AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Går igjennom en krise i livet og er langt nede. Dette vet venninnene mine. Men stusser veldig over ei. Hun tar ingen kontakt selv om jeg har sagt at jeg ønsker at hun ringer en dag eller kommer innom på besøk. Dette er over en måned siden da hun ville vite hvordan det går på snap sent en kveld. Etter det har jeg ikke hørt noe. Hva ville dere tenkt her? Anonymkode: e4a85...171 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Ingenting. Har du tatt kontakt? Vet du at hun ikke har sitt eget å stri med? Anonymkode: daaa8...abf 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Siden du stusser over dette, så går jeg ut fra at dette ikke normal oppførsel for henne? Jeg ville tenkt at hun kanskje har det tøft selv eller går igjennom noe. Har du spurt henne om hvordan hun har det? Anonymkode: 151f5...f1b 1
Tough cookie Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Det er i tøffe tider man ser hvem som er ekte venner 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 Tough cookie skrev (1 time siden): Det er i tøffe tider man ser hvem som er ekte venner Ikke nødvendigvis. Hvis alle har det litt tøft er det vanskelig om én skal kreve alt. Anonymkode: afff6...7e0
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Jeg ville tenkt at hun kanskje går gjennom noe og har det tøft selv for tiden, og ikke orker å bruke tiden sin på å ta innover seg «negativiten» fra ditt liv i tillegg. Anonymkode: fd92c...778 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 Tough cookie skrev (1 time siden): Det er i tøffe tider man ser hvem som er ekte venner Jeg synes personlig dette er en litt ignorant og egoistisk ting å si. Det kan godt være at venner har tøffe tider samtidig som en selv, eller at vedkommende har mange venner med tøffe tider og derfor ikke klarer stille opp for alle. Det er selvsagt sårt når man ikke får den støtten man hadde trengt eller håpet på, men det trenger ikke bety at de er dårlige mennesker eller dårlige venner. Anonymkode: 151f5...f1b 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #8 Skrevet 11. februar 2023 Ta kontakt du da vel. Anonymkode: b8434...def 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #9 Skrevet 11. februar 2023 Hvorfor ikke ta kontakt selv da ts? Hvis det er noe du har gjort ofte og hun allikevel ikke tar kontakt tilbake, da må du bare se bort fra spørsmålet mitt. Jeg har ei "venninne" som aldri tar kontakt. Det er alltid jeg som må gjøre det, enten det går en uke eller en par måneder. Rart dette for hun sier alltid at hun skal ta kontakt når det er noe, men hun gjør det ikke for det om. Hvorfor sier noen at det er hyggelig å snakke med meg og treffe meg men tar aldri initiativ selv? Anonymkode: 54251...7e0
PM75 Skrevet 12. februar 2023 #10 Skrevet 12. februar 2023 Det er ikke alle som takler at andre har det tøft. Om det er en god venninne eller ikke? Tja, du får se på deres historikk og se om det er en trend eller et unntak.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #11 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Går igjennom en krise i livet og er langt nede. Dette vet venninnene mine. Men stusser veldig over ei. Hun tar ingen kontakt selv om jeg har sagt at jeg ønsker at hun ringer en dag eller kommer innom på besøk. Dette er over en måned siden da hun ville vite hvordan det går på snap sent en kveld. Etter det har jeg ikke hørt noe. Hva ville dere tenkt her? Anonymkode: e4a85...171 Har selv ei vennine som sliter psykisk , prøver å ta kontakt. Men hun tar ikke tlf. sa til henne at jeg gir deg ikke opp selv om hun aldri tar kontakt. noe hun satte veldig pris på. Selv om hun ikke tar kontakt kan det være at hun bryr seg. Men ikke orker ? Du kan ho kanskje kommunisere med om hvordan du føler det? Anonymkode: cbe76...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #12 Skrevet 12. februar 2023 23 hours ago, Tough cookie said: Det er i tøffe tider man ser hvem som er ekte venner Det er i ekte tider man ser hvem som er tøffe venner. Det er i tøffe venner man ser hvem som er ekte tider. Det er i tøffe ekte at man ser hvem som er venner tider. Ekte venner man ser er det som hvem i tøffe tider er. Anonymkode: 2d2de...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå