Gå til innhold

Ung uføre og de 3000kr fra NAV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eeh, joda, de med ung-tillegget får de og! 

Anonymkode: 9eba1...b23

Les i tråden jeg linket til, kom tilbake å si din mening etterpå. Når du da først har kommet deg til den andre tråden så kan en like så greit holde seg til den i stedet for å komme tilbake hit igjen eller opprette en ny tråd. 
 

Vet du hvorfor den andre tråden er så lang? De slo sammen 15+ tråder og gjorde den om til 1.

Anonymkode: 390a1...e48

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Les i tråden jeg linket til, kom tilbake å si din mening etterpå. Når du da først har kommet deg til den andre tråden så kan en like så greit holde seg til den i stedet for å komme tilbake hit igjen eller opprette en ny tråd. 
 

Vet du hvorfor den andre tråden er så lang? De slo sammen 15+ tråder og gjorde den om til 1.

Anonymkode: 390a1...e48

Nei

Anonymkode: 0d56a...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Les i tråden jeg linket til, kom tilbake å si din mening etterpå. Når du da først har kommet deg til den andre tråden så kan en like så greit holde seg til den i stedet for å komme tilbake hit igjen eller opprette en ny tråd. 
 

Vet du hvorfor den andre tråden er så lang? De slo sammen 15+ tråder og gjorde den om til 1.

Anonymkode: 390a1...e48

Joda, har tom snakket med nav, stoler mer på dem enn deg! og ja, jeg var en av de som foreslo for moderatorene om å slå sammen trådene, så du kan jo holde deg til den tråden du og kanskje?!

Anonymkode: 9eba1...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hvorfor de med ung ufør skal få, de har jo ikke minstesats 

Anonymkode: cc205...ffd

Et fint tips er å ikke uttale seg om man mangler kunnskapen om det man har en formening om

Anonymkode: ea0e8...c0a

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, har tom snakket med nav, stoler mer på dem enn deg! og ja, jeg var en av de som foreslo for moderatorene om å slå sammen trådene, så du kan jo holde deg til den tråden du og kanskje?!

Anonymkode: 9eba1...b23

Nei, vi holder oss i denne tråden vi :)

Anonymkode: 0d56a...ab8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde ikke jeg kom til å få siden jeg har ung ufør, men også den er på minste sats - så da får vel jeg også da :D 

Anonymkode: 3d01e...11e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...