AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Jeg er så lei klysete såkalte alfahanner som i kveld skal ut å få seg på byn. Kjære medsøstre, hva ser dere i disse selvtilfredse fyrene? Hva er det som skjuler seg bak fliret og vokssleiken som dere tror skal gi dere noen form for langvarig lykke? På denne tid i morgen er de med 90% sjanse ute av livene deres uansett. Hilsen en som klok av skade aldri skal ha ONS igjen. Anonymkode: 45ce5...6db 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er så lei klysete såkalte alfahanner som i kveld skal ut å få seg på byn. Kjære medsøstre, hva ser dere i disse selvtilfredse fyrene? Hva er det som skjuler seg bak fliret og vokssleiken som dere tror skal gi dere noen form for langvarig lykke? På denne tid i morgen er de med 90% sjanse ute av livene deres uansett. Hilsen en som klok av skade aldri skal ha ONS igjen. Anonymkode: 45ce5...6db La meg gjette. Du skal vel aldri drikke igjen, eller møte en mann igjen heller? 🤦♂️ Anonymkode: 075e9...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Selvtilfredse klysete "alfahanner" med flir og vokssleik er ikke min type uansett, så du trenger ikke advare meg mot dem.. Om jeg tar med meg noen hjem i kveld så er ikke planen å bygge evigvarende lykke.. Likt som når jeg spiser en sjokolade - det er godt selv om det ikke gir langvarig lykke. Anonymkode: 2f717...5b2 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Jeg har vært gift i 18 år med en som ble kalt playboy, og sikkert klyse også. Han var populær blant kvinner. Playboys er bare vanlige menn som er heldige med utseende og sjarm, og som koser seg med det til de treffer den rette. Som mange kvinner gjør det også. De kan også forelske seg og elske, når de treffer den de ønsker å ha en fremtid med. Hvorfor er det så feil at slike går videre når de ikke traff den rette? Er det ikke det alle gjør? Regner med at du var med på dine ons, og hadde det kjekt. At det ikke ble noe mer, vel det blir det jo oftest ikke. De fleste faller ikke for hverandre. Han som andre har kalt playboy er nå min ektemann. En ganske så vanlig far og partner, i et ganske så ordinært forhold og liv. Anonymkode: e2bbb...a5f 1 1
Serafin Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvtilfredse klysete "alfahanner" med flir og vokssleik er ikke min type uansett, så du trenger ikke advare meg mot dem.. Om jeg tar med meg noen hjem i kveld så er ikke planen å bygge evigvarende lykke.. Likt som når jeg spiser en sjokolade - det er godt selv om det ikke gir langvarig lykke. Anonymkode: 2f717...5b2 Da er det bare å spise mer og oftere (alternativt ha sex oftere) så kan du kjenne på kortvarig lykke over lang tid, det. 🤣 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Fra en mann som har hvert med en god del damer hjem fra byen. Hva får deg til å tro at disse damene er ute etter noe mer enn et ligg selv? Anonymkode: d6621...89a 3 1
Vakthavende Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): La meg gjette. Du skal vel aldri drikke igjen, eller møte en mann igjen heller? 🤦♂️ Anonymkode: 075e9...aeb Som andre er jeg sikkert i stand til å gjenta ting jeg siden angrer på.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #8 Skrevet 11. februar 2023 Ta det med ro. er det en ting som er sikkert, så er det at ingen «alfamann» blir med meg hjem fra byen. Anonymkode: 9fe5c...d66 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #9 Skrevet 11. februar 2023 Hvorfor henvender du deg til oss som om vi tiltrekkes dem? De ivrige sjekkerne på byen er tapere, ekle iglete menn, enten de kaller seg alfa eller goodguy. Jeg har alltid ignorert dem. Anonymkode: c46dc...76a 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #10 Skrevet 11. februar 2023 Usikker, selvforaktende betahann her, med tørt såtehår og en trist mine. Vil du ta meg med deg hjem i kveld i stedet? Lover å klamre meg hardt fast til deg videre om du gjør det. Anonymkode: ced5e...5a5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #11 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvtilfredse klysete "alfahanner" med flir og vokssleik er ikke min type uansett, så du trenger ikke advare meg mot dem.. Om jeg tar med meg noen hjem i kveld så er ikke planen å bygge evigvarende lykke.. Likt som når jeg spiser en sjokolade - det er godt selv om det ikke gir langvarig lykke. Anonymkode: 2f717...5b2 Javel, men hvor går det an å finne seg en type i dag da? Det virker jo opplest og vedtatt at det å henvende seg til folk i offentlig rom (unntatt på byn) er sosialt uakseptabelt. Dette forstår jo gutter/menn også, men om de så fremstår stille og sjenert blir de jo tatt for å være sosialt avkoblet! Anonymkode: 45ce5...6db
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #12 Skrevet 11. februar 2023 Hvis man følger med, er det gjerne like som tiltrekker like. Slike overfladiske menn tiltrekker seg overfladiske kvinner. La de kose seg med sine overfladiske liv! Du finner nok noen som passer for deg en gang du også Anonymkode: 95734...9cd 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #13 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har vært gift i 18 år med en som ble kalt playboy, og sikkert klyse også. Han var populær blant kvinner. Playboys er bare vanlige menn som er heldige med utseende og sjarm, og som koser seg med det til de treffer den rette. Som mange kvinner gjør det også. De kan også forelske seg og elske, når de treffer den de ønsker å ha en fremtid med. Hvorfor er det så feil at slike går videre når de ikke traff den rette? Er det ikke det alle gjør? Regner med at du var med på dine ons, og hadde det kjekt. At det ikke ble noe mer, vel det blir det jo oftest ikke. De fleste faller ikke for hverandre. Han som andre har kalt playboy er nå min ektemann. En ganske så vanlig far og partner, i et ganske så ordinært forhold og liv. Anonymkode: e2bbb...a5f Javel, men hvor tenker du det skal gå an å finne seg en type i dag da? Det virker jo opplest og vedtatt at det å henvende seg til folk i ethvert offentlig rom (unntatt på byn) er sosialt uakseptabelt. Dette forstår jo gutter/menn også, men om de så fremstår stille og sjenert blir de jo tatt for å være sosialt avkoblet! Anonymkode: 45ce5...6db Anonymkode: 45ce5...6db
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #14 Skrevet 11. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Javel, men hvor tenker du det skal gå an å finne seg en type i dag da? Det virker jo opplest og vedtatt at det å henvende seg til folk i ethvert offentlig rom (unntatt på byn) er sosialt uakseptabelt. Dette forstår jo gutter/menn også, men om de så fremstår stille og sjenert blir de jo tatt for å være sosialt avkoblet! Det der er bare en gigantisk shit test på samfunnsnivå, laget for å luke ut sånne menn som meg, som pisser i buksa over å skulle bryte vedtatte regler. De som har baller nok til å bare drite i det (ikke meg) vinner og blir valgt. Anonymkode: ced5e...5a5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #15 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Javel, men hvor tenker du det skal gå an å finne seg en type i dag da? Det virker jo opplest og vedtatt at det å henvende seg til folk i ethvert offentlig rom (unntatt på byn) er sosialt uakseptabelt. Dette forstår jo gutter/menn også, men om de så fremstår stille og sjenert blir de jo tatt for å være sosialt avkoblet! Anonymkode: 45ce5...6db Anonymkode: 45ce5...6db På samme måte som alltid. Med å være tilgjengelig, flørte og prate. Det er da ingenting i mitt innlegg som sier at folk ikke kan finne hverandre. Det er det stadig folk som gjør. Å tro at litt interesse automatisk skal føre til livslangt forhold er imidlertid dumt. Ingen har sagt at kjærlighet er enkel å finne. Den er ikke det for de fleste, og likevel har det med å skje til slutt, om man er åpen for det, og møter folk. Plutselig klaffer det. Anonymkode: e2bbb...a5f
Sleeping_beauty Skrevet 11. februar 2023 #16 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Javel, men hvor går det an å finne seg en type i dag da? Det virker jo opplest og vedtatt at det å henvende seg til folk i offentlig rom (unntatt på byn) er sosialt uakseptabelt. Dette forstår jo gutter/menn også, men om de så fremstår stille og sjenert blir de jo tatt for å være sosialt avkoblet! Anonymkode: 45ce5...6db Since when? Det er da absolutt ikke uakseptabelt å henvende seg til folk i andre settinger enn på byen. Kommer an på HVORDAN man henvender seg. Det fins en mellomting mellom det å fremstå som stille og sjenert, og det å oppføre seg trakasserende og innpåsliten. Sistnevnte er uakseptabelt i alle settinger for de fleste uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #17 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis man følger med, er det gjerne like som tiltrekker like. Slike overfladiske menn tiltrekker seg overfladiske kvinner. La de kose seg med sine overfladiske liv! Du finner nok noen som passer for deg en gang du også Anonymkode: 95734...9cd Det gjør hun nok, men hvordan kan du påstå at disse mennene er overfladiske? Det er nok ofte å treffe noen på et dypere plan som blir avgjørende for dem angående å virkelig falle for noen også. Eller mener du generelt at pene og populære mennesker ikke kan ha dybde også? Isåfall tar du feil. Anonymkode: e2bbb...a5f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #18 Skrevet 11. februar 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så lei klysete såkalte alfahanner som i kveld skal ut å få seg på byn. Kjære medsøstre, hva ser dere i disse selvtilfredse fyrene? Hva er det som skjuler seg bak fliret og vokssleiken som dere tror skal gi dere noen form for langvarig lykke? På denne tid i morgen er de med 90% sjanse ute av livene deres uansett. Hilsen en som klok av skade aldri skal ha ONS igjen. Anonymkode: 45ce5...6db Så lenge det finnes ONSere, så finnes det alfa-hanner. Og mange av dere kvinne-onserne vil det jo! YOLO osv. Anonymkode: cd0b4...501
servitrise&suppe Skrevet 11. februar 2023 #19 Skrevet 11. februar 2023 Du spør hva vi tror gir oss langvarig lykke og skriver at du aldri mer skal ha ons? Trodde du at de typene var så fantastiske i senga en natt sånn at det ga deg langvarig lykke?
Sleeping_beauty Skrevet 11. februar 2023 #20 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fra en mann som har hvert med en god del damer hjem fra byen. Hva får deg til å tro at disse damene er ute etter noe mer enn et ligg selv? Anonymkode: d6621...89a Nettopp! De aller fleste vet at det er på byen man vanligvis sjekker opp folk for et ons, eller noe useriøst - både kvinner og menn. Om man er ute etter noe mer så burde jo dette kommuniseres. Om man ikke gjør dette så er det jo en sjanse for at motpartens forventninger ikke er de samme. Man er ikke en drittsekk for det om. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå