AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Lurer på om noen vet om dette finnes! Tenker da ikke på f.eks. "Kupp", men en app som lar deg legge inn alt du trenger av matvarer generelt (ingen spesifikke merker), for så å komme med noen forslag til handleliste, basert på billigste produkter og nærmeste matbutikker - med totalpris på hver handleliste. 🤔🤷♀️ Anonymkode: 8becd...0dd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Ja. eTilbudsavis. https://etilbudsavis.no/app Anonymkode: 6ac0f...3db
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. eTilbudsavis. https://etilbudsavis.no/app Anonymkode: 6ac0f...3db Korrigering. Vet ikke om du kan lage lister....men den er veldig enkel å lete etter tilbud i. Anonymkode: 6ac0f...3db
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Korrigering. Vet ikke om du kan lage lister....men den er veldig enkel å lete etter tilbud i. Anonymkode: 6ac0f...3db Takk - men dette blir det samme som Kupp appen 😉 Er ute etter en app som lar deg legge inn din handleliste, og oppdaterer denne med spesifikke produkter/merker til laveste pris - og som sagt et par forslag til lister basert på nærmeste evt favoritt butikker 🙃 Syns det er rart om ikke dette eksisterer enda... Når det finnes en app for det aller meste 😏 Jeg er for utålmodig og surrete til å lete gjennom alle tilbud, og i tillegg måtte "gjette" meg frem til hvor det er lavest pris på de varene i handlelisten min som ikke står i noen tilbudsaviser 🤷♀️ Ender stort sett med å handle alt på én butikk og sannsynligvis ikke kjøpe det billigste heller...av ganske mye 🙈 TS Anonymkode: 8becd...0dd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Takk - men dette blir det samme som Kupp appen 😉 Er ute etter en app som lar deg legge inn din handleliste, og oppdaterer denne med spesifikke produkter/merker til laveste pris - og som sagt et par forslag til lister basert på nærmeste evt favoritt butikker 🙃 Syns det er rart om ikke dette eksisterer enda... Når det finnes en app for det aller meste 😏 Jeg er for utålmodig og surrete til å lete gjennom alle tilbud, og i tillegg måtte "gjette" meg frem til hvor det er lavest pris på de varene i handlelisten min som ikke står i noen tilbudsaviser 🤷♀️ Ender stort sett med å handle alt på én butikk og sannsynligvis ikke kjøpe det billigste heller...av ganske mye 🙈 TS Anonymkode: 8becd...0dd Den fins ikke pr i dag, men jeg holdt på med en for 2 år siden. Dessverre ble den skrinlagt da tiden ikke strakk til. Anonymkode: 705f2...39b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 Ikke en app, men en nettside: https://allematpriser.no/ Ikke den beste søkemotoren akkurat og du må søke opp alle varene selv(ikke noe handleliste) men det er det nærmeste jeg kommer det du spør etter. Anonymkode: c39f2...587
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 Oda er den eneste appen du trenger for dagligvarer. De leverer varene på døra også Anonymkode: 112a3...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå