke? Anonymkode: b876c...12f At det ikke er for tidlig. Det er på sin plass når man har hatt sex. AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Når dere har hatt sex er det ikke for tidlig med en prat om "hva betyr dette? Hva tenker du om oss? Er vi venner eller vil du prøve å date ordentlig og se om det kan bli noe seriøst?" Anonymkode: bf12a...de1 Om man vegrer seg for å ta opp sånne ting direkte så havner man fort i fuck friend fella der man håper det er på vei noe sted mens den andre ikke ser det sånn. Viktig å få avklart tidlig for begges del Anonymkode: bf12a...de1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #13 Skrevet 27. februar 2023 Les overskriften din. Nok fra denne kanten. Anonymkode: 6f942...28c
Btw Skrevet 27. februar 2023 #14 Skrevet 27. februar 2023 (endret) 53 minutter siden, AnonymBruker said: Det var ett godt råd ja. Tusentakk! Anonymkode: b876c...12f Etter et par måned med å finne på ting offentlig sammen med litt offentlig klåing. Å være komfortable med hverandre i offentlig er veldig viktig før dere går til neste fase. Det demonstrerer jo at du ikke er en pulevenn som han gjemmer bort mens han fisker etter noe bedre. Man blir heller ikke ordentlig forelsket når alt man gjør er å være i et rom og ligger med hverandre. Deretter begynner dere å henge med hverandres venner i grupper. Siste fase innen 3-4 måneder så hilser man på hverandres familie sånn helt casual som at du stikker innom hos han og henter noe og han prensenter deg for bror/mor. Her blir han tvunget til å titulere deg So decisions time. Ingen vei å løpe. Dating markedet er veldig usunt i disse dager og ingen vet hva som kommer først og etter. Siden dere har allerede hatt sex så er bare å gå gjennom de andre fasene Hvis han stritter imot, så vet du at han kun bruker deg for sex noe som folk gjør ganske ofte, men det trenger jo ikke å skje med deg. Lykke til! Ps. Snakker ikke døtrene med sine mødre lenger? Endret 27. februar 2023 av Btw
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #15 Skrevet 27. februar 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Les overskriften din. Nok fra denne kanten. Anonymkode: 6f942...28c Var vel skrevet for oppmerksomhet ups Anonymkode: b876c...12f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #16 Skrevet 27. februar 2023 6 minutter siden, Btw said: Etter et par måned med å finne på ting offentlig sammen med litt offentlig klåing. Å være komfortable med hverandre i offentlig er veldig viktig før dere går til neste fase. Det demonstrerer jo at du ikke er en pulevenn som han gjemmer bort mens han fisker etter noe bedre. Man blir heller ikke ordentlig forelsket når alt man gjør er å være i et rom og ligger med hverandre. Deretter begynner dere å henge med hverandres venner i grupper. Siste fase innen 3-4 måneder så hilser på hverandres familie sånn helt casual som at du stikker innom hos han og henter noe liknende og han prensenter deg for bror/mor. Her blir han tvunget til å titulere deg So decisions time. Ingen vei å løpe. Vet at dating markedet er veldig usunt i disse dager og ingen vet hva som kommer først og etter. Siden dere har allerede hatt sex så er bare å gå gjennom de andre fasene Hvis han stritter i mot, så vet du at han kun bruker deg for sex noe som skjer ganske ofte, men det trenger jo ikke å skje med deg. Lykke til! Ps. Snakker ikke døtrene med sine mødre lenger? Åh det her ga meg mye svar. Tusentakk!! Anonymkode: b876c...12f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #17 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): men synes det er rart at de eneste gangene vi møtes ender det i sex eller bare besøk Dere har møttes 4-5 ganger, og har altså ikke hatt sex alle gangene? Hva er "bare besøk"? Hvis du tror han utnytter deg, hvorfor passer ikke du på å utnytte ham? Hva vil du ha ut av forholdet, og hvorfor sørger du ikke for å få de tingene du trenger, enten det er samtale, eller aktiviteter? Anonymkode: a5d9f...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #18 Skrevet 28. februar 2023 Sitter litt i samme situasjon, bare at vi ikke var venner før, men hadde en annen relasjon. Skremmende likt vi har det. Han ringer ofte, sender meldinger og vil finne på noe, men det ender alltid med sex. Anonymkode: 24bee...9dd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #19 Skrevet 1. mars 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Sitter litt i samme situasjon, bare at vi ikke var venner før, men hadde en annen relasjon. Skremmende likt vi har det. Han ringer ofte, sender meldinger og vil finne på noe, men det ender alltid med sex. Anonymkode: 24bee...9dd TS her, høres ut som det er vanskelig for deg. Det at man sitter igjen og ikke helt klarer å forstå andre parten så godt. Men det at han vil finne på ting med deg ofte er jo godt tegn og at han bruker tid sende melding! Det at noen vil ha deg seksuelt kan også være ett godt tegn, at man liksom ikke klarer la vær Anonymkode: b876c...12f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #20 Skrevet 1. mars 2023 Skrev du alderen deres? Hvis dere er tyveårene så burde man vel ha sex hele tiden og hver gang, er du femti så kan du kanskje få en middag ute først. Anonymkode: dc07c...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå