AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Har ei venninne jeg har kjent i 6 år. De siste 4 åra har hun vært inn og ut sv et forhold og det er masse drama med ekser osv. dette tenker hun på 99% av tida og snakker om like mye.. hun kan ringe og prate i timesvis om dette, og alt handler om henne. til og med da jeg lå på sykehuset med blindtarmen ringte hun meg å gråt pga styr med han hun holder på med.. ikke et eneste spørsmål om hvor det gikk med meg. har snakket med henne om dette flere ganger, og det vet jeg andre har også. når jeg har noe å fortelle kopler hun bare ut og begynner å snakke med andre i rommet, eller svare på ei mld samtidig, eller må legge på.. nå er strikken tøyd og jeg orker ikke mer.. mest irritert på meg selv som har latt meg brukes Anonymkode: 7f84a...c57 3
Gjest Made4u Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 Virker som om du ikke trenger radio, her hos meg er det ingen som snakker og jeg trenger derfor radio for å oppleve annet enn stillhet. Fader hvor heldig du er!!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Made4u skrev (6 minutter siden): Virker som om du ikke trenger radio, her hos meg er det ingen som snakker og jeg trenger derfor radio for å oppleve annet enn stillhet. Fader hvor heldig du er!! Heldig? Anonymkode: 7f84a...c57 1
Gjest Made4u Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Heldig? Anonymkode: 7f84a...c57 All underholdningen live, ikke alle er det forunt.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #7 Skrevet 22. februar 2023 Made4u skrev (2 minutter siden): All underholdningen live, ikke alle er det forunt. Hvis du ikke har et eneste menneske du kan snakke med i livet ditt må de se på hvor det gikk galt for deg. Har du ikke skole/ jobb? Anonymkode: 7f84a...c57 2
Btw Skrevet 22. februar 2023 #8 Skrevet 22. februar 2023 (endret) 43 minutter siden, Made4u said: Virker som om du ikke trenger radio, her hos meg er det ingen som snakker og jeg trenger derfor radio for å oppleve annet enn stillhet. Fader hvor heldig du er!! En radio kan man skru av når man vil eller regulerer på volumet og dusje samtidig mens den er på Kan også bytte kanal. Endret 22. februar 2023 av Btw 1
Gjest Made4u Skrevet 23. februar 2023 #9 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du ikke har et eneste menneske du kan snakke med i livet ditt må de se på hvor det gikk galt for deg. Har du ikke skole/ jobb? Anonymkode: 7f84a...c57 Jo da, men åpenbart ikke av en underholdningsverdi TS har, må ty til annet enn dem jeg har rundt meg for å oppleve store drama, og derfor gløtter jeg tidvis på reality-serier.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #10 Skrevet 23. februar 2023 Made4u skrev (8 timer siden): Jo da, men åpenbart ikke av en underholdningsverdi TS har, må ty til annet enn dem jeg har rundt meg for å oppleve store drama, og derfor gløtter jeg tidvis på reality-serier. Er det viktig for deg å oppleve store drama? Underholdningsverdi? mest er så utmattende at du aner ikke. Jeg orker ikke andres drama Anonymkode: 7f84a...c57
Gjest Made4u Skrevet 23. februar 2023 #11 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det viktig for deg å oppleve store drama? Underholdningsverdi? mest er så utmattende at du aner ikke. Jeg orker ikke andres drama Anonymkode: 7f84a...c57 Definitivt slik at jeg vil ta del i egne og andres drama, så drama er velkommen i min tilværelse og det får meg jo til å føle meg mer levende. Jeg vil ikke bare oppleve gode dager, jeg vil ha de dårlige også, et liv hvor hver dag er et smil ville vært et kjedelig liv, jeg vil oppleve tårene også... Drama, små som store, klart de gjør livet mer spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå