Gå til innhold

7 år siden


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Over 7 år siden han tok livet sitt, på 24-årsdagen. Hoppet fra en høyblokk i fylla. Hadde truet med det så mange ganger, jeg trodde ikke på det lenger.

Var hans kjæreste i 6 år gjennom depresjoner og slit fra begge sin side. Vi "prøvde" å bli voksne sammen. Ingen lett tid.

Jeg tenker på ham daglig, men det har tiltatt nå. For jeg skal bli mor for første gang. Til en gutt.

Min nye mann sin familie foreslo navnet hans til min kommende sønn, jeg ble slått helt ut. De vet jo ikke det. Men det gjør jo jeg..

Savner ham selv om jeg er lykkelig igjen.

Måtte bare få det ut!!

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vist det er 7 år siden så er det kanskje på tide og gå videre og slutte og dvele på det.

Sånne innlegg kan du holde for deg selv gjest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Er 2 år siden min samboer gjennom 7 år døde, så jeg kan sette meg litt inn i det.

Ville bare si at jeg er kjempeglad for å høre at du har blitt lykkelig igjen :) Skjønner at du fortsatt tenker på han, og det vil vi vel alltid gjøre.

Gratulerer med svangerskapet :)

og til gjest : :fy_fy: Litt lett å komme med kommentarer til noe man ikke har opplevd selv..kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist det er 7 år siden så er det kanskje på tide og gå videre og slutte og dvele på det.

en ting gjest skal du vite, du kan skrive inn mye tull og fjas - men sånne innlegg er direkte frastøtende-eier du ikke følelser?

NOEN BLIR TILBAKE NÅR ET MENNESKE TAR SITT LIV!

:overrasket:

Jeg hadde en kjæreste for en del år tilbake som hang seg(ca 16 år siden faktisk, etter at jeg hadde gjort det slutt)- dette var en stund før jeg fikk barn og sønnen min er nå 14 år.

Det var da jeg bestemte meg for å ta en ny utdanning, og bli psykolog (leste så mye om emnet da jeg var i den situasjonen, følte meg som "ekspert på område)- jobbet med det i ca 5 år, sluttet, utdannet meg til dyrepleier isteden.

Rar kombinasjon, ja, men nyttig på mange måter.

det er enkelte ting som er vannskelig å få ut av hodet, om det så går 100 år.

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...