Gå til innhold

Har du noen gang opplevd at daten ikke møtte opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har avtalt date også møtte ikke opp daten? Hva gjorde dere?

Anonymkode: a6545...c57

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fader... 

Bare dropp han, slett han ut av hodet ditt.. 

Jeg har ikke opplevd det. Men, hva skal man gjøre om man opplever det ? 

Det er jo ikke noe å gjøre med det. Ring noen venninner kanskje ? Finne på noe hyggelig bare for deg selv. Gi deg selv litt omsorg, det tenker jeg er en god måte og løse det på. 

Også slettes jo han såååklart! 

Anonymkode: cff2a...fe1

• Liker 1
Skrevet

Ja. Hvertfall tre forskjellige.. Hva ville du gjort? Må nesten se litt på begrunnelsen, tenker jeg. Men det blir minus i boka ihvertfall.

Skrevet

Ja har opplevd det to ganger. Ene gangen hadde daten havnet i arresten og tok kontakt når han kom ut og unnskyldte seg lol wtf. Jeg sa nei takk til ny date

Andre personen det skjedde med hørte jeg aldri fra igjen, han hadde slettet meg på Tinder og snap

Anonymkode: 283c7...235

• Liker 2
Skrevet

Opplevd det en gang. Ventet i 4 timer. Men det sier jo mest om meg da... som burde tatt hintet etter myyyyye kortere tid :ler: Skal sies at det var solskinn og sommer. Traff en nydelig fyr etterpå, som jeg møtte på samme sted, for å få gode assosiasjoner til stedet.

Der var kjemien elektrisk, så glad det gikk som det gikk :fnise: 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Dere damer er jo verdensmestre i ghosting. 

Anonymkode: 00058...bd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal love deg at mannfolk ikke er noe dårligere på det.

Anonymkode: ec8f2...144

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det har heldigvis aldri skjedd. Har derimot vært litt drittsekk og avlyst en del dater, men da har jeg jo selvfølgelig alltid sagt ifra i god tid på forhånd.

Anonymkode: 299f7...ada

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor mange dater har du fysisk møtt opp på hvor damen ikke har møtt opp?

Og hvor mange menn har du chattet med eller datet siden du mener du har noe sammenligningsgrunnlag for hvillet kjønn som er de værste ghosterne?

Anonymkode: 283c7...235

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samme som menn det da. Jeg sa faktisk fra til alle jeg hadde hatt regelmessig kontakt med om at nå har jeg funnet en jeg vil satse på. Makan til surmaga tilbakemelding har jeg aldri sett. Bitterheten de fleste utviste gjorde meg veldig glad for at jeg aldri gikk på en date med de.

Anonymkode: fe7ad...a8d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme som menn det da. Jeg sa faktisk fra til alle jeg hadde hatt regelmessig kontakt med om at nå har jeg funnet en jeg vil satse på. Makan til surmaga tilbakemelding har jeg aldri sett. Bitterheten de fleste utviste gjorde meg veldig glad for at jeg aldri gikk på en date med de.

men hvorfor skal jeg påta meg ansvaret med å blottlegge privatlivet mitt, kun fordi man har datet noen? Er det virkelig nødvendig å ta kontakt med noen som du uansett ikke har en pågående greie med? Og hvor går grensa da??? Skal man plutselig begynne å ta kontakt med ekser også?

Skrevet

men hvorfor skal jeg påta meg ansvaret med å blottlegge privatlivet mitt, kun fordi man har datet noen? Er det virkelig nødvendig å ta kontakt med noen som du uansett ikke har en pågående greie med? Og hvor går grensa da??? Skal man plutselig begynne å ta kontakt med ekser også?

Hvis man har skrevet med hverandre over lang tid, så og si hver dag, syns jeg det absolutt er fair med en melding som forklarer hvorfor man ikke ønsker videre kontakt. Det er dritkjipt å bare bli sletta. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis man har skrevet med hverandre over lang tid, så og si hver dag, syns jeg det absolutt er fair med en melding som forklarer hvorfor man ikke ønsker videre kontakt. Det er dritkjipt å bare bli sletta. 

Det synes jeg er ganske spesielt... det skal ikke være nødvendig med mindre motparten har særlig grunn til å oppfatte relasjonen som monogam spør du meg. Da blir det jo i såfall utroskap, som er noe helt annet.

Skrevet

Og man trenger jo ikke nødvendigvis å slette heller??? Da er man dypt i det i såfall..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og man trenger jo ikke nødvendigvis å slette heller??? Da er man dypt i det i såfall..

Jeg sletter i hvert fall alle andre fra tinder ol som jeg har lagt til på snap når jeg har noe seriøst gående med en mann. Etter et par dater med han som nå er kjæresten min sa jeg fra til de andre om at jeg kom til å prioritere han fremover. Noen slettet meg med en gang, andre ville holde kontakten. Da vi avtalte å være eksklusive så slettet jeg alle og slettet samtidig tinder. 

Jeg ser ingen grunn til å ha folk fra tinder på snap og jeg ville ikke likt det om kjæresten min hadde fortsatt å ha det heller.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sletter i hvert fall alle andre fra tinder ol som jeg har lagt til på snap når jeg har noe seriøst gående med en mann. Etter et par dater med han som nå er kjæresten min sa jeg fra til de andre om at jeg kom til å prioritere han fremover. Noen slettet meg med en gang, andre ville holde kontakten. Da vi avtalte å være eksklusive så slettet jeg alle og slettet samtidig tinder. 

Jeg ser ingen grunn til å ha folk fra tinder på snap og jeg ville ikke likt det om kjæresten min hadde fortsatt å ha det heller.

Da tolker jeg det litt annerledes igjen. Hvis man finner noen og er kjærester blir det noe annet enn om man gjør et forsøk på å satse på noen.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg sa faktisk fra til alle jeg hadde hatt regelmessig kontakt med om at nå har jeg funnet en jeg vil satse på.

Skrevet

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

OMG!!.. 

Toxic... 

Sånt funker ikke kjære deg...

Hør! 

Sånt fungerer fra man er 16-22 ish. Også fungerer det for kjekke karer! som gjerne har mange jenter de kan velge mellom... 

Dette vil ikke fungere etter en viss alder, og det vil heller ikke fungere for deg om du ikke har en sjarmerende personlighet (som i tillegg tiltrekker seg flere jenter). 

og sist men ikke minst. Hva ønsker du ? 

For om du ønsker et godt forhold til et menneske, kan man ikke behandle de slik... 😑

Anonymkode: cff2a...fe1

Skrevet

ja guri det har jeg opplevd en del ganger... ikke noe moro det. Sletter matchen og går videre, ikke noe vits å bruke energi på sånne folk

Anonymkode: b88a3...073

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...