Gå til innhold

Hun er i et dårlig forhold og har barn. Prøve meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sier at hun vil ut, men føler seg låst. Jeg vet hun liker meg godt for det har hun sagt, men hun strever med å gjøre ungene til skilsmissebarn. Jeg er evig singel og savner både barn og dame. Jeg har ligget lavt lenge, men vet at hvis jeg setter inn støtet kan hun potensielt bli min. Skal jeg prøve meg eller droppe det? 

Anonymkode: 40143...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det skal du ikke. Du risikerer å sitte med skjegget i postkassen fordi det kan bli mye drama, hun kan vingle frem og tilbake, hun kan bruke deg som en mellomløsning, gratis nytt hjem, ny lommebok osv osv.

Skal du inn i et forhold velg ei som er ferdig med eksen, klarer seg selv, bor for seg selv og ikke er så tafatt som henne du tenker på. "Føler seg låst" er bare bortsnakking.

Anonymkode: afa20...604

• Liker 6
  • Hjerte 3
Skrevet

Nei, hold deg unna. 

• Liker 1
Skrevet

Prøve deg? Nei.

Støtte hun som en god venn og hjelpe hun til å innse sitt selvverd og at det fins en bedre hverdag for hun og barna, ja det kan du.

Godt vennskap og omsorg er ofte begynnelsen på et solid og sunt forhold også.

Anonymkode: c2b1b...f3f

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Sånn at du får skylda av ungene hennes for at  mamma og pappa skilles.....? Blir sikkert kjempepopulær av det....not..

Hold deg unna, hun er ikke klar før hun går på egenhånd.

Anonymkode: ffde5...e6e

• Liker 2
Skrevet

Dilemmaet mitt er at hun velger å bli hos han hvis jeg ikke viser at jeg vil ha henne.

Skrevet

Patetisk.

Anonymkode: b0f94...5e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dilemmaet mitt er at hun velger å bli hos han hvis jeg ikke viser at jeg vil ha henne.

Det er lov å si at det kunne blitt noe dersom hun var singel. Med ikke innled noe før hun har tatt steget og gått, det er dårlig karma.

Anonymkode: 9c9b3...dcc

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjør på.. 

Anonymkode: 10059...2c4

Skrevet

Tror ikke det er så lurt :risterpåhodet::risterpåhodet:

Skrevet

Skal jeg bare vente da? 

Skrevet

Hva legger du i det å prøve deg på henne da ? 

Om du klarer og formidle at du ikke vil starte noe med henne mens hun er i et forhold, samtidig at du forstår situasjonen hennes og faktisk er villig til å vente og støtte henne igjennom prosessen. 

Så kan du jo det. 

Men, jeg vil jo tro at denne damen iså tilfelle hadde ønsket og holde deg hemmelig en god stund etter at hun hadde blitt singel, måtte fokusere på barna, flytting og diverse. 

Så en enkel prosess' er det jo ikke. 

Men, om det er "ekte kjærlighet" så er det kanskje verdt det? Jeg forstår meg ikke på de som ønsker og "holde ut" i et forhold (eller det vil si, jeg har vært en av de, så jo jeg forstår det jo). 

Men, man klarer ikke å "holde ut".. Kanskje man får det til i noen år til, men så sprekker det. Det funker ikke... 

Og da har vel kanskje du allerede etablert deg i et annet forhold i mellomtiden. Og hun vil gå inn i et nytt forhold igjen senere, med noen hun kanskje ikke har samme Connection med. 

Det blir jo en evig sirkel. 

Om det føles veldig riktig på mange plan med en person, så synes jeg man bør tillate seg den gleden og kjærligheten. 

Det er noe av det fineste i verden❤️

Mye jobb. Og har man ikke en et ekte dypt bånd med den personen det gjelder, burde man gå videre. 

Anonymkode: 22dda...143

• Nyttig 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal jeg bare vente da? 

Vente? Du bør umiddelbart komme deg på treningsstudio og ta tak i kostholdet ditt, sånn at du har bedre alternativer enn å vente som en slange i gresset på en halvveis utro trebarnsmor som bruker deg som emosjonell tampong.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Hvordan vet du at hun vil ha deg da? Har dere holdt på?

Anonymkode: 9f85a...d09

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vente? Du bør umiddelbart komme deg på treningsstudio og ta tak i kostholdet ditt, sånn at du har bedre alternativer enn å vente som en slange i gresset på en halvveis utro trebarnsmor som bruker deg som emosjonell tampong.

Treningsstudio? Kosthold? Hva vet du om meg?
Og trebarnsmor, hvor fikk du det fra?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Si det som det er? Du har lyst på henne, men du vil at hun skal være singel først.

Anonymkode: 032fd...86b

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Skal jeg bare vente da? 

Nei. Du skal glemme henne og gå videre med livet ditt. Det er absolutt det eneste riktige å gjøre for deg.

Skrevet

Kjør på. Jeg skulle ønske han jeg har følelser for hadde følelser for meg også, da hadde jeg gått.

Anonymkode: 40c6b...3c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjør på. Jeg skulle ønske han jeg har følelser for hadde følelser for meg også, da hadde jeg gått.

Du må altså ha noen å holde deg i hånda for å avslutte forholdet du er i som et voksent menneske?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må altså ha noen å holde deg i hånda for å avslutte forholdet du er i som et voksent menneske?

Ja.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...