Rødstrupa Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Er du fornøyd med Oda? Jeg er veldig fornøyd, de har bra matvarer. Handler hos de ca hver 14. dag. Har funnet varegrupper som ikke er dyrere enn andre matbutikker. Velger tider på døgnet når det er gratis. Det eneste som er litt dumt er at de har økt menge varer som må være over 1000 Kr for å slippe gebyr, samt alle pappeskene som følger av levert varemengde. Det kunne feks. vært sammenleggbare plastkasser som ble tatt i retur v/leveringen. De er alltid presise og sjåførene er hyggelige. Utrolig digg da å få levert på døra…..c’’.)! 1 1
Arkana Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 Jeg elsker Oda. Fantastisk å få matvarer levert på døren en gang i uken. Jeg liker at man kan levere panten til dem også. Plastkasser hadde sikkert vært fint, men upraktisk for alle som ikke bruker dem så ofte. Hvor skal de gjøre av plastkassene til neste gang? Jeg har heller ikke noe problem med minstebeløpet da vi handler mat for en hel uke så det kommer godt over minstebeløpet uansett. Med unntak av én gang hvor de var veldig forsinket (og oppga ingen grunn da de kom heller) er de alltid presise og sjåførene er veldig hyggelige. 1 2
Capazitet Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Har aldri bestilt mat fra butikk, ikke engang under corona 2
Brunhilde Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Jeg har vært fornøyd de (få) gangene jeg har bestilt fra Oda, men jeg fikk varene i brettbare pappesker, har de sluttet med det nå? Det stod til og med forklaring på hvordan man skulle brette dem utenpå. Jeg tror jeg har to liggende i skapet i vindfanget for å levere neste gang jeg betiller. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 Jeg har ikke brukt dem privat, men har bestilt fra dem til mat og helse. Veldig fornøyd, godt vareutvalg og stort sett god kvalitet på varene. Anonymkode: 40b8d...fd3 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 6 hours ago, Rødstrupa said: Er du fornøyd med Oda? Jeg er veldig fornøyd, de har bra matvarer. Handler hos de ca hver 14. dag. Har funnet varegrupper som ikke er dyrere enn andre matbutikker. Velger tider på døgnet når det er gratis. Det eneste som er litt dumt er at de har økt menge varer som må være over 1000 Kr for å slippe gebyr, samt alle pappeskene som følger av levert varemengde. Det kunne feks. vært sammenleggbare plastkasser som ble tatt i retur v/leveringen. De er alltid presise og sjåførene er hyggelige. Utrolig digg da å få levert på døra…..c’’.)! Det er sammenleggbare kasser som kan leveres med retur. Anonymkode: 38fc8...b7e 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 32 minutter siden, Brunhilde said: Jeg har vært fornøyd de (få) gangene jeg har bestilt fra Oda, men jeg fikk varene i brettbare pappesker, har de sluttet med det nå? Det stod til og med forklaring på hvordan man skulle brette dem utenpå. Jeg tror jeg har to liggende i skapet i vindfanget for å levere neste gang jeg betiller. Ikke sluttet, men de nye er ikke like lette å brette. Anonymkode: 38fc8...b7e 1 1
Frøkenfryden Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 Brunhilde skrev (43 minutter siden): Jeg har vært fornøyd de (få) gangene jeg har bestilt fra Oda, men jeg fikk varene i brettbare pappesker, har de sluttet med det nå? Det stod til og med forklaring på hvordan man skulle brette dem utenpå. Jeg tror jeg har to liggende i skapet i vindfanget for å levere neste gang jeg betiller. Kan visst brettes men mer vanskelig nå. Mann tramper i vei på de 1 1
Brunhilde Skrevet 17. februar 2023 #9 Skrevet 17. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kan visst brettes men mer vanskelig nå. Mann tramper i vei på de Jeg tror jeg også måtte trampe på de to siste, gitt 1 1
Arkana Skrevet 18. februar 2023 #10 Skrevet 18. februar 2023 Ja, de er litt vanskeligere å brette, men det går og de tar dem med tilbake så jeg synes det fungerer veldig bra.
skrue Skrevet 19. februar 2023 #11 Skrevet 19. februar 2023 Jeg tenker at det er flott at det finnes. Må være et utmerket tilbud spesielt for folk som har vanskelig for å bevege pga sykdom, alder etc. Selv har jeg aldri bestilt noe. Handelen tas en gang eller to i uken og her det generelt godt utvalg og store butikker, men det har vært enkelte ganger jeg har vært fristet da man kan få ting med en gang som ellers ikke har vært å finne der og da.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #12 Skrevet 19. februar 2023 Man får jo som regel mat som snart går ut på dato Anonymkode: 85073...3e7
Daria Skrevet 19. februar 2023 #13 Skrevet 19. februar 2023 Jeg fortrekker meny, synes de er bedre på frukt og grønt (og jeg slipper pappkassene), men har vært greit fornøyd med oda også de gangene jeg har brukt dem.
Arkana Skrevet 19. februar 2023 #15 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Man får jo som regel mat som snart går ut på dato Anonymkode: 85073...3e7 Det kan umulig stemme. Oda har en garanti om at varene de leverer (med noen få unntak) skal ha en holdbarhet på minst 7 dager. Vi har handlet derfra ukentlig lenge og aldri opplevd varer som ikke har vart hele uken. 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #16 Skrevet 19. februar 2023 Arkana skrev (1 time siden): Det kan umulig stemme. Oda har en garanti om at varene de leverer (med noen få unntak) skal ha en holdbarhet på minst 7 dager. Vi har handlet derfra ukentlig lenge og aldri opplevd varer som ikke har vart hele uken. 7 dager er jo ingenting, spesielt hvis man snakker om pålegg. Når du handler selv, kan du plukke ut de ferskeste varene Anonymkode: 85073...3e7 1
Arkana Skrevet 19. februar 2023 #17 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): 7 dager er jo ingenting, spesielt hvis man snakker om pålegg. Når du handler selv, kan du plukke ut de ferskeste varene Anonymkode: 85073...3e7 Hvis du ikke er fornøyd med minimum 7 dagers holdbarhet er det rart å handle på Oda og så klage i etterkant for noe du allerede visste om da du valgte å handle der. 3
Frøkenfryden Skrevet 19. februar 2023 #18 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): 7 dager er jo ingenting, spesielt hvis man snakker om pålegg. Når du handler selv, kan du plukke ut de ferskeste varene Anonymkode: 85073...3e7 Min erfaring med ODA er svært lang dato egentlig. De leverer mye og har nok ikke ting liggende så lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #19 Skrevet 19. februar 2023 Aldri brukt Oda, og har heller ingen planer om å bruke det. Anonymkode: 2478b...879 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #20 Skrevet 19. februar 2023 Arkana skrev (5 minutter siden): Hvis du ikke er fornøyd med minimum 7 dagers holdbarhet er det rart å handle på Oda og så klage i etterkant for noe du allerede visste om da du valgte å handle der. Jeg handler ikke der Anonymkode: 85073...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå