AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Del Skrevet 10. februar 2023 Jeg har en ny kjæreste som får noen så syke orgasmer. Han sier den sitter i hele kroppen, i alle muskler, og den varer i mange minutter. Han er liksom i orgasmen hele tiden, men det kommer topper av den når jeg stimulerer han. Hva som helst av berøring gir han orgasme når han et inne i den, og det er så intenst at jeg holder meg litt unna, for det blir for mye at jeg tar på han. Han stønner høyt, vrir seg og er helt i sin egen verden i mange minutter. Over til det jeg lurer på: han sier han er redd hjertet hans skal stoppe, det føles så intenst. Er det mulig? Dette er helt nytt, han har ikke fått det tidligere (han er 45 år), men har fått det med meg 4 ganger nå. Jeg er usikker på om vi bør begrenses det siden han er redd for hjertet sitt. Men det er så fantastisk å se han i sånn nytelse. Noen med erfaring? Anonymkode: 4543d...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Del Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en ny kjæreste som får noen så syke orgasmer. Han sier den sitter i hele kroppen, i alle muskler, og den varer i mange minutter. Han er liksom i orgasmen hele tiden, men det kommer topper av den når jeg stimulerer han. Hva som helst av berøring gir han orgasme når han et inne i den, og det er så intenst at jeg holder meg litt unna, for det blir for mye at jeg tar på han. Han stønner høyt, vrir seg og er helt i sin egen verden i mange minutter. Over til det jeg lurer på: han sier han er redd hjertet hans skal stoppe, det føles så intenst. Er det mulig? Dette er helt nytt, han har ikke fått det tidligere (han er 45 år), men har fått det med meg 4 ganger nå. Jeg er usikker på om vi bør begrenses det siden han er redd for hjertet sitt. Men det er så fantastisk å se han i sånn nytelse. Noen med erfaring? Anonymkode: 4543d...4cb Oi, høres helt vilt ut, men helt ufarlig. Intense langvarige orgasmer er sunt for både kropp og hjerte. Typen min er sånn, han får multiple orgasmer. Han stønner og bærer seg vilt og noen ganger skriker han i mange minutter. Anonymkode: 5ca6c...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Del Skrevet 11. februar 2023 Hvordan får man til det egentlig? *Tar frem notatblokken* Anonymkode: 11ed3...6bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå