AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Hei! Har egentlig alltid trent med selv, men har i det siste meldt meg på en del gruppetimer på treningssenter. En ting jeg reagerer på er at de fleste instruktøren kun viser øvelser. De går ikke rundt i rommet for å korrigere teknikk og lignende. Hvorfor gjør de ikke det? Det hadde jo vært mye mer nyttig om de viste øvelsen for å gå mer rundt etter hvert? Er dette vanlig på alle treningssenter? Hadde vært langt mere motiverende hvis instruktøren gjorde litt av begge deler… Anonymkode: d060d...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Nå har jeg ikke vært på gruppetrening siden før pandemien, men da gikk instruktøren rundt og ga tips om man ikke fikk det til. Anonymkode: d75b0...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har jeg ikke vært på gruppetrening siden før pandemien, men da gikk instruktøren rundt og ga tips om man ikke fikk det til. Anonymkode: d75b0...0f1 Så bra:) Det er jo genialt når man i hvert fall er ny på timen:) Anonymkode: d060d...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 Instruktørene skal være der for å gi deltakerne en så god treningsopplevelse som mulig; ikke for å trene selv. Dessverre er det enkelte som må minnes på dette, og der litt for ofte. Hilsen en som selv er instruktør og personlig trener. Anonymkode: c4b1e...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Del Skrevet 26. februar 2023 Der hvor jeg trener har jeg opplevd begge deler. Jeg føler meg ofte litt usikker på gruppetimer med styrke for jeg er redd for å gjøre feil og skade ryggen, derfor ender jeg opp med å nesten bare gå på spinningtimer. Setter stor pris på de gangene de ser alle og kan korrigere om det gjøres med feil teknikk. Anonymkode: 7e25b...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #6 Del Skrevet 26. februar 2023 I tillegg syns jeg det er rart at de alltid spør om det er noen som er der for første gang, og likevel bare trener selv selv om noen har sagt de er nye. Anonymkode: 7e25b...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I tillegg syns jeg det er rart at de alltid spør om det er noen som er der for første gang, og likevel bare trener selv selv om noen har sagt de er nye. Anonymkode: 7e25b...02f Si fra! Det er jobben deres å hjelpe deg slik at du har best mulig utbytte av treningen. Anonymkode: bf9f0...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå