AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Jeg har de siste to ukene begynt å bruke datingapper. Har vært i forhold frem til nylig. Må si jeg ble litt overveldet og blir litt usikker på hva som er lurt med tanke på hvor mange man møter i samme tidsrom. Jeg endte opp med tre stykker som virket veldig hyggelige, og som ba meg ut på date ganske raskt. Jeg planla to dater denne uka (har vært på én), og så har jeg planlagt to dater neste uke, en av de er med han jeg har møtt allerede. Men dette vil jo fylle opp hele kalenderen min fremover. Pluss at jeg ikke et så keen på å ligge med flere i samme tidsrom. Men alle disse vil jo være naturlig å ligge med ca. samtidig... Hva gjør folk med sånt? Dater dere en og en, eller hvor mange er greit på en gang? Anonymkode: 7a378...c56 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 En og en, fordi jeg blir overveldet og mister interesse hvis det er fler Anonymkode: ecd17...c81 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Greier ikke snakke med flere engang, langt mindre date eller ligge med flere😂 Jeg kan ikke styre hvor mange som tar kontakt, men velger én og legger datesiden død frem til jeg evt. fant ut at jeg må lete videre. Jeg greier ikke huske opplysningene til flere personer, så ville bare blandet jobb, antall unger og masse mer om jeg skulle jeg sjonglert flere..😄 Anonymkode: b1936...6ad 1 1
Zeruda Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 (endret) Det der er jo veldig individuelt. Du må nesten føle på det selv. Når det gjelder å chatte/videochatte/snakke i telefon før første date, klarer jeg ikke flere enn max tre kandidater samtidig. Blir for mye å holde styr på og jeg har jo ikke tid til å sitte og chatte med og følge opp titalls mennesker fra datingapper. Har gått i den fella før og det ble jo en «heltidsjobb» for meg. Så jeg satte ei grense på 3 personer. Jeg kan gjerne date opp til tre personer samtidig, men blir det god kjemi med en av datene, dropper jeg de to andre jeg har mindre kjemi med. Jeg ghoster aldri og blokkerer ikke. Jeg sier rett og slett i fra på en pen måte at de ikke er mine typer. Om de spør «hvorfor», så svarer jeg at 99% av befolkningen ikke er mine typer. Har brent meg før med å bare fokusere på én person av gangen. Bedre å ikke legge alle eggene i en kurv. Endret 9. februar 2023 av Zeruda 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 Jeg dater bare en og en Anonymkode: 9045c...e55 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 Jeg tenkte alle sjonglerte flere. (Ny singel jeg også 😅). Men, dere svarer bare en av de som henvender seg til dere ? Blir også ganske overveldet . Tatt en pause, men tenkte og ta opp appen igjen 😅 Synes det er litt vanskelig, jeg. For kjemi/humor og interesser er noe jeg vektlegger stort. Og det kan vippe de, som kanskje ikke er super kjekke (ikke at det er mange kjekke der eller) over til å bli noen jeg er interessert i. Men, når man matcher med mange så blir det jo stor pågang også. 🤔 Anonymkode: a811a...4c4 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 Da jeg var på dateren datet jeg flere (og lå med dem) samtidig. Ikke fordi det var det jeg ville mest av alt, men fordi jeg fort skjønte at det uansett er det damene gjør. Så jeg måtte tilpasse meg, sørge for at jeg ikke var "needy" mens de datet flere. Anonymkode: d6f23...ce3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenkte alle sjonglerte flere. (Ny singel jeg også 😅). Men, dere svarer bare en av de som henvender seg til dere ? Blir også ganske overveldet . Tatt en pause, men tenkte og ta opp appen igjen 😅 Synes det er litt vanskelig, jeg. For kjemi/humor og interesser er noe jeg vektlegger stort. Og det kan vippe de, som kanskje ikke er super kjekke (ikke at det er mange kjekke der eller) over til å bli noen jeg er interessert i. Men, når man matcher med mange så blir det jo stor pågang også. 🤔 Anonymkode: a811a...4c4 Matcher bare med en og en, får jeg ikke melding matcher jeg med en ny. I starten var det en haug matcher og meldinger og jeg fikk helt nerver, enkelte ble jo sure for sene svar og. Anonymkode: ecd17...c81 2 1
Arild37 Skrevet 10. februar 2023 #9 Skrevet 10. februar 2023 Har vært i situasjoner før hvor jeg har datet flere på en gang, men blir fort veldig mye surr, spesielt om man snakker mye med alle,og det funker dårlig å gi alt av seg selv til mange på en gang, så etter min erfaring er det en veldig dårlig ide. Og hvis man har vært på en date med en man har troen på, og som man liker godt, så ser jeg ingen grunn for å bruke energi på å lete andre steder og sløse energien sin på det, det kan fort ødelegge for det fine man potensielt kan få med den personen, så sitter man der plutselig med ingen, fordi man prioriterte feil. Hvis ikke man kun ønsker knulling da, det blir en annen sak 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10 Skrevet 10. februar 2023 Just now, Arild37 said: Har vært i situasjoner før hvor jeg har datet flere på en gang, men blir fort veldig mye surr, spesielt om man snakker mye med alle,og det funker dårlig å gi alt av seg selv til mange på en gang, så etter min erfaring er det en veldig dårlig ide. Og hvis man har vært på en date med en man har troen på, og som man liker godt, så ser jeg ingen grunn for å bruke energi på å lete andre steder og sløse energien sin på det, det kan fort ødelegge for det fine man potensielt kan få med den personen, så sitter man der plutselig med ingen, fordi man prioriterte feil. Hvis ikke man kun ønsker knulling da, det blir en annen sak Enig med deg. Tror grunnen til alle trådene her på forumet om at mannen ghostet og dukket opp igjen for en ny sjanse har multidatet og så ikke fått napp her og der og krøpet tilbake. Det er nedverdige for kvinnen det gjelder. Å treffe en av gangen skaper en bedre og mer ærlig forutsetning. Så kan man heller bare si dette funket ikke og date en ny uka etter om det ikke var kjemi. Men flere på en gang gir meg en vond smak i munnen og ikke akkurat en romantisk kjærlighetshistorie man forteller barna 😄 « Datet 5 stk, lå med 3 av dem regelmessig og bestemte meg til slutt for moren/faren din etter at de 4 andre var feil på hver sine måter» Anonymkode: ecd17...c81 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #11 Skrevet 10. februar 2023 Jeg synes også det er vanskelig å engasjere meg i flere samtidig, men da skjer det jo gjerne at andre sletter matchen før jeg rekker å svare. Og hvis det da ikke blir mer med den man har konsentrert seg om, er de andre borte for godt. Det burde finnes en mulighet til å hente frem igjen gamle matcher eller dem man har sveipet venstre på tidligere. Anonymkode: 3d204...e50 1
Arild37 Skrevet 10. februar 2023 #12 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig med deg. Tror grunnen til alle trådene her på forumet om at mannen ghostet og dukket opp igjen for en ny sjanse har multidatet og så ikke fått napp her og der og krøpet tilbake. Det er nedverdige for kvinnen det gjelder. Å treffe en av gangen skaper en bedre og mer ærlig forutsetning. Så kan man heller bare si dette funket ikke og date en ny uka etter om det ikke var kjemi. Men flere på en gang gir meg en vond smak i munnen og ikke akkurat en romantisk kjærlighetshistorie man forteller barna 😄 Ja, og møter man noen med gjensidig kjemi, og man fortsatt holder døren åpen og titter etter andre, så vil det nok bli tatt veldig dårlig imot av daten for de fleste. Når jeg datet, så sa jeg ganske tydelig at jeg kun vil fokusere på henne om jeg likte daten godt, ikke bare for at hun skulle vite det, men også for å sjekke responsen, jeg ønsket ikke være en av mange. I dag har jeg en flott kjæreste jeg møtte på tinder, og sa etter første daten at jeg kun ønsket å fokusere på henne, og det har jeg gjort siden 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #13 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenkte alle sjonglerte flere. (Ny singel jeg også 😅). Men, dere svarer bare en av de som henvender seg til dere ? Blir også ganske overveldet . Tatt en pause, men tenkte og ta opp appen igjen 😅 Synes det er litt vanskelig, jeg. For kjemi/humor og interesser er noe jeg vektlegger stort. Og det kan vippe de, som kanskje ikke er super kjekke (ikke at det er mange kjekke der eller) over til å bli noen jeg er interessert i. Men, når man matcher med mange så blir det jo stor pågang også. 🤔 Anonymkode: a811a...4c4 Samme her😅 Begynte bare å swipe og tenkte ikke helt over hva som skulle skje videre. Vet heller ikke hvor ærlig man burde være om at man dater flere samtidig. Håper egentlig litt på at jeg har dårlig kjemi med noen av dem😅 Anonymkode: 7a378...c56 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #14 Skrevet 10. februar 2023 Men, hvordan få de til å få meg ut på date? Synes de aller fleste vil bare chate og snakke og snape og alt sånt. Det var ikke sånn før når jeg datet, (noe har hendt) enten kulturen, eller så er jeg for åpen kanskje? vandt med åpen ærlig kommunikasjon. Aner ikke. Men, foreløpig har jeg bare vært å datet 4 stk. Synes det er litt lite iforhold til, antall menn jeg faktisk har snakket med. 🤔 Anonymkode: a811a...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #15 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Matcher bare med en og en, får jeg ikke melding matcher jeg med en ny. I starten var det en haug matcher og meldinger og jeg fikk helt nerver, enkelte ble jo sure for sene svar og. Anonymkode: ecd17...c81 Herregud. Tar ikke det ekstremt lang tid? Jeg har 2600 likes (pr.nå...) Det å bare gå igjennom den listen i seg selv tar jo langt tid. Tror jeg kan Multitask(e) litt, men sikkert lurt og være veldig mye mer selektiv. Men, jeg liker ofte litt forskjellige folk, og folk kan interessere meg. Jeg finner menn sjelden bare kjekke sånn utfra bilder.. Altså til og med kjendiser og sånt. Nei, altså finner veldig få kjekke ... Det er så viktig med interesser, kjemi ogsånt for min del. Anonymkode: a811a...4c4
Tradegy Skrevet 10. februar 2023 #16 Skrevet 10. februar 2023 Nå er det en stund siden sist jeg var i gamet, men jeg blir jo så akutt kliss betatt, at jeg har jo ikke plass til å tenke på mere enn én Men jeg er ei som trenger å tøffe meg litt opp, for det skaper mye trøbbel mentalt Tror det kommer litt an på hva man tolerer selv. All den tid, ingenting er avtalt, så står man jo fritt. Så kjenner man litt etter på sitt indre kompass, hva man selv vil akseptere. Er man tilfreds med at motparten tenker likt, og man selv er én av flere, ja da er det ikke så mye å lure på 🙂🤞 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #17 Skrevet 10. februar 2023 2 hours ago, Arild37 said: Ja, og møter man noen med gjensidig kjemi, og man fortsatt holder døren åpen og titter etter andre, så vil det nok bli tatt veldig dårlig imot av daten for de fleste. Når jeg datet, så sa jeg ganske tydelig at jeg kun vil fokusere på henne om jeg likte daten godt, ikke bare for at hun skulle vite det, men også for å sjekke responsen, jeg ønsket ikke være en av mange. I dag har jeg en flott kjæreste jeg møtte på tinder, og sa etter første daten at jeg kun ønsket å fokusere på henne, og det har jeg gjort siden Nettopp 😊 gratulerer med flott kjæreste! Anonymkode: ecd17...c81 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #18 Skrevet 10. februar 2023 56 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud. Tar ikke det ekstremt lang tid? Jeg har 2600 likes (pr.nå...) Det å bare gå igjennom den listen i seg selv tar jo langt tid. Tror jeg kan Multitask(e) litt, men sikkert lurt og være veldig mye mer selektiv. Men, jeg liker ofte litt forskjellige folk, og folk kan interessere meg. Jeg finner menn sjelden bare kjekke sånn utfra bilder.. Altså til og med kjendiser og sånt. Nei, altså finner veldig få kjekke ... Det er så viktig med interesser, kjemi ogsånt for min del. Anonymkode: a811a...4c4 Tar ikke lang tid for jeg liker ikke å chatte lenge før møte, helst bare et par dager. Og hvis man møtes og man er enige om at her var det ingen kjemi er det jo bare å matche med en ny. Jeg blir avstumpet og stresset når det er flere på en gang, det er kanskje effektivt men ellers takk Anonymkode: ecd17...c81
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #19 Skrevet 10. februar 2023 Jeg snakket med flere på tinder samtidig. Hvis jeg faktisk kom så langt som å dra på en date så ble det en pause fra sveiping og laber innsats på chattingen med andre frem til jeg fant ut om det var noe å satse på eller ikke. Etter første date med nåværende så stoppet jeg å snakke med alle andre. Slettet tinder etter et par uker og de som var lagt til på snap fikk en forklaring før jeg slettet dem. Å dra på date med en på mandag og en annen på onsdag og en tredje på lørdag hadde jeg ikke orket. Møter bare en om gangen, men kan opprettholde samtaler på tinder/snap selv etter en date. Nå håper jeg at jeg slipper dating noensinne igjen. Syns ikke det er noe gøy. Anonymkode: b87c2...2be 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #20 Skrevet 10. februar 2023 Jeg har multidatet i noen måneder. Jeg er ærlig om at jeg dater flere, men at når jeg finner en med kjærestepotensiale eller vil date en eksklusivt stopper jeg med de andre datene. Noen få har jeg sex med, men de aller fleste unngås det. Nå har jeg funnet en jeg skal date eksklusivt til vi finner mer ut av det. Gitt de andre beskjed om dette og de aller fleste har tatt det greit. Noen ønsker å date meg hvis det går galt, noen vil være venner og noen blir såra og blir stille. En og en hadde ikke fungert i mitt tilfelle, men all honnør til de som har all verdens tid til dette. Anonymkode: 8af22...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå