Gå til innhold

Skjønner ikke at han gidder å være merkelig🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså har planlagt en date med en mann mandag, vi har chattet veldig lite møttes på Tinder. Vi hadde egt tenkt å møtes forrige uke, men han ble syk så måtte finne ny dag. Han skriver til meg denne tirsdag denne uken: minn meg på i helgen at vi skal møtes mandag neste uke. Jeg skriver den er grei. Og idag skriver jeg: husk daten vår på mandag. Fikk et sånt rart svar: haha "daten?". Så skreiv jeg: ja eller date eller vennskapelig middag? Så skreiv han: haha morsomt, har du planlagt alt allerede? Jeg skreiv: nei men vi snakket om å dra ute å spise eller ta en drink, så du får velge hva vi skal gjøre. Så skriver han plutselig: du veit jeg orker ikke drama, derfor vil jeg ikke gjøre noe stort ut av det, damer er ikke prioritert nå. Så å ta en øl vil jeg gjerne gjøre! Jeg svarte: har aldri skapt drama og kommer aldri til å gjøre det heller. Men dette føler jeg er en frekk holdning til meg. Jeg har aldri hatt diskusjoner så kommer han med sånt rar setning. Syns flere han virker merkelig?

Anonymkode: 82df2...016

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han er frekk, han bryr seg ikke, han er ikke seriøst interessert i deg og han er ikke på et sted i livet hvor han vil prioritere damer nå. Han høres ut som en stor drittsekk, så bare slett han og ikke kast bort tid på å treffe han eller skrive mere med han.

Anonymkode: bb64f...481

• Liker 30
  • Nyttig 11
Skrevet

Enig med 481, dette er en mann som ikke er interessert i deg og ikke respekterer deg. Han forsøker å manipulere deg allerede.

Send ham en melding om at du har kommet til at dere ikke passer sammen og at du ikke ønsker mer kontakt med ham og ønsk ham lykke til videre. Og så blokkerer du ham!

Anonymkode: 66e36...f08

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tror heller det er det at han er nervøs. Derfor prøver han å få det til å høres mer casual ut enn "date". Jeg kan kjenne meg igjen i oppførselen hans selv, og jeg er jente. Når jeg hadde Tinder så syntes jeg det var mye lettere å møte menn som vikle møtes for en kjapp kopp kaffe eller en pils, enn de som maset og skulle gjøre så mye ut av første treff, feks middag og tilbringe tid i timesvis sammen. 

Anonymkode: 2b019...fab

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Altså har planlagt en date med en mann mandag, vi har chattet veldig lite møttes på Tinder. Vi hadde egt tenkt å møtes forrige uke, men han ble syk så måtte finne ny dag. Han skriver til meg denne tirsdag denne uken: minn meg på i helgen at vi skal møtes mandag neste uke. Jeg skriver den er grei. Og idag skriver jeg: husk daten vår på mandag. Fikk et sånt rart svar: haha "daten?". Så skreiv jeg: ja eller date eller vennskapelig middag? Så skreiv han: haha morsomt, har du planlagt alt allerede? Jeg skreiv: nei men vi snakket om å dra ute å spise eller ta en drink, så du får velge hva vi skal gjøre. Så skriver han plutselig: du veit jeg orker ikke drama, derfor vil jeg ikke gjøre noe stort ut av det, damer er ikke prioritert nå. Så å ta en øl vil jeg gjerne gjøre! Jeg svarte: har aldri skapt drama og kommer aldri til å gjøre det heller. Men dette føler jeg er en frekk holdning til meg. Jeg har aldri hatt diskusjoner så kommer han med sånt rar setning. Syns flere han virker merkelig?

Hørtes ut som en kjernekar. Har nå sagt klart at damer ikke er noe prioritet nå men sier sikkert ikke nei til ett knull. Drit i han.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Her er det han som lager drama og det kan han godt få beskjed om.

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Blokker! Han er skadet og vil spille deg 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

For en dust. Han er uhøflig, vrir på det du sier enda alt du gjorde var å gjøre det han ba deg om. Dump han.

Det finnes bedre, vakrere og sunnere fisker i havet enn han der.

Anonymkode: c287e...163

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vel, hvis du (som er en dame) ikke er prioritert nå, hvorfor skal du prioritere tiden din på ham? Fyren har helt sikkert sett for mange videoer av Andrew Tate og prøver å gjøre deg liten/ubetydelig for å utnytte deg. Øl kan han ta med kompiser over en fotballkamp. 

Anonymkode: 7e135...487

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke gidd å snakke mer med den fyren der. 

Anonymkode: 2f635...887

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Haha, for en kål type. Jeg håper virkelig at du ikke har planer om å møte han der. Jeg kunne ha reagert allerede da han ber deg om å minne ham på.. I det ligger det jo veldig tydelig at det ikke er noe han akkurat ser frem til og anser som særlig interessant. Da ville han ha husket det. Eller ihvertfall funnet en annen måte å huske det på. Men skal ikke overdrive akkurat det, for alt etter er mye verre. At han ikke orker drama betyr av erfaring, så det sier jo også sitt. Nei alt han skriver er feil, og jeg ser at noen vil unnskylde det. Vær så snill å ikke gå i den fella, for du skriver også at han er merkelig. Det er et moderat uttrykk. Han er en skikkelig vemmelig type som ikke engang bryr seg om deg på laveste nivå engang. 

• Liker 10
  • Hjerte 2
Skrevet

En jævlig usjarmerende kverulant! 

Anonymkode: 9fbbe...9d5

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Å gud... For en merkelig raring. Hadde aldri giddet, etter å ha fått slike meldinger fra en fyr, å møtt ham. Hadde bare kutta kontakten hadde jeg vært deg.

Anonymkode: 8e55b...65c

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde skrevet "så fint at du bare vil ha kompiskveld med øl. Da kan jeg ta med meg et par kompiser som også er glad i øl - the more, the merrier". Og kost meg glugg i påvente av svar :D 

Anonymkode: 7e135...487

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke noe poeng i å si fra til han at det ikke blir noe av daten, han har glemt den uansett og vil bare bruke grensene dine til å prøve å shame og manipulere deg enda mer

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke noe poeng i å si fra til han at det ikke blir noe av daten, han har glemt den uansett og vil bare bruke grensene dine til å prøve å shame og manipulere deg enda mer

Godt poeng! Her er ett av ytterst få tilfeller at det er både greit og helt riktig å ghoste. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet

For en fjott, han hadde jeg faktisk bare ghosta, og jeg er egentlig veldig imot ghosting.

Anonymkode: 07d15...427

• Liker 4
Skrevet

Kjør på med låta Ghostbuster i en mld til han. 

Anonymkode: c287e...163

• Liker 2
Skrevet

Det første tegnet ditt på at han var en du skal holde deg milevis unna var at han ba deg om å minne han på daten. En interessert mann hadde husket det av seg selv og ikke tenkt at det var viktigere for deg enn for han.

Det store spørsmålet nå (for han også) er hvor mye dritt har du tenkt å ta i mot fra han før du lusker videre?

• Liker 12
Skrevet

Idet han ba deg minne han på at dere skulle treffes, så skulle du svart:

"Jeg har ombestemt meg, er ikke intressert i å møtes"

Vedder på at du hadde fått en super drittal melding tilbake allerede da.

Anonymkode: 5c20f...270

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...