AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Noen som har studert ved NMBU her? Skal søke på universitetet nå til høsten, og ser muligens ut som jeg ender opp ved NMBU da de kun tilbyr den linjen jeg vil gå, der. Hvordan er studentmiljøet der og generelt det å bo i Ås / studere ved NMBU, linjen jeg skal gå går under REALTEK. Er det mye møteplikt? Lest at det er så å si forelesninger hver dag og kan forvente en arbeidsuke på rundt 40-50 timer. Setter pris på svar! Anonymkode: f9d24...d9c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Studerte der fra 2018-2020, veldig bra universitet med gode forelesere. Jeg trivdes i Ås selv om det er lite der, men var uheldig med at jeg ble kjent med svært få på mitt eget studie da de ikke har fadderopplegg for master studenter og en god del folk var mye yngre enn meg så vi hadde lite til felles. Tror det er en kjempefin plass å ta bachelor😊 Anonymkode: 6254c...97e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 hvis du ikke har sett denne tråden så her kommer mange svar Anonymkode: 20d24...a67
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Studerte der fra 2018-2020, veldig bra universitet med gode forelesere. Jeg trivdes i Ås selv om det er lite der, men var uheldig med at jeg ble kjent med svært få på mitt eget studie da de ikke har fadderopplegg for master studenter og en god del folk var mye yngre enn meg så vi hadde lite til felles. Tror det er en kjempefin plass å ta bachelor😊 Anonymkode: 6254c...97e AnonymBruker skrev (35 minutter siden): hvis du ikke har sett denne tråden så her kommer mange svar Anonymkode: 20d24...a67 Tusen takk for innspill :)! - Litt sånn på sidekant, men er NMBU godt ''anerkjent'' i Norge? Leste på andre poster, da ser jeg det er ofte NTNU og UiO som går igjen som ''toppskoler'', men fra inntrykket jeg har fått virker det som at NMBU også stiller ganske høyt opp, til tross for at de ikke ligger i en storby. Anonymkode: f9d24...d9c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 https://khrono.no/studentene-er-mindre-fornoyd-profesjonsfag-gjor-det-darligst/759950 Anonymkode: 20d24...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå