AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Del Skrevet 19. februar 2023 Jeg er livredd guttebarn og ser det er mange av de på Sats (vet ikke hva aldersgrensen er en ser ut som de er 14-15 kanskje). Syns de er så skumle og de kommer ofte i gjenger. Siden jeg har sånn traumer etter grov mobbing av guttebarn så begynte jeg å gråte sist på Sats og bare dro hjem. Er redd de skal slå meg eller noe Finnes det noe senter som er kun for damer, sånn at jeg får trent og ikke vært redd for å bli banket opp? Mener det var noe på Grønland før. Anonymkode: 63b18...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Del Skrevet 19. februar 2023 Studio 64 Anonymkode: 095c0...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Del Skrevet 19. februar 2023 24seven har avdelinger kun for jenter. https://no.fitness24seven.com/ Anonymkode: 53f47...370 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Del Skrevet 19. februar 2023 Guttebarn er vel fordi små til treningssenter? Anonymkode: eef66...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Guttebarn er vel fordi små til treningssenter? Anonymkode: eef66...5be Hva er poenget med å skrive dette? De fleste forstår hva ts mener om man legger godviljen til. Anonymkode: 53f47...370 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Del Skrevet 19. februar 2023 49 minutter siden, AnonymBruker said: Guttebarn er vel fordi små til treningssenter? Anonymkode: eef66...5be Det er 15 års aldersgrense for å trene alene på Sats, men sammen med en voksen kan man trene allerede fra fylte 11 år. Mange guttebarn på Sats 😄 Anonymkode: 2cc1b...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #7 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er 15 års aldersgrense for å trene alene på Sats, men sammen med en voksen kan man trene allerede fra fylte 11 år. Mange guttebarn på Sats 😄 Anonymkode: 2cc1b...801 Og likevel er sentrene (i hvert fall mitt SATS-senter) fullt av 11-13åringer som virrer rundt alene (eller i gjenger), uten foreldre synlig tilstede. Kontrollen i inngangen er ikke-eksisterende. Syns dette er helt håpløst. Så unge har ingenting å gjøre alene på et treningssenter, etter min mening. Anonymkode: 6e817...3a1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Del Skrevet 19. februar 2023 Jeg ser det samme på mitt treningssenter her i Bergen. Småunger surrer rundt og vet ikke hvordan apparatene fungerer og trener helt feil, men det er vel ikke mitt problem om de skader seg. Anonymkode: eef66...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #9 Del Skrevet 19. februar 2023 Actic Furuset har en egen avdeling. Anonymkode: b7bcb...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #10 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Guttebarn er vel fordi små til treningssenter? Anonymkode: eef66...5be Nei, den nye aldersgrensen er nå 14 år. Helt håpløst, mange av dem evner ikke egentrening og oppfører seg som småbarn. De kommer i grupper / gym på skolen og er nærmest uten tilsyn. Vet ikke hvem som tar imot samtalen som kommer når en av disse har pådratt seg alvorlig ryggskade i knebøy eller markløft - konkurransene disse ungene har seg imellom. På den alderen veier noen 35 kg og en på samme trinn 70 og er full av testosteron. Han tynne, lille prøver da å løfte det samme som han som har fått fjonbart. Anonymkode: b5ff5...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #11 Del Skrevet 19. februar 2023 Du kan vel ikke unngå ungdom resten av livet? Er det ikke bedre å møte og overvinne frykten? Anonymkode: 969dc...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #12 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan vel ikke unngå ungdom resten av livet? Er det ikke bedre å møte og overvinne frykten? Anonymkode: 969dc...b0c Eller så kan TS få ha en allerede sårbar arena i fred Anonymkode: d9d2d...8f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abendstern Skrevet 19. februar 2023 #13 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du kan vel ikke unngå ungdom resten av livet? Er det ikke bedre å møte og overvinne frykten? Anonymkode: 969dc...b0c Ungdomsgjenger er bare så jævla slitsomt. 90% av tiden bruker de på å tøffe seg for hverandre, 10% trening. Burde vært 16 års grense på treningssenterne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #14 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du kan vel ikke unngå ungdom resten av livet? Er det ikke bedre å møte og overvinne frykten? Anonymkode: 969dc...b0c Trening er en situasjon der man skal føle seg trygg og være fokusert. Det er ikke riktig sted og tid å utfordre frykten sin. Anonymkode: 53f47...370 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå