AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Tynn? Epleformet? Pæreformet? Anonymkode: 00ee2...5e8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Forskning viser hvertfall at menn ubevisst tiltrekkes damer med brede hofter og lår. Fordi det signaliserer fruktbarhet. Ikke at det i realiteten er sånn at damer med smale hofter og tynne lår er mindre fruktbare, men det er noe med det at hjernen tenker "fødekanal" og vil forplante seg når den ser brede hofter. Anonymkode: 003f2...fea 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tynn? Epleformet? Pæreformet? Anonymkode: 00ee2...5e8 Timeglassformet⏳ Tenker dette er ganske universelt biologisk for menn. Hofter signaliserer fruktbarhet, og resten viser at hun holder seg i form. Anonymkode: d0856...c71 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Timeglassformet⏳ Tenker dette er ganske universelt biologisk for menn. Hofter signaliserer fruktbarhet, og resten viser at hun holder seg i form. Anonymkode: d0856...c71 Timeglassformet er ikke en utbredt naturlig fasong. For de aller fleste kvinner er det umulig å ha naturlig stor rumpe, lår og hofter og naturlig store pupper, og samtidig smal midje. De kvinnelige formene kommer fra fett og overskuddsfett og fett fordeler seg på hele kroppen, og de aller fleste kvinner legger på seg på magen før de får fett på bryter, rumpe og hofter. Sånn vil det også være for menn forsåvidt Anonymkode: 003f2...fea 11 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Timeglassformet er ikke en utbredt naturlig fasong. For de aller fleste kvinner er det umulig å ha naturlig stor rumpe, lår og hofter og naturlig store pupper, og samtidig smal midje. De kvinnelige formene kommer fra fett og overskuddsfett og fett fordeler seg på hele kroppen, og de aller fleste kvinner legger på seg på magen før de får fett på bryter, rumpe og hofter. Sånn vil det også være for menn forsåvidt Anonymkode: 003f2...fea Mmmm.. Det er ikke sant.. Søsteren min har naturlig timeglassform. Hun har brede hofter, smal midje og store naturlige pupper. (etter barn har dette endret seg noe.) -Timeglass Jeg har "stor" rund rompe smal midje å små pupper. (Takk gud, for jeg hater virkelig å store pupper,😅). -pæreform Anonymkode: ddcd9...fff 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Timeglassformet er ikke en utbredt naturlig fasong. For de aller fleste kvinner er det umulig å ha naturlig stor rumpe, lår og hofter og naturlig store pupper, og samtidig smal midje. De kvinnelige formene kommer fra fett og overskuddsfett og fett fordeler seg på hele kroppen, og de aller fleste kvinner legger på seg på magen før de får fett på bryter, rumpe og hofter. Sånn vil det også være for menn forsåvidt Anonymkode: 003f2...fea Jeg er en slank timeglass, hoftene er ganske brede med innsving i midje og tynne lår. Hadde nok hatt enda mer fremtredende timeglassfigur om jeg la på meg litt. Det er litt festlig for meg når jeg flere ganger har fått høre fra menn at jeg har den ultimate fruktbare kropp. Ja, jeg er veldig fruktbar men det har ingenting med de brede hoftene mine å gjøre, har nemlig et smalt bekken og får ikke født ut unger som veier mer enn 3 kg 😄 Anonymkode: b9c91...7f5 1
Isambard Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Timeglassformet er ikke en utbredt naturlig fasong. For de aller fleste kvinner er det umulig å ha naturlig stor rumpe, lår og hofter og naturlig store pupper, og samtidig smal midje. De kvinnelige formene kommer fra fett og overskuddsfett og fett fordeler seg på hele kroppen, og de aller fleste kvinner legger på seg på magen før de får fett på bryter, rumpe og hofter. Sånn vil det også være for menn forsåvidt Anonymkode: 003f2...fea Så å si alle normalvektige kvinner under 50 har timeglassfasong. 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #8 Skrevet 12. februar 2023 Er det noen menn som kan gi tilbakemelding ? Anonymkode: 00ee2...5e8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #9 Skrevet 12. februar 2023 Timeglass, ja Anonymkode: 6cc58...6f6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #10 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noen menn som kan gi tilbakemelding ? Anonymkode: 00ee2...5e8 Jeg skrev timeglassfigur ovenfor og er definitivt mann. Anonymkode: d0856...c71
Peanut Skrevet 12. februar 2023 #11 Skrevet 12. februar 2023 7 minutter siden, Isambard said: Så å si alle normalvektige kvinner under 50 har timeglassfasong. Jeg har det ikke. Jeg har høye hofter med lange bein, «kort i livet» som det da blir.
temolitus Skrevet 12. februar 2023 #13 Skrevet 12. februar 2023 Isambard skrev (19 minutter siden): Så å si alle normalvektige kvinner under 50 har timeglassfasong. Det er rett og slett ikke riktig 10 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #14 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skrev timeglassfigur ovenfor og er definitivt mann. Anonymkode: d0856...c71 Så fint 👌🏻 kan man være timeglass om man ikke har store pupper? Jeg har tydelig midje, hofte og rumpe- men bruker b/c-cup… Anonymkode: 00ee2...5e8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #15 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fint 👌🏻 kan man være timeglass om man ikke har store pupper? Jeg har tydelig midje, hofte og rumpe- men bruker b/c-cup… Anonymkode: 00ee2...5e8 Og bmi ca 21. 175 cm/ 64 kg Anonymkode: 00ee2...5e8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #16 Skrevet 12. februar 2023 Store lår og stor rumpe Anonymkode: 2a756...b9f 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #17 Skrevet 12. februar 2023 Høy og slank med store pupper. Anonymkode: 6cd5f...5c5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #18 Skrevet 12. februar 2023 Isambard skrev (26 minutter siden): Så å si alle normalvektige kvinner under 50 har timeglassfasong. Nei? Jeg hadde ikke det. Jeg fikk faktisk kommentar av en fødelege på Ullevål (som jo tar imot en dillion fødende på samlebånd) at jeg hadde «perfekt fødekropp». Han siktet til selve fødekanalen sett «utenpå», og jeg var da slank eplefasong uten store bryster og ganske smal rent visuelt rundt hoftene. Og trolig den kroppsformen begge kjønn synes er aller minst attraktiv. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så fint 👌🏻 kan man være timeglass om man ikke har store pupper? Jeg har tydelig midje, hofte og rumpe- men bruker b/c-cup… Anonymkode: 00ee2...5e8 Nei, det er såkalt pære. Timeglass = proporsjonalt sett store pupper og rumpe (og tildels ben) med smal midje. Er man tynn har man ikke nødvendigvis meloner liksom, men absolutt fyldig brystparti og rumpe sett i forhold til resten. Anonymkode: e39ed...5b1 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #19 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Timeglassformet er ikke en utbredt naturlig fasong. For de aller fleste kvinner er det umulig å ha naturlig stor rumpe, lår og hofter og naturlig store pupper, og samtidig smal midje. Anonymkode: 003f2...fea Nemlig. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Mmmm.. Det er ikke sant.. Søsteren min har naturlig timeglassform. Anonymkode: ddcd9...fff En person. AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg er en slank timeglass, hoftene er ganske brede med innsving i midje og tynne lår. Anonymkode: b9c91...7f5 En person. Isambard skrev (38 minutter siden): Så å si alle normalvektige kvinner under 50 har timeglassfasong. Nope. Anonymkode: bff6a...18c 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #20 Skrevet 12. februar 2023 Isambard skrev (46 minutter siden): Så å si alle normalvektige kvinner under 50 har timeglassfasong. Feil. De fleste er epleformet https://www.kk.no/mote/slik-fasong-har-kvinner-na/67935503 I tillegg har mange slanke kvinner "sportsfasong". Anonymkode: 6d337...4cb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå