Gå til innhold

Samboer tenner veldig på å rive av meg klærne og ha skikkelig røff sex med meg. Senest i går fant jeg pysj buksa mi opprevet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pysj buksa mi som lå på kommoden på soverommet fant jeg i går opprevet med et stort hull bak på rumpa når jeg kom hjem. Han har spurt meg opptil flere ganger den siste tiden om jeg er redd for toppen eller trusa jeg har på meg der og da fordi han så sterkt ønsker å bare rive det i stykker og ta meg hardt igjen(over 1 år siden vi prøvde det første gangen), da rev han i stykker en kose t-skjorte jeg hadde på meg og jeg syns helt ærlig han var alt for brutal. Jeg kjente med en gang at det å bli tatt hardt tak i, bli revet av klærne for så å bli dytta hardt ned i senga og holdt nede ikke var noe for meg(ikke voldtekt, siden jeg ble med på det). Jeg var ganske åpen med han etterpå om at jeg følte dette ikke var helt meg og det virket som han godtok det, men maset har altså tatt seg opp igjen. Jeg kjenner fortsatt det var ubehagelig det med pysj buksa. Jeg ble sint der og da og konfronterte han med å si at han ikke kan ødelegge klærne mine på den måten. Så ut som han egentlig bare ble flau. Jeg vil ikke gjøre narr av han heller, alle har vel sine fantasier på sett og vis, men om det er mulig til å snu det til noe litt mindre brutalt? 

Anonymkode: 4a1f6...996

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere må snakke sammen om hvilken sex dere skal ha sammen. 

Om han ødelegge klærne dine, får han kjøpe nye. 

Anonymkode: 1668f...700

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, har han revet opp pysjbuksa di på egen hånd eller hadde du den på deg? For hvis han driver og river opp klærne dine for å bruke de til runke-rekvisitt synes jeg det har gått altfor langt. 

Samtidig trår han også over en grense her, han respekterer deg ikke når han fortsetter å mase. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt flagg, skikkelig voldtekts vibber her. Dump å løp før det utvikler seg og blir værre!

Anonymkode: 21596...276

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Pysj buksa mi som lå på kommoden på soverommet fant jeg i går opprevet med et stort hull bak på rumpa når jeg kom hjem. Han har spurt meg opptil flere ganger den siste tiden om jeg er redd for toppen eller trusa jeg har på meg der og da fordi han så sterkt ønsker å bare rive det i stykker og ta meg hardt igjen(over 1 år siden vi prøvde det første gangen), da rev han i stykker en kose t-skjorte jeg hadde på meg og jeg syns helt ærlig han var alt for brutal. Jeg kjente med en gang at det å bli tatt hardt tak i, bli revet av klærne for så å bli dytta hardt ned i senga og holdt nede ikke var noe for meg(ikke voldtekt, siden jeg ble med på det). Jeg var ganske åpen med han etterpå om at jeg følte dette ikke var helt meg og det virket som han godtok det, men maset har altså tatt seg opp igjen. Jeg kjenner fortsatt det var ubehagelig det med pysj buksa. Jeg ble sint der og da og konfronterte han med å si at han ikke kan ødelegge klærne mine på den måten. Så ut som han egentlig bare ble flau. Jeg vil ikke gjøre narr av han heller, alle har vel sine fantasier på sett og vis, men om det er mulig til å snu det til noe litt mindre brutalt? 

Anonymkode: 4a1f6...996

Hørtes ut som om det kan bli en dyr lyst. Han får betale alt han ødelegger da. 

Anonymkode: 05867...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover du i pysjbukse?! Litt varmt kanskje. 

Anonymkode: 62b1e...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser flere og flere slike innlegg. Det er alarmerende. 

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: d4a24...170

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sover du i pysjbukse?! Litt varmt kanskje. 

Anonymkode: 62b1e...583

Vi er mange som sover i tøy hver natt og det er helt normalt. Pyamasbukser og fotsid, langarmet nattkjole er godt å ha på når det er kaldt, men jeg har det også på sommeren. Blir en vane. 

Anonymkode: 7b250...a2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pysj buksa mi som lå på kommoden på soverommet fant jeg i går opprevet med et stort hull bak på rumpa når jeg kom hjem. Han har spurt meg opptil flere ganger den siste tiden om jeg er redd for toppen eller trusa jeg har på meg der og da fordi han så sterkt ønsker å bare rive det i stykker og ta meg hardt igjen(over 1 år siden vi prøvde det første gangen), da rev han i stykker en kose t-skjorte jeg hadde på meg og jeg syns helt ærlig han var alt for brutal. Jeg kjente med en gang at det å bli tatt hardt tak i, bli revet av klærne for så å bli dytta hardt ned i senga og holdt nede ikke var noe for meg(ikke voldtekt, siden jeg ble med på det). Jeg var ganske åpen med han etterpå om at jeg følte dette ikke var helt meg og det virket som han godtok det, men maset har altså tatt seg opp igjen. Jeg kjenner fortsatt det var ubehagelig det med pysj buksa. Jeg ble sint der og da og konfronterte han med å si at han ikke kan ødelegge klærne mine på den måten. Så ut som han egentlig bare ble flau. Jeg vil ikke gjøre narr av han heller, alle har vel sine fantasier på sett og vis, men om det er mulig til å snu det til noe litt mindre brutalt? 

Anonymkode: 4a1f6...996

Du får billig pysj på HM

Anonymkode: 82851...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde likt det kunne du kjøpt billigere klær som ikke betyr noe. Men her er det viktigere at du sier ifra at det var for mye, for hardt, eventuelt at du ikke vil gjenta det. Om han/dere kan leve med det valget må dere nesten finne ut. Synes det er litt rart at du påpeker at det ikke var voldtekt fordi du var med på det. Det får meg til å tenke at du kanskje følte det som en voldtekt. 

Røff sex, rape play o.l. er noe begge må være interessert i. Egentlig som all sex, burde være unødvendig å si det, men det er jo utrolig mange som har pliktsex her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DreamWorks

Det er jo ikke uvanlig å like det litt røfft. Og mange ganger har man ikke helt et reportoar og ta av, og går for noe mer "stereotypt" som fort kan bli upersonlig og litt kleint. Og i og med at han ble flau viser det jo at han ikke er uten syn for deg heller. 

Kan det være mulig dere kan utforske sammen andre måter, som er mindre brutalt og mer tennende for deg også? For eksempel at han venter med å bli litt røffere når du først er kåt selv. Ta tak og samle armene dine hardt over hodet ditt mens han penetrerer deg dypt (trenger ikke så være så hardt), eller holder deg godt fast inn til veggen når du er klar super for penetrering du også.  Holder deg litt fast i håret mens han enda fingrer deg ømt og dypt, slik at du stønner av nytelsen  (kanskje kjenner han da den samme makten han ønsker - uten å bli så hardhendt), at han kan rive av deg strømpebuka (den billige fra Coop) når du er super og klar for å kjenne ham, håndjern bak ryggen din som han kan holde fast i mens han tar deg bakfra liggende osv osv. Det finnes masse forslag for å leke med makt som ikke innebærer en mann som river av klær, og kjører på, men at han først venter med å gjøre det til han vet du også er kåt, OG at han må passe på at det han gjør faktisk er godt for deg også samtidig som han får kjenne litt på makten? 

Det handler jo om å prøve seg frem sammen, finne andre mindre stereotype måter å gjøre det på, som begge kan like. Er han ikke villig til å finne en måte å gjøre det på som samtidig er god mot deg så er det verre. For da er dere ikke kompatible. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde i det minste krevd at han kjøpte nye klær om dette skjedde flere ganger..

Anonymkode: 34171...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...