Gå til innhold

Finnes det treningssenter kun for damer i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er livredd guttebarn og ser det er mange av de på Sats (vet ikke hva aldersgrensen er en ser ut som de er 14-15 kanskje). Syns de er så skumle og de kommer ofte i gjenger.  Siden jeg har sånn traumer etter grov mobbing av guttebarn så begynte jeg å gråte sist på Sats og bare dro hjem. Er redd de skal slå meg eller noe :( 

Finnes det noe senter som er kun for damer, sånn at jeg får trent og ikke vært redd for å bli banket opp? Mener det var noe på Grønland før. 

Anonymkode: 63b18...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Guttebarn er vel fordi små til treningssenter?

Anonymkode: eef66...5be

Hva er poenget med å skrive dette? De fleste forstår hva ts mener om man legger godviljen til. 

Anonymkode: 53f47...370

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er 15 års aldersgrense for å trene alene på Sats, men sammen med en voksen kan man trene allerede fra fylte 11 år. Mange guttebarn på Sats 😄

Anonymkode: 2cc1b...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er 15 års aldersgrense for å trene alene på Sats, men sammen med en voksen kan man trene allerede fra fylte 11 år. Mange guttebarn på Sats 😄

Anonymkode: 2cc1b...801

Og likevel er sentrene (i hvert fall mitt SATS-senter) fullt av 11-13åringer som virrer rundt alene (eller i gjenger), uten foreldre synlig tilstede. Kontrollen i inngangen er ikke-eksisterende. Syns dette er helt håpløst. Så unge har ingenting å gjøre alene på et treningssenter, etter min mening.

Anonymkode: 6e817...3a1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det samme på mitt treningssenter her i Bergen.

Småunger surrer rundt og vet ikke hvordan apparatene fungerer og trener helt feil, men det er vel ikke mitt problem om de skader seg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, den nye aldersgrensen er nå 14 år.

Helt håpløst, mange av dem evner ikke egentrening og oppfører seg som småbarn. 

De kommer i grupper / gym på skolen og er nærmest uten tilsyn. 

Vet ikke hvem som tar imot samtalen som kommer når en av disse har pådratt seg alvorlig ryggskade i knebøy eller markløft - konkurransene disse ungene har seg imellom. På den alderen veier noen 35 kg og en på samme trinn 70 og er full av testosteron. Han tynne, lille prøver da å løfte det samme som han som har fått fjonbart.

Anonymkode: b5ff5...c5c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel ikke unngå ungdom resten av livet? Er det ikke bedre å møte og overvinne frykten? 

Anonymkode: 969dc...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan vel ikke unngå ungdom resten av livet? Er det ikke bedre å møte og overvinne frykten? 

Eller så kan TS få ha en allerede sårbar arena i fred

Anonymkode: d9d2d...8f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abendstern
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ungdomsgjenger er bare så jævla slitsomt.  90% av tiden bruker de på å tøffe seg for hverandre, 10% trening. Burde vært 16 års grense på treningssenterne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Trening er en situasjon der man skal  føle seg trygg og være fokusert. Det er ikke riktig sted og tid å utfordre frykten sin. 

Anonymkode: 53f47...370

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...