AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Jeg hadde sex, en ons, med en bekjent jeg ikke visste hadde samboer. Jeg ville ikke involvert meg med han hvis jeg visste han hadde dame, men jeg synes likevel dette utelukkende er hans ansvar og jeg synes det er helt urimelig at denne damen nå er forbanna på meg. Og det er helt horribelt at hun har kontaktet barna mine (yngste er 16) for å fortelle dem hva hun synes om meg, "den motbydelige, kjerringa som har holdt på med en mye yngre mann". (Jeg er 43, han 26 og hun er muligens litt yngre enn han.) Hva gjør jeg med dette? Anonymkode: 48485...1e8 5 2
Gjest T-AA Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 En mulig løsning er jo å droppe å ha one night stands🤷♂️ Ellers får du bare håpe at dette går over. Lite du kan gjøre utover å forklare barna dine at de ikke skal svare på ukjente nummer som ringer akkurat nå og be dem blokkere henne dersom hun sender dem meldinger.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 Populært innlegg #3 Skrevet 25. februar 2023 Du oppsøker jenta og forteller henne på en saklig måte hvor skapet står og at det 100% er gutten hennes sitt ansvar å være trofast i forholdet til henne. Så sier du til barna at det der skulle aldri skjedd at jenta kom til dem, og at voksne faktisk har et sexliv. Anonymkode: ebc16...352 47 1 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 Barna dine er jo nesten voksne, tror nok de tåler det. Dama virker dog ikke god Anonymkode: 0ee23...320 17
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 Wow, for en ustabil person 😳 Må vel bare snakke med barna dine og forklare situasjonen? Ikke involver deg med hun dama, tror det vil gjøre vondt verre. Anonymkode: 41227...4d8 12
Minitroll Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 Barna dine har nok lært en viktig lekse om gærne folk etter dette og det er alltid en bra ting. 8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 Hun er jo sikkert omtrent på alder med barna dine, siden du skriver at hun nok er yngre enn han og at din yngste er 16. Så da føler hun nok at det er innenfor å fortelle dem hva du har gjort. Hun syns sikkert at det er grusomt ekkelt, i og med at du omtrent kunne vært moren. Så kanskje hun ønsker at barna skal mene det er like ekkelt og ta avstand fra deg, slik at du blir straffet på den måten. Det er lite du kan gjøre, annet enn å fortelle henne at du mener at hun må slutte å kontakte barna dine, og si til henne hvordan de opplever det at hun gjør sånt. Si at det ikke går utover deg, men at det går utover barna dine. Anonymkode: 8c0aa...221 5 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #8 Skrevet 25. februar 2023 Stolt mammaøyeblikk 👌👏 Anonymkode: 8f4c9...85d 9 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 Populært innlegg #9 Skrevet 25. februar 2023 Send henne én melding: 'Jeg skjønner godt du er forbannet over at samboeren din var utro mot deg. Jeg forventer likevel at du holder ungene mine utenfor dette - de har ikke hatt sex med ham. Det hadde forøvrig ikke jeg heller hatt om jeg visste om deg, så det er lite hensiktsmessig å være forbannet på meg all den tid det var han som valgte å føre både deg og meg bak lyset.' Anonymkode: bd232...406 96 3 33
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #10 Skrevet 25. februar 2023 Hvordan har hun fått kontakt med barna dine?? Anonymkode: b348b...f35 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #11 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg hadde sex, en ons, med en bekjent jeg ikke visste hadde samboer. Jeg ville ikke involvert meg med han hvis jeg visste han hadde dame, men jeg synes likevel dette utelukkende er hans ansvar og jeg synes det er helt urimelig at denne damen nå er forbanna på meg. Og det er helt horribelt at hun har kontaktet barna mine (yngste er 16) for å fortelle dem hva hun synes om meg, "den motbydelige, kjerringa som har holdt på med en mye yngre mann". (Jeg er 43, han 26 og hun er muligens litt yngre enn han.) Hva gjør jeg med dette? Anonymkode: 48485...1e8 Jeg synes det er supert at barna dine får vite hva moren deres driver med. Dette går nok over snart, men allikevel vet barna dine det. Du kan slutte å ha ons. Anonymkode: 5342d...6dc 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #12 Skrevet 25. februar 2023 Hun har kontaktet dem via Messenger. Jeg har selvfølgelig snakket med barna mine. Det er henne jeg ikke helt vet hvordan jeg skal forholde meg til. Og ja, hun er nok ikke mer enn maks fem år eldre enn mitt eldste barn. Jeg mener alles aldre her er irrelevante og det er kun EN som har gjort noe galt her; han som var utro. Pluss at jeg synes det er ekstremt dårlig av henne å involvere barna mine. Anonymkode: 48485...1e8 27 3 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 Populært innlegg #13 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg synes det er supert at barna dine får vite hva moren deres driver med. Dette går nok over snart, men allikevel vet barna dine det. Du kan slutte å ha ons. Anonymkode: 5342d...6dc Bare skjerp deg!! Anonymkode: a2c83...bb9 48 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #14 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg synes det er supert at barna dine får vite hva moren deres driver med. Dette går nok over snart, men allikevel vet barna dine det. Du kan slutte å ha ons. Anonymkode: 5342d...6dc Hvorfor Det synes du det er supert? Jeg er verken sammen med faren deres eller med noen andre, så jeg har ikke vært utro eller gjort noe galt. De vet at en del voksne har sex. Eller er det det at du synes sex mellom en voksen dame og en yngre mann som er fælt? Eller ons? Anonymkode: 48485...1e8 32 1 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #15 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun har kontaktet dem via Messenger. Jeg har selvfølgelig snakket med barna mine. Det er henne jeg ikke helt vet hvordan jeg skal forholde meg til. Og ja, hun er nok ikke mer enn maks fem år eldre enn mitt eldste barn. Jeg mener alles aldre her er irrelevante og det er kun EN som har gjort noe galt her; han som var utro. Pluss at jeg synes det er ekstremt dårlig av henne å involvere barna mine. Anonymkode: 48485...1e8 Så skrem henne. Si at ved neste gang hun henvender seg til dine barn blir hun politianmeldt. Anonymkode: a2c83...bb9 21 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #16 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Stolt mammaøyeblikk 👌👏 Anonymkode: 8f4c9...85d Jeg er ikke flau. Anonymkode: 48485...1e8 14 5 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #17 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke flau. Anonymkode: 48485...1e8 Det skal du da heller ikke være. Anonymkode: a2c83...bb9 21 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #18 Skrevet 25. februar 2023 Det er så typisk unge jenter. Tar ut alt dritt på andre hunkjønn og lar gutter slippe unna med alt. Anonymkode: 73697...7ad 25
Gnom Skrevet 25. februar 2023 #19 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Send henne én melding: 'Jeg skjønner godt du er forbannet over at samboeren din var utro mot deg. Jeg forventer likevel at du holder ungene mine utenfor dette - de har ikke hatt sex med ham. Det hadde forøvrig ikke jeg heller hatt om jeg visste om deg, så det er lite hensiktsmessig å være forbannet på meg all den tid det var han som valgte å føre både deg og meg bak lyset.' Anonymkode: bd232...406 Uten tvil denne 👆🏻 10 6
Andro Skrevet 25. februar 2023 #20 Skrevet 25. februar 2023 (endret) Du får bare snakke med ungene, tenker jeg, og be dem om å blokkere henne. Det er jo ikke frisk adferd å kontakte andres barn. Du har ingenting å ha dårlig samvittighet for, men du må neste fortelle din versjon til dine barn. De er voksne nok til å skjønne dette, selv om de sikkert syns at det er pinlig. Ikke at du hadde ons altså, men pga dramaet til hun dama. Jeg tenker at du bare skal blokkere henne, og ikke gi noen respons. Hun vil ha drama. Gi henne en kald skulder heller. Endret 25. februar 2023 av Andro 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå