Gå til innhold

Trenger forslag til hjernedød serie, helst med flere/endel sesonger..😊

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker krim, thriller, drama uten for mye drama(🙈), komedier - om de er bra, og spesielt vampyrer og zombier - men der føler jeg at jeg har sett det som er å se🙊 

Så, er det noen som har noen gode forslag?🙏 Jeg har sett endel, så håper det finnes bra ting jeg har gått glipp av🙊😅

Anonymkode: 7e2e3...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Forsvunnede mennesker» og «DNA» på Nrk

Kalifat på Netflix 

Endret av Eva-Lena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Supernatural eller The100 kanskje?

Anonymkode: 9970f...dec

Du kan ikke være mye hjernedød for å se The 100, handlingen er til tider ganske innfløkt. Spesielt de to siste sesongene. 

Riktignok ikke helt på nivå med The Peripheral da ;)

Endret av -jk-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CSI, alle 3 variantene. Spennende nok til å binge, hjernedød nok til at du kan gå på do uten å sette på pause. Så alt da jeg var langtidssykemeldt, så god erfaring 😆

Supernatural er også fin, og White Collar, Suits og The Mentalist er spennende dramaserier med mange sesonger, uten at du må nistirre på skjermen.

Anonymkode: c318b...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (2 timer siden):

Du kan ikke være mye hjernedød for å se The 100, handlingen er til tider ganske innfløkt. Spesielt de to siste sesongene. 

Riktignok ikke helt på nivå med The Peripheral da ;)

Den er ganske grei å følge med på når alle sesongene ses på rekke og rad synes jeg. Men ja det skjer mye 😅

Anonymkode: 9970f...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, nå tenkte jeg på Sunset Beach og Helene og gutta. Disse så vi alltid på på vgs, når vi kom hjem til hybelen etter skolen😂 Vet ikke om de er å finne lenger, da men😉

Anonymkode: f19e4...579

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke hjernedød, men X-Files er veldig grei å se når man ikke har lyst til å tenke så mye.

Endret av Nikea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Days of our loves var det første jeg tenkte på 😂 Den har gått siden 1965 eller noe. Vet ikke hvor man kan se det nå da, det gikk på TV3 før, deretter TV6 og viafree, men tror ikke det er på viafree lenger. Jeg så på det da jeg gikk på vgs på 90-tallet. Hadde vært moro å se igjen, hehe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ha, ha, nå tenkte jeg på Sunset Beach og Helene og gutta. Disse så vi alltid på på vgs, når vi kom hjem til hybelen etter skolen😂 Vet ikke om de er å finne lenger, da men😉

Anonymkode: f19e4...579

Ikke glem Modellskolen 😁 Nostalgi 😍

Anonymkode: acada...a89

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superstore, ganske god komedie synes jeg.

Community, ikke helt min humor men godt likt av mange.

Anonymkode: b7f89...329

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Caroline berg eriksen, hun er verdensmester i å anbefale hjernedøde ungdomsserier og lettbeinte filmer.

Anonymkode: acada...a89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supernatural, vampire diaries, the 100s, breaking bad, prison break, how to get away with murder, how I met your mother, friends, big bang, game of thrones, Chicago fire

Anonymkode: 2f75a...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...