AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Jeg har en venninne som bor der. I følge kilde fra Sapo er det bare et tidsspørsmål før det skjer terror der. Er jeg slem som vil avslutte et vennskap fordi jeg stresser så mye med at hun ikke holder seg unna folkemengder? Anonymkode: 72b26...025
Mezzosoprena Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Dette er det rareste jeg har hørt! Ja, selvfølgelig er det slemt (og ikke minst fullstendig urimelig) å avslutte et vennskap pga dette. 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Sannsynligheten for at hun blir utsatt for terror er svært liten, men seksuelle overgrep må nesten forventes hvis man kontinuerlig fester og da spesielt i større byer som Stockholm. Jeg forstår ikke helt hvordan det å avslutte vennskapet løser noe som helst, slutter du automatisk å bry deg om henne ved å formelt avslutte vennskapet? Anonymkode: 77627...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 Jeg forstår ikke hvorfor du vil avslutte vennskapet .. kan du forklare mer ? Anonymkode: 43dbb...34d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Ja, finn deg heller en venn som fester i Helsinki. Anonymkode: 4ed41...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå