Gå til innhold

Spørre om han har ghostet med og fortelle følelsene mine for han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har blitt ghostet.. Han har alltid vært sånn at han ikke tekster med mindre det er for å gjøre en avtale og ikke svarer hvis det bare er for å skrive ok eller lignende. Vi snakket om det tidlig i prosessen og han sa at han var sånn med alle og at han likte meg så jeg ikke måtte overtenke det.. Siste meldingen jeg skrev til han hadde vi utvekslet tre fire meldinger og siste fikk jeg ikke svar på. Det var egentlig bare å svare ok/takk på så det er ikke ulikt han men jeg forventet svar fordi jeg skrev noe hyggelig og oppløftende.

Men nå har jeg ikke hørt fra han på over tre uker... Noe av det siste vi snakket om var at han ordnet leiligheten fordi han nettopp hadde flyttet så han hadde det busy.

Jeg likte denne fyren veldig godt og lurer på om jeg bare skal være stille og vente til han tar kontakt/innse at han ikke tar kontakt eller om jeg skal sende en melding å spørre om han ikke vil møtes mer og fortelle hvor godt jeg likte å treffe han? Han har skrytt av hvert møte vi har hatt så jeg er ikke i tvil om at han også likte å treffe meg, men vi var på forskjellig sted følelsesmessig og jeg ble litt fort revet med og det kan ha skremt han.. Syns alikevel det er kjipt om det skal bety at vi aldri skal møtes igjen. Siden han alltid har vært dårlig på å tekste så er jeg ikke 100% sikker på om jeg er ghostet men mistenker det siden det ikke har gått så lenge mellom kontakt før og det ikke var lenge før siste kontakt han sa han ikke var klar for å bli sammen enda, men vi hadde vanlig kontakt på melding to ganger etter det og da tok han initiativ. Siste gangen tok jeg initiativ og han stilte spørsmål tilbake men svarte ikke på siste svaret mitt hvor jeg ønsket han en god helg.   Er det teit å spørre om han har ghostet meg eller bedre å bare sende en vanlig melding å late som ingenting? Det er det han har gjort mot meg før når det har gått en stund siden sist kontakt, bare latt som ingenting,  men denne gangen føles det anderledes siden han sa at han ikke var klar for å bli sammen enda og at vi var på forskjellig sted og at han ikke visste hva han ville en uke før siste kontakten vi hadde , men vi hadde vanlig kontakt to ganger etter det og han tok initiativ ene gangen og stilte meg spørsmål tilbake andre gangen så det er litt vanskelig å vite hva som er greia.

Jeg liker han fortsatt og vil ha det sånn som før med han men uten noe press fra min side

Anonymkode: 7bbca...323

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke interessert dessverre.

Respekter det han sier, og behold egen verdighet :) 

Anonymkode: 578ae...19a

• Liker 1
Skrevet

Her er det ingenting å hente, dessverre. Han viser jo null interesse..Hadde absolutt ikke sendt noe melding:)

• Liker 1
Skrevet

Ingen som er interessert i noen lar vær å høre fra seg på 3 uker.

Anonymkode: a7fdb...336

• Liker 2
Skrevet

Nei. Nei. Nei.

Anonymkode: 853a6...d98

Skrevet

Han var veldig interessert før, var alltid den som tok initiativ til å møtes (også uten sex) men så begynte jeg å kreve forhold og det sa han var for tidlig for han og det er jeg enig i at det var for tidlig for oss når jeg fikk tenkt litt på det. Han dro også "det er meg ikke deg" og mente jeg var en super dame og vi tekstet to ganger etter det så da virket ikke avslutningen som avslutning alikevel på en måte?

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han var veldig interessert før, var alltid den som tok initiativ til å møtes (også uten sex) men så begynte jeg å kreve forhold og det sa han var for tidlig for han og det er jeg enig i at det var for tidlig for oss når jeg fikk tenkt litt på det. Han dro også "det er meg ikke deg" og mente jeg var en super dame og vi tekstet to ganger etter det så da virket ikke avslutningen som avslutning alikevel på en måte?

Gå videre. Han skjønte vel at han ikke var der når han skjønte at du hadde følelser.

Anonymkode: a7fdb...336

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...