Gå til innhold

Prins Harry og Meghan😉


Sofie Maria

Anbefalte innlegg

Misselue skrev (På 25.1.2023 den 21.57):

En mann beskriver en voldelig situasjon, men da han utelater ordet vold og jeg gjenkjenner ut i fra beskrivelsene at mannen er faktisk utsatt for vold, overser jeg det da mannen unnlot å bruke begrepet vold.

Mannen beskriver en situasjon hvor han krangler med en annen. Du tror det handler om vold og insisterer på at han ble utsatt for vold og overser at han snakker om noe helt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofie Maria skrev (11 timer siden):

Til dere som fortsatt (🙈) lurer på hva dem har gjort: 

*Nektet M å si farvel til dronningen på en verdig måte 

* avokado tull og generelt usannheter og slakt i britisk media som ikke ble stoppet, gjorde ikke et forsøk engang på å stoppe det. 

* W prøvde slå ned H ! 

* bryllup kaos hvor de lot oss tro at M var den slemme ulven mens det egentlig var Kate som fikk M til å gråte !

* samtaler innad i familien (eks angående flytteplaner) ble lekket til media fra medlemmer innad i kongehuset. 

* åpenbart problemer vedrørende M sin hudfarge/hudfargen på Artchie. 

* hvis jeg ikke husker helt feil så vitnet Diana i intervju at brødrene fikk ulik behandling - aka W var den « viktige» mens H bare var spare.  

Du husker helt riktig. Diana sa det. De var forskjellsbehandlet. Den ene skulle arve tronen, den andre var spare.

Egentlig stemmer det Harry forteller til punkt og prikke med det Diana fortalte i sin tid. Om hvordan ting egentlig fungerer i denne familien og denne institusjonen. Tenk at ''alle'' trodde på Diana, men ''ingen'' tror på Harry når de forteller samme historie om samme familie og institusjon. Tabloidene har virkelig gjort en strålende jobb å vende folk mot Harry (og Meghan) og å få folk til å slutte å tenke selv. 

Hadde jeg vært Harry, ville jeg aldri latt mine barn vokse i et så giftig miljø, og ville permanent bodd langt, langt unna. Noe han heldigvis også har skjønt.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (På 25.1.2023 den 22.13):

Et barn forteller i barnehagen at «pappa har puttet tissen sin inni meg og det er vondt og skummelt», men vi trenger ikke gjøre noe med det for barnet sa jo ikke ordet voldtekt.

La meg rette det for deg:

Barnet fortalte at pappaen ga ham en klem og alle ropte at barnet ble utsatt for overgrep. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (11 timer siden):

Jeg trur ikke dronningen ville ha mer med henne å gjøre etter at det ble varslet om bok og Netflix serie. Dette fikk dronningen med seg en god stund før hun døde.

Hadde jeg vært dronningen hadde jeg fratatt de alt av titler umiddelbart.

Så nei, Meghan hadde ikke noe der å gjøre.

Dronningen ville ha mye mer med dem å gjøre og holdt kontakt på telefon (som Harry nevnte), men hun hadde et skikkelig oppvaskmøte med Charles, Camilla og William. Husk uttalelsen fra dronningen etter intervjuet med Oprah. Hun støttet Harry og Meghan 100% og lovet at dette skulle tas opp internt i familien. 

Endret av Drizzt
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (På 14.1.2023 den 4.51):

okai, kjør debatt. 

Hvor står folket i Harry debatten? 😉

Jeg er definitivt for og skjønner ikke hvorfor de får så mye hat!  

Kjærligheten må da være mer viktig enn å følge noen gamle tradisjoner med mose på??  (satt litt på spissen, men dere skjønner hvor jeg vil hen.) 

Så .. hvem er på min side og dere som hater - hvorfor? 😏 Tror dere på diva ryktene angående Meghan eller hva er problemet? 

Hva er debatten? Jeg personlig er imot hele Englands kongehus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette: etter det famøse Oprah-intervjuet hylte alle H/M-fans om at de britiske kongelige er rasister, selv om flere av oss påpekte at nysgjerrighet på hvem barna kommer til å ligne på er ganske vanlig. Etter at H på direkte spørsmål svarer: nei, jeg sier ikke at de er rasister har fansen fullstendig skiftet retning, H/M har selvsagt ALDRI snakket om at kongehuset er rasister!

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drizzt skrev (1 time siden):

Mannen beskriver en situasjon hvor han krangler med en annen. Du tror det handler om vold og insisterer på at han ble utsatt for vold og overser at han snakker om noe helt annet. 

Nei, faktisk ikke. Det handler om å gjenkjenne hva rasisme er, slik som Harry og Meghan har beskrevet og beskyldt kongefamilien for. 

Endret av Misselue
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at Meghan Markle er så utspekulert og oppmerksomhetssjuk at ho har klart å få dødsleie til dronningen av England til å handle om seg selv. Tenk at hun nå bruker dødsleiet til å få folk og Harry til å syns synd på HENNE. Har store problemer med å tro på at dronningen ville ha Meghan der under kanskje den mest intime delen av livet. 

Tror både dronningen og Diana hadde snudd seg i grava om de så hvordan MM manipulerer historier for å skade sønn, barnebarn og resten av familien. Synd hun klarte å trollbinde Harry. 

Paret har rast i populæritet i USA. De blir ikke invitert på Hollywood-fester fordi det er så mye støy rundt dem. Folket mislliker dem. Meghan sitter stille i båten mens de dårlige bokanmeldelsene til Harrys kleine selvbiografi strømmer inn, som om ho ikke har hatt stålkontroll på den boken før den ble utgitt. 

  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (11 timer siden):

Står egentlig dronningen (eller Charles, nå som han er konge) egentlig fritt til å gjøre dette? Eller må sånne ting gjennomføres gjennom det britiske parlamentet? 

Harry og kona hans kommer vel uansett til å sutre og klage enda mer på grunn av påstått "rasisme" og diskriminering, hvis fjerning av alle titler faktisk går gjennom. De har vel visst null og niks "selvinnsikt" så langt, og nekter å innse at dette faktisk kommer på grunn av deres egen oppførsel og løgner. Så vil de nok fremdeles til å titulere seg med "prinsesse Meghan Markle av Hollywood" eller noe, og forsøke å tjene penger / oppmerksomhet på at de pleide å tilhøre et kongehus.. 

Ja, det er jo dem det er synd på her, vettu. Det er bare alle andre som er fæle og slemme mot dem :P :sarkasme:

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (5 minutter siden):

Tenk at Meghan Markle er så utspekulert og oppmerksomhetssjuk at ho har klart å få dødsleie til dronningen av England til å handle om seg selv. Tenk at hun nå bruker dødsleiet til å få folk og Harry til å syns synd på HENNE. Har store problemer med å tro på at dronningen ville ha Meghan der under kanskje den mest intime delen av livet. 

Tror både dronningen og Diana hadde snudd seg i grava om de så hvordan MM manipulerer historier for å skade sønn, barnebarn og resten av familien. Synd hun klarte å trollbinde Harry. 

Paret har rast i populæritet i USA. De blir ikke invitert på Hollywood-fester fordi det er så mye støy rundt dem. Folket mislliker dem. Meghan sitter stille i båten mens de dårlige bokanmeldelsene til Harrys kleine selvbiografi strømmer inn, som om ho ikke har hatt stålkontroll på den boken før den ble utgitt. 

Om det er en det aldri har vært synd på her i livet, så er det den nå døde dronningen av England.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebuksa2.0 skrev (3 minutter siden):

Om det er en det aldri har vært synd på her i livet, så er det den nå døde dronningen av England.

Det er det vel ingen som har hevdet heller??

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (1 minutt siden):

Det er det vel ingen som har hevdet heller??

Når vi først snakker om at det er synd på folk, at Meghan fikk den døde dronningens siste stund til å handle om seg selv. Hvorfor skulle den handlet om dronningen? Som har sine svin på skogen, mer enn Meghan 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Badebuksa2.0 skrev (2 minutter siden):

Om det er en det aldri har vært synd på her i livet, så er det den nå døde dronningen av England.

Ho har jeg ingen stor mening om, men det er ihvertfall ganske synd på hennes nærmeste som mistet mor, bestemor, svigerdatter osv, og uansett så er jo det å dø ganske personlig. Jeg ville ikke hatt en person ved mitt dødsleie som har lekket informasjon om min familie på et talkshowintervju, har kjeftet på og terrorisert ansatte av familien og som har pisket opp en sår krig mellom to brødre. 

Syns uansett det er helt sjukt å få en annen persons død til å handle om seg selv. Det sier liksom så mye om hvordan man er som person. 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg har mine veldig gode grunner å skrive det jeg skriver. Om noen velger å ikke tro på det jeg skriver, får være deres egen sak. Jeg er klar over at det jeg skriver ikke stemmer med ''den offisielle versjonen'' som sirkulerer i media og jeg synes det er utrolig trist og kjipt at Harry og Meghan går gjennom og har gått gjennom så mye dr...t.

Men ja, det Harry sa om sin far som satte en effektiv stopper for Meghans deltakelse er dessverre sant. Jeg for min del ville ønsket å ta farvel med flest mulig av min familie på dødsleiet og ville vært sønderknust hvis ett av mine barn skulle ekskludere noen de selv har personlig konflikt med. Husk at Harry kom for sent, så Meghan ville også vært for sent på plass uansett, så for Charles burde det vært helt likegyldig om hun kom etter dødsfallet eller ikke, MEN han ville ikke ha henne der i det hele tatt, selv etter dødsfallet. Og det sier MYE negativt om ham og avslører MYE om konflikten mellom han og Harry og Meghan. Selv etter dødsfallet var Meghan barnebarnets kone og burde fått lov å være der og ta farvel med dronningen. Det er god skikk å la hele familien, også de man er i konflikt med, ta farvel med den avdøde. Charles ville annerledes, det var hans personlig beslutning.

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et dødsleie skal handle om personen som dør. Punktum.

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drizzt skrev (18 minutter siden):

Jeg vil bare si at jeg har mine veldig gode grunner å skrive det jeg skriver. Om noen velger å ikke tro på det jeg skriver, får være deres egen sak. Jeg er klar over at det jeg skriver ikke stemmer med ''den offisielle versjonen'' som sirkulerer i media og jeg synes det er utrolig trist og kjipt at Harry og Meghan går gjennom og har gått gjennom så mye dr...t.

Men ja, det Harry sa om sin far som satte en effektiv stopper for Meghans deltakelse er dessverre sant. Jeg for min del ville ønsket å ta farvel med flest mulig av min familie på dødsleiet og ville vært sønderknust hvis ett av mine barn skulle ekskludere noen de selv har personlig konflikt med. Husk at Harry kom for sent, så Meghan ville også vært for sent på plass uansett, så for Charles burde det vært helt likegyldig om hun kom etter dødsfallet eller ikke, MEN han ville ikke ha henne der i det hele tatt, selv etter dødsfallet. Og det sier MYE negativt om ham og avslører MYE om konflikten mellom han og Harry og Meghan. Selv etter dødsfallet var Meghan barnebarnets kone og burde fått lov å være der og ta farvel med dronningen. Det er god skikk å la hele familien, også de man er i konflikt med, ta farvel med den avdøde. Charles ville annerledes, det var hans personlig beslutning.

Hva er så disse grunnene? Du har jo ingenting å vise til. Konspirasjonsteorier. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 time siden):

Men ja, det Harry sa om sin far som satte en effektiv stopper for Meghans deltakelse er dessverre sant. Jeg for min del ville ønsket å ta farvel med flest mulig av min familie på dødsleiet og ville vært sønderknust hvis ett av mine barn skulle ekskludere noen de selv har personlig konflikt med. Husk at Harry kom for sent, så Meghan ville også vært for sent på plass uansett, så for Charles burde det vært helt likegyldig om hun kom etter dødsfallet eller ikke, MEN han ville ikke ha henne der i det hele tatt, selv etter dødsfallet. Og det sier MYE negativt om ham og avslører MYE om konflikten mellom han og Harry og Meghan. Selv etter dødsfallet var Meghan barnebarnets kone og burde fått lov å være der og ta farvel med dronningen. Det er god skikk å la hele familien, også de man er i konflikt med, ta farvel med den avdøde. Charles ville annerledes, det var hans personlig beslutning.

Du sitter jo bare å fabler? Allerede første fra setning har du ingen mulighet til å dokumentere det du skriver. "Er dessverre sant." Ifølge hvem? Harry? 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (1 time siden):

Du sitter jo bare å fabler? Allerede første fra setning har du ingen mulighet til å dokumentere det du skriver. "Er dessverre sant." Ifølge hvem? Harry? 

Les hele innlegget, så skjønner du det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (Akkurat nå):

Les hele innlegget, så skjønner du det. 

Du fabler jo. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...