Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Ifølge babyverden.no er du 5+4 i dag, om du har en syklus på 28 dager. Og termin 31. august. Det vil si at du er i sjette uke, og på tirsdag vil du være 6+0 og i sjuende uke. Kanskje det er sånn legen din teller?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifølge babyverden.no er du 5+4 i dag, om du har en syklus på 28 dager. Og termin 31. august. Det vil si at du er i sjette uke, og på tirsdag vil du være 6+0 og i sjuende uke. Kanskje det er sånn legen din teller?

:)

Jepp, det er nok sånn :)

Må bare endre tickeren så det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nytt BabyÅr Murmelmy!

Gratulerer med spire i magen. Jeg fikk selv septemberbaby som blir 2 år i høst, så det er en flott mnd å få barn på i august/september. Det blir kjempespennende å følge deg gjennom svangerskapet. Spennende å høre hva gynekologen sier den 12. Eller ble det sånn at du avbestilte den timen?

Håper du får en god 1. nyttårsdag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen, Monja!

Kommer til å gå til gynekologen den 12. i og med at jeg har gått på pergo. Støøre sjanse for flerlingefødsel og dette er visst noe de kan plukke opp allerede så tidlig :overrasket: . I tillegg så er mamma toegget og broren min skulle vært toegget....så det ligger altså i familien. Jeg håper i nøyer oss med en.

Vi får følge med hverandre vettu!

Godt nyttår til deg og dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

I dag så snakket jeg med min nærmeste sjef og fortalte at jeg er 6 uker på vei. Tok det nesten på sparket og glad for at det er ute. Jeg begynte i ny jobb i desember og ønsket å være ærlig fra første stund... Han ble kjempe glad på våre vegne og fikk gratulasjonsklem :klem: og andre graviditetshistorier på kjøpet! :ler:

Åååååå...så digg å bare bli ferdig med det. Det blir mellom oss til jeg er 12 uker på vei...minst. Godt.

Formen min er fremdeles på topp. Det eneste er at jeg skifter fra å være dritsulten til stappmett fortere enn svint. Helt utrolig. Merker også at min eller så superstramme mage nå er blitt litt mer kvapsete når jeg sitter :sjarmor: Synes det er dritgøy! Vil så gjerne merke denne graviditeten litt på kroppen!

Ha en super dag jenter!

PS. I henhold til et kinesisk fødselskart så skal vi få gutt... Det blir nok mannen glad for å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til å gå til gynekologen den 12. i og med at jeg har gått på pergo.  Støøre sjanse for flerlingefødsel og dette er visst noe de kan plukke opp allerede så tidlig  :overrasket: .  I tillegg så er mamma toegget og broren min skulle vært toegget....så det ligger altså i familien.  Jeg håper i nøyer oss med en.

I mitt første svangerskap var jeg til innvendig UL i uke 8 for å sjekke om hvor mange det var i magen min. Jeg hadde også brukt pergo. Legen min sa at det er lettere å se det så tidlig enn når mn er til ordinær UL i uke 18-20!

Blir spennende da! ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nytt År!

:vinke:

Håper 2006 blir fylt med gledelige stunder...tenk, det kommer en liten bebis til dere! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Teddy og Crash!

Så koselig med hilsninger.

Crash: Rart det der egentlig. Skulle nesten tro at det var vanskeligere når de er så små. 3mm er poden (som mannen kaller vårt framtidige barn) nå...ganske utrolig! Går du på pergo denne gangen også?

Teddy: Ja, tenk det a! jeg skal bli mamma i år. I ÅR!!!

Har vanskelig for å tro det selv gitt.

Fikk forresten plass på Rikshospitalet i Oslo i dag. Greit å være tidlig ute. Sjekk gjerne posteringene mine på Graviditet og Barn & Familie...en liten spørreundersøkelse.

Gleder meg til neste torsdag...gleder meg til å få bekreftet at lille fis (mitt kallenavn...) faktisk eksisterer :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har også enorm apetitt...og så unner jeg meg å spise litt mer sånn for å være sikker på at jeg ikke skal bli kvalm...og så ender det opp med at jeg blir kvalm av å ha spist for mye... :sjenert:

Jeg merker at jeg har lagt på meg allerede, det er ikke bra. :riste:

Og nå har jeg ei sjokoladekake til avkjøling på benken... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå...sjokkiskake hadde vært godt det. NAM!

Formen min er uggen og hodepinen vedvarer. Er på jobb, men det er mest for synsskyld. Orker ikke gjøre så veldig mye, men har fått til litt i dag da :)

Mannen er fremdeles borte så middagen er enkel. ¨Steinbitkaker og potetmos. Orker ikke lage noe særlig. Må innom og kjøpe vårløk og saus også.

Akkurat nå vil jeg bare hjem og legge meg. Orker ikke holde inn magen lenger og etter bittelitt mat så står den rett ut...og jeg er på 6+2 :ler:

Ut med hunden må jeg når jeg kommer hjem også...kø, kø og atter kø. Usj, kanskje jeg bare skal bli på jobb?

God middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Murmelmy! Er innom for å ønske deg en riktig god helg :) Håper du får slappet litt av, det høres ut som om du trenger det.

Jeg håper at helga mi går veldig fort denne gangen, for jeg har en liten mistanke om at denne mnd har vært fruktbar for oss også. Har IKM i morgen, og jeg klarer nesten ikke å vente til mandag for å teste. (Nei, det er ikke HELT planlagt, bare 99% kanskje :)

Håper du slipper unna hodepinen snart, god helg :klem: Idac

Ps: tror jeg må starte dagbok snart jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gratulerer så mye med graviditeten Murmerlmy! :klem:

Gøy at det endelig klaffet for dere!

Håper formen er litt bedre enn du beskrev her sist du var logget på.

2006 har virkelig store gaver å bringe for mange av dere 2005-brudene! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan jammen si at vi har vært produktive :sjarmor:

Men formen min har jo godt fra å være topp til å bli helt på trynet... Er så sinnsykt uggen/kvalm hele tiden. I tillegg har jeg fått tilbak emigrenen for fullt. En grunn til at jeg ikke er like aktiv som tidligere.

Og det stopper ikke der. Begynte i ny jobb i januar og planlegger allerede nå å si opp. Vil ta fag + pedagogikk under permisjonen. Jeg vil gjøre det jeg alltid har hatt lyst til - undervise på ungdomsskolen.

Har jobbet 3 av de seks viktige månedene. Mangler altså bare tre, så dette skal gå bra :) . Er ikke i tvil om det. Alle er i gang med å se om de kan finne noe til meg. Uansett vil det være bedre lønn enn der jeg er nå ettersom det er fastlønn + provisjon. Kommer ikke til å klare provisjonsmålet med alt det stresset det medfører. Vil ikke skadde den lille bare fordi mamma er stresset.

Uff, beklager alt dette. Må bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du holder på å stake deg ut en ny fremtid! Pass på å ikke ta deg vann over hodet i permisjonen, da - man får etter det jeg har hørt ofte tid til mindre enn man tror!

Lykke til med jobbjakt, og håper formen tar seg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det, snart er jeg 7 uker...

Var hos legen i ettermiddag og hun var bekymret for meg. Såpass dårlig som jeg er nå og stressende arbeid. Hun la ned loven og befalte meg sykemeldt i hvertfall fram til neste fredag. Ikke så veldig gøy mtp at jeg er helt ny, men hun ba meg prioritere riktig. Jobben eller babyen. Ikke så veldig vanskelig akkurat. I tillegg ba hun meg vente med å si opp. I hvertfall til jeg har noe sikkert kort på hånden.

Snille fastlegen min... Ikke trengte jeg å betale heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...