AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Del Skrevet 7. februar 2023 Jeg ble skilt i desember og skal gifte meg til sommeren. Jeg er 50 år, har to voksne barn- han har to barn i tidlig ungdom. Ham har «bare» vært samboer og har lyst på stort bryllup. Vi planlegger altså for stort, men litt uformelt ute/hagebryllup. Jeg er litt ukomfortabel med p stå hvit brud fordi jeg er gammel, har voksne barn, vært gift før osv. trenger tips og forslag til hvordan jeg kan være hvit brud for min kjære uten at jeg ser ut som en gammel dame som ser ut som hun drømmer om et «prinsessebryllup». Jeg er enkel i stil, men det ser fort veldig stivt ut mtp at vi skal prøve å få det uformelt og festlig… hva tenker dere er viktig for å sette en uformell Tone samtidig så vil vi jo at det skal fremstå som et bryllup og ikke hvilke som helst annenhagefest…. Noe. Innspill damer? Anonymkode: 9edf2...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S&E Skrevet 20. februar 2023 #2 Del Skrevet 20. februar 2023 Se på mange forskjellige brudekjoler og prøv alle fasonger.. Uansett alder vil du nok bli en nydelig brud.. syns ikkje det skal være noe aldersgrense på brudekjole.. Unn deg og din kjære dette.. og vær en stolt brud.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Del Skrevet 22. februar 2023 Ta en runde i brudesalonger, og snakk med de som jobber der. De har alt mulig, og kan helt sikker finne noe du liker. Det finnes utallige kjoler, men vanskelig å tipse konkret når man ikke kjenner personlighet og stil osv. Ikke la alder og det at du har vært gift før, legge en demper på det dere ønsker for dagen. Det er 100% lov å feire kjærligheten uansett! Anonymkode: 715a8...b96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Del Skrevet 22. februar 2023 Moren min giftet seg i fjor, de hadde også hagebryllup og hun var 56 🥰 Hun hadde vært gift før, og valgte en hvit litt penere sommerkjole fra ByTimo, den kostet rundt 6000. Hun hadde også en bukett med sommerblomster, som gjør det mindre stivt. Finnes masse fine kjoler som er hvite og vakre men ikke nødvendigvis er en typisk «brudekjole». Syns det er helt uproblematisk å stå hvit brud to ganger, man lever bare en gang! Håper du får et fint bryllup ❤️ Anonymkode: 5ecba...7cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Del Skrevet 22. februar 2023 Synes ikke kjolen trenger å være hvit. Grå eller beige kort kjole med blonder kan være veldig lekkert. Anonymkode: bb988...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå