AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Jeg er snart 35 år. Har aldri hatt mange venner, men alltid hatt noen få. Frem til jeg ble voksen. Nå har jeg ingen som jeg vil kalle venn egentlig. Savner det. Møter folk på jobb som jeg kommer overses med, og vi møtes på fritiden. Det er veldig hyggelig, men så blir det liksom ikke noe mer. Jeg har dårlig selvtillit, er alltid redd de ikke egentlig vil møtes. Så blir til at jeg ikke tør ta kontakt så ofte jeg vil. Redd jeg maser, eller at de tenker de må si ja hvis jeg spør. Andre som har det sånn? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 2439a...51c 1
trøndermann38 Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Ja har det slik, vanskelig å få nye venner som voksen for de fleste er opptatt med familie
Tradegy Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 (endret) Anbefaler deg serien på NRK som heter "Vennejakten", for inspirasjon. Den er nok tiltenkt de yngre, men jeg ble sittende å se på. Fikk litt ulike vinkler og jeg smilte etterpå 🙂❤️🙂 Endret 25. februar 2023 av Tradegy
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 Foreslår TS og @trøndermann38 søker hverandres vennskap. Anonymkode: 8008c...689
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 Prøv å finn en hobby og prøv å møte opp når andre med samme interesse møtes. Anonymkode: 035cc...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå