Gå til innhold

Trenger forslag til hjernedød serie, helst med flere/endel sesonger..😊

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker said:

DARK på Netflix.

Anonymkode: c23db...788

Fantastisk serie, men den har jo et rimelig innfløkt plot da. Følte er sterkt behov for å tegne opp alle koblingene etter siste episode 😄

Anonymkode: deb10...bee

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Walking dead hvis du ikke har sett den. 
helt oppslukende

Anonymkode: b9638...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å gi noen forslag: Fringe, Person of interest, Lucifer, Gilmore Girls, Perception, Timeless, Travelers….

Anonymkode: deb10...bee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greys Anatomy. Gossip Girl. True Blood. Game of thrones. Travelers. Manifest. Good Doctor. The last of us. Haunting of the Hill house. Wednesday (denne er veldig rar til man venner seg til det.)

Jeg ser nå på Supernatural og storkoser meg.

Anonymkode: 13d92...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange forslag!🙏 Jeg har sett en god del av dem🙈 Men skal sjekke ut dem jeg ikke har sett😄

Anonymkode: 7e2e3...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desperate Housewfives. 8 sesonger med 12 episoder hver, og hver episode varer cirka en time! 

Ikke den tradisjonelle "mysterie"-serien, men en del drama og krim-relatert innhold. Gøy å se moten fra 00-tallet, og en del livsvisdom! 

Ganske hjernedødt og teit, men også ganske morsomt. Artig å følge karakterene og livene deres. Elsker Bree (hun med rødt hår) 

Endret av Camilla1121
skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modern Family og Scrubs hvis du vil ha lettbeint humor, men samtidig karakterer å bli glad i ❤️

Anonymkode: ce316...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

DARK på Netflix.

DARK er definitivt ikke hjernedødt. Mye å holde styr på… Men bra serie!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friends, gilmore girls, good doctor

Begge kjempebra, men ikke noe kompliserte historier.

Ikke Krim eller thriller da, men de med det har ofte mye å holde styr på og forstå  

Endret av CatPerson123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Good Wife. Ikke hjernedød akkurat, men passe avslappende og spennende underholdning, og mange sesonger! Ligger på Tv2. Jeg begynte nettopp etter tips herfra, og er på sesong 3 nå. Liker den veldig godt. :)  Har sett veldig mye, så ålreit å finne noe nytt. :) 

Anonymkode: 4f68b...549

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

DARK på Netflix.

Haha, den siste serien jeg vil kalle hjernedød. Skal du se den må du virkelig følge med, ellers ender du bare opp forvirret og helt uten peiling på hva som skjer eller hvem som er hvem i de forskjellige tidsperiodene ;)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kinder skrev (2 minutter siden):

Castle

Godt forslag, også Nathan Fillions andre serie The Rookie passer bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke streamingservicer har du tilgang på? Legger ved noen fra ulike sider uansett jeg :) 

Netflix: Manifest, Wednesday (kun én sesong hittil, men anbefaler den sterkt uansett), Kalifat (også kun en sesong, men veldig bra), Shadowhunters, Never Have I Ever.

Disney+: Desperate Housewives, Criminal Minds, Castle, Body of Proof, Grey's Anatomy, Private Practice, The Simpsons, American Horror Story, 24.

HBO: Game of Thrones, Two and a Half Men, Friends, The Vampire Diaries, House of the Dragon, Gossip Girl, Supernatural, The Originals.

Amazon Prime: House.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

DARK på Netflix.

Her er du god. Det er vel ikke en mer utmattende serie enn dette, som krever 1000% tilstedeværelse og oppmerksomhet for å få med seg alt som skjer i 3 sesonger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 16.2.2023 den 21.37):

Days of our loves var det første jeg tenkte på 😂 Den har gått siden 1965 eller noe. Vet ikke hvor man kan se det nå da, det gikk på TV3 før, deretter TV6 og viafree, men tror ikke det er på viafree lenger. Jeg så på det da jeg gikk på vgs på 90-tallet. Hadde vært moro å se igjen, hehe 😂

Synes jeg leste at du må se 16 timer hver dag i 26 år eller noe om du skal se den serien helt på nytt fra start 😆 lykke til! 

Anonymkode: c318b...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...