Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Da er de to første episodene lagt ut på discovery+, og jeg har nettopp fyrt i gang den første. Dette er jo en klassiker som kan være ganske fascinerende med riktig casting ☺️ 

Det ser ut som det er en del av folka der som har vært med på diverse reality før. For min del hadde jeg nok ikke vært spesielt happy hvis jeg ble matchet med en som aktivt forsøkte å "vinne" Linni Meister for et par år siden. Hva skulle vi ha til felles, liksom? Spent på hvordan feks hun Kaja vil se på den saken, hun virker jo veldig normal. 

  • Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir dette et forsøk, ikke sett tidligere sesonger.

Det paret med tattisene - hun Cecilie (?) med vipper, negler og lepper. Tror ikke det ender bra i hele tatt. Synes hun virker så umoden og usikker. Vet det blir trøbbel når hele personligheten er å være bitchy og 'temperementsfull' som hun selv beskrev seg. Virker som noen mannfolk liker den harry plastikk oversminka stilen og er villig til å godta alt av drama personlighet. Forstår det ikke helt, jeg. 🤷‍♀️

Synes også synd på hun som ønsket en moden voksen mann, men som fikk en 22åring med komplekser. "Er du mann, så driver du med motor"-type. Blir spennende å se om han klarer å leve opp til forventningene hennes, det tviler jeg sterkt på. Hun burde hatt noen over 30.

 

  • Liker 32
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke to der som var med på Linni-programmet? Kjente igjen Ørjan med en gang, men han Joakim var vel også med? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, dette skal jeg se! Jeg har ingen tro på konseptet ettersom det er typ 1(?) par av alle som fortsatt er sammen. Nesten ingen holdt sammen etter innspillingen heller, så det har vært få langvarige forhold.

Jeg så den svenske versjonen i sommer (var i Sverige, så da var det bare å fyre løs) og det var ikke særlig oppløftende. 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser første episode nå. Får paradise/ex on the beach vibes, håper det bedrer seg utover.😏 

  • Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her var det jo litt blanda drops.

Spoiler

Kjenner jeg er lei allerede denne Ørjan og Cecilie :sjenert: 

Sandra minner meg veldig om Elisa Røtterud, bestemt og sta :knegg:

Blir spennende å se hvordan det blir med felles middager. 

Jeg har nok vært mer gira rundt tidligere produksjoner, men jeg kommer til å se :nikke: :bryllup: 

Endret av Tradegy
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu dramaqueen blir nok ei skikkelig grei dame å bo med :ironi:Jeg hadde bedr om skilsmisse rett etter middagen.

Det andre paret i første episode kan også bli en utfordring siden han har såpass voksent barn fra før.

Nå blir det episode 2 😊

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (2 minutter siden):

Maja er så lik prinsesse Ingrid Alexandra syns jeg:) 

Samme synes jeg! Noen ganger helt vanvittig lik, andre ganger ikke i det hele tatt. 

Ser ut som det er 3 episoder som ligger ute, forresten. Trodde jeg hadde sett ferdig da det bare startet en ny av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarieKa skrev (16 timer siden):

Blir faktisk ordentlig irritert på at de tar inn folk fra Ex on the beach i en slik serie..spesielt når de er slik som hun Cecilie. Det kommer jo aldri i verden til å fungere🙈 Er virkelig ekspertene så dårlige, eller tenker de kun på å lage drama og «bra» tv?! Syns faktisk det er veldig dårlig gjort ovenfor Ørjan. Ja, hun er pen..men hvor tenker de matchen i livsstil og type er? Har likt at det har vært mer «ekte» mennesker i denne serien. Og heldigvis er det noen av dem nå også. Etter å ha sett reklame de siste ukene, så fryktet jeg det var blitt bare dramafolk med. Men får gi det et forsøk🤞🏻

Useriøst med en gang. Vi vet jo at det der blir tv… Ikke de skarpeste knivene som ble satt inni denne sesongen. Ikke akkurat akademikere. 

Endret av Motelvibes
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

odipodis skrev (1 time siden):

Er det ikke to der som var med på Linni-programmet? Kjente igjen Ørjan med en gang, men han Joakim var vel også med? 

Jo, begge de var med på Linni-programmet. Litt usikker på om Kaja er klar over det ennå. For meg ville det vært en massiv no go. 

Hun til Ørjan (Cecilie?) har visst vært med på mye reality før og kjører jo selv en stil som er litt lik , så hun bryr seg kanskje ikke om akkurat det (bare mye annet). 

Der dukka det plutselig opp en fra Farmen blant gjestene, så her er det mye greier sauset sammen 😅

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er rart det er enkelte ting de ikke har tatt hensyn til. Eks aldersforskjell og preferanser. Hun som er "dødsallergisk" mot hund og han har hund. 

  • Liker 43
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (11 minutter siden):

Tenker det er rart det er enkelte ting de ikke har tatt hensyn til. Eks aldersforskjell og preferanser. Hun som er "dødsallergisk" mot hund og han har hund. 

Helt enig! Omtrent som de har satt sammen par for å skape mest mulig drama-reality. 

  • Liker 39
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Luckiness skrev (29 minutter siden):

Helt enig! Omtrent som de har satt sammen par for å skape mest mulig drama-reality. 

Treffer nok spikeren på hodet her, tv- underholdning og engasjerte seere - de lykkes jo! 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett første episode og sier bare stakkars Ørjan. 
 

Joakim og Kaja lover bra. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (3 timer siden):

Da er de to første episodene lagt ut på discovery+, og jeg har nettopp fyrt i gang den første. Dette er jo en klassiker som kan være ganske fascinerende med riktig casting ☺️ 

Det ser ut som det er en del av folka der som har vært med på diverse reality før. For min del hadde jeg nok ikke vært spesielt happy hvis jeg ble matchet med en som aktivt forsøkte å "vinne" Linni Meister for et par år siden. Hva skulle vi ha til felles, liksom? Spent på hvordan feks hun Kaja vil se på den saken, hun virker jo veldig normal. 

Så måtte de dra inn kjendiser i dette programmet også. Nei, er lei av reality med b-kjendiser. Konseptet er så oppbrukt. 

  • Liker 24
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...