AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg lurer litt på hvor våt dere blir før/under samleie eller 4play ? Må du bruke glidemiddel ? Om du må bruke glidemiddel, har det vært slik hele tiden ? Det er kanskje litt vanskelig og forklare hvor våt man blir såklart, men.. Ja jeg prøver meg på en liten spørre undersøkelse allikevel. Jeg har ei venninne som hadde problemer med å sette inn en tampong! Dette var når hun var rundt 18år.. (Det er kanskje annerledes i dag, vet ikke har ikke spurt😂) I helgen hadde jeg et lite seksuelt møte, og ble igjen møtt med "Herregud du er så våt" . (Jeg har nylig blitt singel, og vært i et forhold de siste 15åra.) Anonymkode: 249d4...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lurer litt på hvor våt dere blir før/under samleie eller 4play ? Må du bruke glidemiddel ? Om du må bruke glidemiddel, har det vært slik hele tiden ? Det er kanskje litt vanskelig og forklare hvor våt man blir såklart, men.. Ja jeg prøver meg på en liten spørre undersøkelse allikevel. Jeg har ei venninne som hadde problemer med å sette inn en tampong! Dette var når hun var rundt 18år.. (Det er kanskje annerledes i dag, vet ikke har ikke spurt😂) I helgen hadde jeg et lite seksuelt møte, og ble igjen møtt med "Herregud du er så våt" . (Jeg har nylig blitt singel, og vært i et forhold de siste 15åra.) Anonymkode: 249d4...be7 K39 her. Blir veldig våt. Alltid ved direkte stimuli. Om det i tillegg er teasing og langt forspill blir det så vått at det ødelegger litt for meg mentalt, føler det gir dårlig friksjon for han, og er redd for at jeg oppleves «for vid». Selv om de sånn sett alltid kommer innen rimelig tid 😜 Kan ikke ha langvarig samleie da, da tørker jeg ut etterhvert. Anonymkode: 2cf26...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg blir altfor våt, føler meg som en bøtte med vann. Selv om jeg kniper og styrer så føler jeg at det er null friksjon. Anonymkode: bf1bb...be9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Del Skrevet 20. februar 2023 Plaskvåt. Klarer fint 20 cm med en real omkrets når jeg er kåt. Og det er ikke sånn sommerfugler i magen når man kliner og det er fint å ligge inntil hverandre så kanskje man skulle forsøke å ha sex. Neida, det er fyll meg med den jækla kuken din før jeg dør kåthet. Altså, SKIKKELIG kåt. Men klarer ikke bruke tamponger da, synes det er ubehagelig og vondt. Altså, det finnes jo ingen sammenheng her....?! Setter jo ikke inn en tampong når jeg er kåt... Anonymkode: 69392...094 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Del Skrevet 20. februar 2023 Knusktørr her Anonymkode: 4fa5c...b3e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Del Skrevet 20. februar 2023 Har vært veldig våt, men etter at ble 46 så har jeg merket at er tørrere😭 Anonymkode: d3cfe...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. februar 2023 #7 Del Skrevet 20. februar 2023 Fra så tørr at jeg bruker glidemiddel til så våt at det burde tørkes. Varierer gjennom syklus og diverse annet kan også påvirke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Del Skrevet 20. februar 2023 Bruker glidemiddel av og til som gravid og ammende. Men hvis jeg får de fem minuttene med ordentlig 4play slik jeg liker det, så blir mannen min like satt ut hver gang over hvor vått det er… jeg skammer meg litt, men han liker det jo..så.. Anonymkode: c6804...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Del Skrevet 20. februar 2023 K41. Blir veldig våt. Sånn at det blir kommentert. Aldri negativt, Bortsett fra fra eksmannen min. Anonymkode: d354a...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Plaskvåt. Klarer fint 20 cm med en real omkrets når jeg er kåt. Og det er ikke sånn sommerfugler i magen når man kliner og det er fint å ligge inntil hverandre så kanskje man skulle forsøke å ha sex. Neida, det er fyll meg med den jækla kuken din før jeg dør kåthet. Altså, SKIKKELIG kåt. Men klarer ikke bruke tamponger da, synes det er ubehagelig og vondt. Altså, det finnes jo ingen sammenheng her....?! Setter jo ikke inn en tampong når jeg er kåt... Anonymkode: 69392...094 Nei, det med tampongen har kanskje ikke noen sammenheng. Men, hun venninna mi hadde det problemet sånn seksuelt også. Så jeg viste ikke noe annet Anonymkode: 249d4...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll90 Skrevet 20. februar 2023 #11 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): K39 her. Blir veldig våt. Alltid ved direkte stimuli. Om det i tillegg er teasing og langt forspill blir det så vått at det ødelegger litt for meg mentalt, føler det gir dårlig friksjon for han, og er redd for at jeg oppleves «for vid». Selv om de sånn sett alltid kommer innen rimelig tid 😜 Kan ikke ha langvarig samleie da, da tørker jeg ut etterhvert. Anonymkode: 2cf26...a8e K32; helt det samme her. 🙋♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #12 Del Skrevet 20. februar 2023 Kan bli rennende våt. Trenger ikke engang å være under foreplay, men bare sexting Anonymkode: efb78...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #13 Del Skrevet 20. februar 2023 Hvorfor er det bare de søkkvåte som svarer her? Føler meg unormal. Noen andre som sliter med at de ikke blir våt? Må bruke spytt eller glidemiddel alltid.. Alltid vært sånn.. Anonymkode: 4fa5c...b3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #14 Del Skrevet 20. februar 2023 Når man setter i tampong er man ikke kåt, det er normalt å slite litt med å få den inn. Når jeg er kåt blir jeg veldig våt, alt glir lett inn akuratt som det skal og menn elsker det 😃 Noen ganger må vi bruke håndkle Anonymkode: 77472...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #15 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det bare de søkkvåte som svarer her? Føler meg unormal. Noen andre som sliter med at de ikke blir våt? Må bruke spytt eller glidemiddel alltid.. Alltid vært sånn.. Anonymkode: 4fa5c...b3e Jepp. Ganske kjipt. Blir godt med glid da, men man føler seg jo defekt og kjedelig Anonymkode: 8d725...067 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #16 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor er det bare de søkkvåte som svarer her? Føler meg unormal. Noen andre som sliter med at de ikke blir våt? Må bruke spytt eller glidemiddel alltid.. Alltid vært sånn.. Anonymkode: 4fa5c...b3e Er du sikker på at forspillet er langt nok og bra nok? Det holder ikke med litt klining og tafsing før to minutter fingring mens du enda er halvtørr som mange menn tror er veien.. Minst 30-45 minutter forspill med en som kjenner alle erogene soner på kvinnekroppen og det renner av meg! Anonymkode: 77472...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #17 Del Skrevet 20. februar 2023 Trolltunge skrev (1 time siden): Fra så tørr at jeg bruker glidemiddel til så våt at det burde tørkes. Varierer gjennom syklus og diverse annet kan også påvirke. Samme her. Stort sett blir jeg veldig våt. Noen ganger kan jeg dog oppleve å mentalt være kjempekåt, men likevel tørr nedentil. Blir like overrasket hver gang, for som regel blir jeg altså veldig våt. Så klart avhengig av hvor langt foreplay vi har da, og syklus som trolltunge nevner. Anonymkode: 7f72b...b90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #18 Del Skrevet 21. februar 2023 Kliss klass Anonymkode: e170b...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 21. februar 2023 #19 Del Skrevet 21. februar 2023 Er litt våt hele tiden. Så har vi noen minutter til en kjapp en er det bare å dra ned buksa å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #20 Del Skrevet 21. februar 2023 Plaskvåt. Men han eeeelsker det. Jeg er 45 da å er jo redd for at det vil endre seg… Anonymkode: 75ea2...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå