Gå til innhold

Voksne folk som er barnslige på fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med voksne folk som er så barnslige når de drikker at de plutselig synes det virker som en god ide å dra alt dopapiret utover badet og klistre bind på veggen? Som går inn på soverommet og river i stykker strømpebukser og kaster ut alle klærne av skapet på gulvet? Jeg hadde en sånn gjest her i går,og trodde folk hadde sluttet med sånn oppførsel i tenårene. I tillegg skrek hun mye og var frekk mot de andre. Jeg kjenner henne ikke så godt fra før og visste ikke hvordan hun ble når hun drakk.

Anonymkode: 034de...8a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke normalt ut, selv for tenåringer.

Anonymkode: 8d949...214

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva er det med voksne folk som er så barnslige når de drikker at de plutselig synes det virker som en god ide å dra alt dopapiret utover badet og klistre bind på veggen? Som går inn på soverommet og river i stykker strømpebukser og kaster ut alle klærne av skapet på gulvet? Jeg hadde en sånn gjest her i går,og trodde folk hadde sluttet med sånn oppførsel i tenårene. I tillegg skrek hun mye og var frekk mot de andre. Jeg kjenner henne ikke så godt fra før og visste ikke hvordan hun ble når hun drakk.

Det er ikke normalt å umotivert rive i stykker klær til folk man er på fest hos nei.

Høres ut som psykisk ustabile folk du har med å gjøre.

Anonymkode: 78f79...c06

• Liker 5
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Hva som fikk hun til å gjøre det der kan bare hun svare på. Om det er alkoholen eller andre grunner. 

Mange voksne som kan være barnslig på fest, jeg er også barnslig og enda verre når jeg drikker. Det som er gøy å tørre å være barnslig, men ikke på den måten der.

Det der hørtes bare rart ut. Klistre bind på veggen og rive i stykker strømpebukse? Aldri hørt eller sett noen gjør noe lignende før. 
Hadde noen klistret bind på veggen hos meg så hadde jeg snakket alvorlig med kvinnen og spurt hva i all verden hun holder på med. Så skulle hun fått kommet å vaske veggen dagen etter.
Ta kontakt med henne og spør hva i all verden det der skulle bety, er mitt råd.

Endret av Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er ikke normalt å umotivert rive i stykker klær til folk man er på fest hos nei.

Høres ut som psykisk ustabile folk du har med å gjøre.

Jeg var klar over at hun slet litt men ikke at hun skulle oppføre seg så slitsomt. Det der er ikke vanlig oppførsel for folk flest som sliter psykisk heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var klar over at hun slet litt men ikke at hun skulle oppføre seg så slitsomt. Det der er ikke vanlig oppførsel for folk flest som sliter psykisk heller.

Hun må slutte å drikke alkohol!

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er ikke barnslig det er rævhol

• Liker 3
Skrevet
Warrior skrev (13 minutter siden):

Hva som fikk hun til å gjøre det der kan bare hun svare på. Om det er alkoholen eller andre grunner. 

Mange voksne som kan være barnslig på fest, jeg er også barnslig og enda verre når jeg drikker. Det som er gøy å tørre å være barnslig, men ikke på den måten der.

Det der hørtes bare rart ut. Klistre bind på veggen og rive i stykker strømpebukse? Aldri hørt eller sett noen gjør noe lignende før. 
Hadde noen klistret bind på veggen hos meg så hadde jeg snakket alvorlig med kvinnen og spurt hva i all verden hun holder på med. Så skulle hun fått kommet å vaske veggen dagen etter.
Ta kontakt med henne og spør hva i all verden det der skulle bety, er mitt råd.

Det var heldigvis ubrukte bind. Men allikevel, utrolig barnslig.

Skrevet

Oi, trodde jeg skulle måtte forsvare min barnslige oppførsel på byen, men nek. Dette er ikke normalt som tenåring engang 😂

Anonymkode: 5a6b8...d0b

• Liker 1
Skrevet

Da jeg gikk på vgs hadde jeg nesten hver helg fest på hybelen min. Ofte var vi 20-30 personer samla inne på én hybel. INGEN har noen gang gjort noe lignende som det du skisserer. Æsj!

Anonymkode: f8e77...366

• Liker 1
Skrevet

Fulle folk oppfører seg alltid som idioter, derfor ble jeg avholds så jeg kan slippe å være en av dem. 

Anonymkode: 70c96...866

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som hun har tatt noe mer. Beroligende piller / angstmedisin kan noen ganger gi slik oppførsel når det kombineres med drikking.

Endret av klarinetta
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fulle folk oppfører seg alltid som idioter, derfor ble jeg avholds så jeg kan slippe å være en av dem. 

Ikke alle, men noen og det er stort sett de samme som er idioter som edru og

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tull. Masse folk greier oppføre seg selv om de er litt svingstang. Dette handler om egen grensesetting og holdninger som slippes løs fordi beruselse er et påskudd. 

Skrevet

Barnslig er ikke det rette ordet her, dette er jo grovt skadeverk.

Anonymkode: 3e99c...38e

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke sluppet personen inn i huset mitt igjen. 

Anonymkode: e1815...317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...