GrønnNellik68 Skrevet 14. februar 2023 #1 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg var på service med bilen i januar og sa i fra om dette. Nå har det skjedd to ganger igjen at jeg har fått dette EPC varslet og dermed mister motoreffekt midt i en bakke eller tunnel. Kjører taxi så ønsker å vite hvorfor det der kommer på. Men stopper jeg motoren og starter igjen er det borte i flere dager og bilen fungerer som normalt. Hva kan være feil? Skal innom verkstedet i morgen og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 14. februar 2023 #2 Del Skrevet 14. februar 2023 GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Jeg var på service med bilen i januar og sa i fra om dette. Nå har det skjedd to ganger igjen at jeg har fått dette EPC varslet og dermed mister motoreffekt midt i en bakke eller tunnel. Kjører taxi så ønsker å vite hvorfor det der kommer på. Men stopper jeg motoren og starter igjen er det borte i flere dager og bilen fungerer som normalt. Hva kan være feil? Skal innom verkstedet i morgen og høre. Fant et klipp på youtube om den feilen du har. Ser ut for at det er en føler på inntaklufta som er en feil på. Om det ikke er flere ting som hår på samme lampa da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 14. februar 2023 #3 Del Skrevet 14. februar 2023 Diesel? Luftmengdemåler…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå