Gå til innhold

Annie's rotehjørne


RaraAvis

Anbefalte innlegg

Ville bare starte her med å si HEI! :)

Er blitt oppfordret til å dukke innom, så da gjorde eg det! :)

"en ny start, er en bra start"

kommer egentlig tumlende inn her på hode, etter en stooor krangel :overrasket: Men den legger man bak seg!! :)

"de beste venner, er de som støtter deg når du tar feil, selv om du ikke har feil" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, der er du Annie! Så hyggelig å se deg er her på KG! *klemme masse* Håper vi snakkes igjen, nå går jeg og legger meg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen

Så det er slik det ser ut hos deg :)

En liten innflyttings :dagens-rose: er vel på sin plass å overrekke. Håper du koser deg masse nå i jula, så får fønikstuppene gjenoppstå etter jul.

*klemme på Annie* :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var eg hjemme igjen etter 2dager hos svigerforeldre :) Kjempe koselig jul, men pinnekjøtt til middag og masse julegaver! :rosasmil:

ble kjempe glad når eg fikk Legenden om Narnia! :D

Endelig kan eg og få lese alle de 7 bøkene :D

Ellers fikk eg en fleez jakke, et vennskaps armbånd, en dampkoker, kokebot, teskjeer, kakespade med 6 kakegaffler, kakefat i glass med kakespade og kakegaffler (tror noen vil at eg skal invitere til kake :overrasket: )

vertfall er eg no hjemme igjen, og gleder meg til å få sove i min egen seng! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny dag med nye muligheter! :)

Skulle inn på KW i dag, for å sjekke om noen av mine venner der hadde skrevet PM til meg, og om det var noe eg ville svare på, siden Admin så fint skrev pm til meg i natt om at det hadde vert kjekt om eg ville være der og skrive litt og!

eg kom så langt som til å prøve å logge inn.. :ler: Er koselig når folk snur på flisa utenom at du får tenkt deg om gitt, for der var eg nemlig bannet!! ikke pokker om eg var velkommen inn dit :ler:

Vel, de får da bare ha det så bra.. de har nettopp mistet 4 av de mest aktive brukerne sine.. dvs 4 av 10! :ler:

Har vennene mine eg, venner eg IKKE kommer til å snu ryggen til!! venner eg er blitt glad i og venner som eg bryr meg om!! :klem:

Til dere fra KW som snoker innom: Skal dere få slettet dette og? :ler:

Er det ikke en grei måte å bli kvitt all ubehageligheten på? "Kom vi sletter ALLE innleggene som er skrevet etter det og det tidspunktet, så har jo INGENTING av dette skjedd"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What!!!???

Er du også blitt bannet??? :overrasket:

Fikk du noen grunn da?

Nå har de jaggu tatt helt av....!

Vel, vel....

Koselig å høre at du har hatt det fint så langt i jula da ;)

Vi snakkes snuppa!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prinsssen

tørr vel ikke å svare deg, for hun var da inne på formiddagen....

så det kan vel være løgn for alt du vet at hun er bannet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...