AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #41 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 10.2.2023 den 14.04): Ja, det er irriterende å havne bak noen som kjører saktere enn fartsgrensen, men da har man to valg: 1) Lene seg tilbake og tenke "jaja, dette gikk sakte, men får ikke gjort noe med det. 2) Foreta en SIKKER forbikjøring. Dette innebærer at en har god sikt og kan se at det ikke kommer noen i mot. Går ikke dette så må man velge nummer 1. Noen idioter tror at det finnes to valg til, nemlig: 3) Ligge tett opp i bobilen, blinke, tute og hisse seg opp. Hissige mennesker bak rattet er farlige, og de er for opptatte av hvor hissige de er til å rekke å reagere hvis noe skjer. 4) Foreta en forbikjøring selv om man ikke kan se gjennom svingen, "bryte seg forbi" uten sikt eller med en bil i mot man håper man ikke treffer. De eneste som som er en fare for trafikken i nevnte tilfelle er de som velger alternativ 3 eller 4. Det er de som skaper den farlige situasjonen, og det er de som er skyld i en eventuell ulykke. Synes for øvrig sammenligningen en bruker over her hadde til bekledning passet bra for å illustrere hvor dumt det er å skylde på andre for sine egne idiotiske, og farlige, valg. Anonymkode: 1fe1b...d76 Jeg velger alltid nr 1. Anonymkode: b5a6e...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #42 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 9.2.2023 den 22.42): Jeg vet ikke hva du mener med råkjøring. Men 10 - 20 over er vel helt vanlig, det er en sikkerhetsmargin i speedometeret også. Jeg reagerer mest på folk som kjører under fartsgrensen da spesielt disse som kjører 50 - 60 i 80 - sonen. Og folk som bryter vikeplikten, særlig i rundkjøringer. Jeg har ingen fartsbøter selv. Kanskje født med gullhår i rassen 😉🙃 Anonymkode: 91a0f...be2 Her på vestlandet kan man ikke kjøre 20 over fartsgrensa. Da er man på idiotkjøring, og det er det jo mangen som driver med. Befolket som skal på hyttene sine her i kommunen hos oss kjører som noen idioter. Det er mye dårlig føre og dårlig veier, folk kjører som det er sommerferie og gul midtstripe overalt. Anonymkode: a76ab...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #43 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her på vestlandet kan man ikke kjøre 20 over fartsgrensa. Da er man på idiotkjøring, og det er det jo mangen som driver med. Befolket som skal på hyttene sine her i kommunen hos oss kjører som noen idioter. Det er mye dårlig føre og dårlig veier, folk kjører som det er sommerferie og gul midtstripe overalt. Anonymkode: a76ab...85d * byfolket ** sommerføre Anonymkode: a76ab...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #44 Del Skrevet 26. februar 2023 On 2/9/2023 at 8:16 PM, Warrior said: Hva er egentlig poenget med det? Både ungdommer som råkjører for de tror de blir så tøff av det og enda verre voksne over 30 år som burde vite bedre at det er ikke tøft i det hele tatt å kjøre laaaaaangt over fartsgrensen. Er det virkelig hoved grunnen til at voksne folk gjør det også? At de tror det er tøft? Er det tøft å risikere andre menneskers liv i trafikken? Nei! Er det fordi de har det så forbanna travelt? Så kjør tidligere. Verre er det ikke. Ja jeg har kjørt for fort jeg også. Det er fort gjort å havne litt over grensa og har fått en del bøter. Kjørte fortest i 20 åra, men nå er jeg over 30 år og har skjerpet meg. Holder fartsgrensen så godt jeg kan. Jeg har ingen grunn til å tøffe meg i trafikken og selv når jeg var i 20 åra så kjørte jeg ikke veldig langt over fartsgrensa. Har aldri fått prikker selv om jeg har fått noen bøter. I dag også lå jeg og bilene foran meg i fartsgrensen og fartsgrensen var høy. Så kommer minst to stykker å kjører forbi 2 biler om gangen. Råkjører langt over grensa. Hadde det kommet bil i mot så tørr jeg ikke tenke hvordan det hadde endt. Jeg blir så forbanna hver gang at jeg får lyst å stoppe de og spør hva faen de holder på med. Enkelte må skjerpe seg i trafikken. Det er ikke tøft i det hele tatt å råkjøre. Det som er tøft er å være god sjåfør og vite hva man gjør. Folk vet ikke hva de gjør når de råkjører, setter andre i fare og det gjør ikke folk til noe god sjåfør i det hele tatt. At voksne folk holder på sånn er bare irriterende, flaut og til å bli forbanna av. Det var dagens utblåsing. Flere som blir forbanna av dette? Jeg blir mer forbannet når det ligger en bil i sneglefart fremst i køen. Anonymkode: 2338e...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #45 Del Skrevet 26. februar 2023 On 2/9/2023 at 8:16 PM, Warrior said: Enkelte må skjerpe seg i trafikken. Det er ikke tøft i det hele tatt å råkjøre. Det som er tøft er å være god sjåfør og vite hva man gjør. Folk vet ikke hva de gjør når de råkjører, setter andre i fare og det gjør ikke folk til noe god sjåfør i det hele tatt. At voksne folk holder på sånn er bare irriterende, flaut og til å bli forbanna av. Det var dagens utblåsing. Flere som blir forbanna av dette? Stemmer, men det skjønner ikke 18 åringene for de har jo nettopp fått lappen og er for uerfarne til å være gode sjåfører. Anonymkode: 606e2...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 26. februar 2023 #46 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir mer forbannet når det ligger en bil i sneglefart fremst i køen. Anonymkode: 2338e...bb7 Blir like forbannet på de. Folk som kjører for sent og lager kø, og ikke gidder å slippe forbi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå