AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #1 Del Skrevet 7. februar Hva er verst å gjøre mot en person? Utsette en person for psykisk vold(være respektløs mot dama si, komme med trusler under krangler, gjøre hun redd under krangler, si stygge ord (hore, bitch osv i krangler), ha en respektløs holdning/snakkemåte, kritiserende, kjeftete og sinna på hun) eller å være utro med et lite kyss (meg STOR anger), men ellers et godt mennekse som eier respekt? Anonymkode: 1c6a3...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #2 Del Skrevet 7. februar Begge. Anonymkode: 25b2c...cc2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor 12 728 35 708 Skrevet 7. februar #3 Del Skrevet 7. februar Hvorfor skal det sammenlignes?? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #4 Del Skrevet 7. februar Heller en konstant utro mann enn psykisk vold. Det siste har jeg prøvd Anonymkode: 588f7...962 5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #5 Del Skrevet 7. februar Psykisk vold er verst. Anonymkode: b1639...738 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #6 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heller en konstant utro mann enn psykisk vold. Det siste har jeg prøvd Anonymkode: 588f7...962 Altså jeg var offeret om det ikke var klart Anonymkode: 588f7...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera 8 986 43 741 Skrevet 7. februar #7 Del Skrevet 7. februar Psykisk vold selvfølgelig. Men hvorfor sammenlignes disse to? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #8 Del Skrevet 7. februar Utroskap som lyves om er psykisk vold. For på en eller annen måte bidrar du til at den andre parten holdes uvitende og /eller utsettes for løgner og blir sakte og sikkert psykisk syk av å bli fortalt at hen er gal som tror du er utro. Anonymkode: 1f24b...2db 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #9 Del Skrevet 7. februar Har prøvd begge. Psykisk vold var verst. Det har ødelagt meg mye mer enn utroskapen. Anonymkode: 53a23...879 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #10 Del Skrevet 7. februar Psykisk vold vil jeg si, og dessverre er veldig mange kvinner veldig gode på dette Anonymkode: dc57d...467 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #11 Del Skrevet 7. februar Psykisk selvsagt. Jeg var til slutt fullstendig utro etter mange år slik. Fikk da endelig skilsmisse og slapp unna. Anonymkode: ae219...b4b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis 23 192 284 381 Skrevet 7. februar #12 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er verst å gjøre mot en person? Utsette en person for psykisk vold(være respektløs mot dama si, komme med trusler under krangler, gjøre hun redd under krangler, si stygge ord (hore, bitch osv i krangler), ha en respektløs holdning/snakkemåte, kritiserende, kjeftete og sinna på hun) eller å være utro med et lite kyss (meg STOR anger), men ellers et godt mennekse som eier respekt? Anonymkode: 1c6a3...7b7 Psykisk vold, så klart. Utroskap er svik, men langt fra det verste man kan utsettes for av en partner. Fysisk, psykisk og/eller seksuell vold er verre, etter min mening. Heller en utro mann enn en mann som utsetter meg for vold om dagen og overgrep om nettene. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #13 Del Skrevet 7. februar For en dum sammenligning, et kyss mot en varig ødeleggelse? snakk om å sammenligne plommer og rosiner liksom.. Anonymkode: c4b84...6e3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #14 Del Skrevet 7. februar Du skal selvsagt ikke være i et forhold med psykisk vold. Men det gir deg ikke tillatelse til å kysse andre. Kan du ikke dumpe han, og drite i at han er sur på deg for at du kysset en annen? Anonymkode: 93132...4ec 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelpsom 1 214 1 677 Skrevet 7. februar #15 Del Skrevet 7. februar 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er verst å gjøre mot en person? Utsette en person for psykisk vold(være respektløs mot dama si, komme med trusler under krangler, gjøre hun redd under krangler, si stygge ord (hore, bitch osv i krangler), ha en respektløs holdning/snakkemåte, kritiserende, kjeftete og sinna på hun) eller å være utro med et lite kyss (meg STOR anger), men ellers et godt mennekse som eier respekt? Anonymkode: 1c6a3...7b7 Dette er helt klart psykisk vold! Jeg har vært den personen du beskriver og min eks har gjort sånne bagateller du har gjort og angret. Det jeg har utsatt henne for i mange år med sinne og stygge ord er helt forferdelig for en person å må gå igjennom, det var det siste jeg egentlig ville, men var ikke klar over hvor ille jeg var. Nå vet jeg og jeg vet hva hun har gått igjennom og det gjør vondt i hele meg. Hun sa hun skulle ønske jeg hadde slått henne i stedet slik at det hadde vært lettere for henne å bryte ut. Psykisk vold er så uenderlig mye verre og kan ødelegge personene som blir utsatt for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign 1 937 3 237 Skrevet 7. februar #16 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er verst å gjøre mot en person? Utsette en person for psykisk vold(være respektløs mot dama si, komme med trusler under krangler, gjøre hun redd under krangler, si stygge ord (hore, bitch osv i krangler), ha en respektløs holdning/snakkemåte, kritiserende, kjeftete og sinna på hun) eller å være utro med et lite kyss (meg STOR anger), men ellers et godt mennekse som eier respekt? Anonymkode: 1c6a3...7b7 Mellom de to alternativene, så er åpenbart psykisk vold det verste. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 278 22 725 440 Skrevet 7. februar #17 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Utroskap som lyves om er psykisk vold. For på en eller annen måte bidrar du til at den andre parten holdes uvitende og /eller utsettes for løgner og blir sakte og sikkert psykisk syk av å bli fortalt at hen er gal som tror du er utro. Anonymkode: 1f24b...2db Jeg er ikke TS, men samme situasjon. Men jeg er utro med vilje (gjentatte ganger, og det er sex). Min mann har utsatt meg for psykisk vold i mange år. Om jeg kunne gitt tilbake en ørliten prosentandel av den smerten, frykten og tvilen han har gitt meg opp gjennom årene er det så velfortjent at jeg skal juble. Ingenting gleder meg mer enn om han tror han selv er gal, etter alt det han har ødelagt i hodet mitt! Anonymkode: 5effe...8ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis 23 192 284 381 Skrevet 7. februar #18 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke TS, men samme situasjon. Men jeg er utro med vilje (gjentatte ganger, og det er sex). Min mann har utsatt meg for psykisk vold i mange år. Om jeg kunne gitt tilbake en ørliten prosentandel av den smerten, frykten og tvilen han har gitt meg opp gjennom årene er det så velfortjent at jeg skal juble. Ingenting gleder meg mer enn om han tror han selv er gal, etter alt det han har ødelagt i hodet mitt! Anonymkode: 5effe...8ca Hvorfor tar du ikke ut skilsmisse? 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew 19 611 60 073 Skrevet 7. februar #19 Del Skrevet 7. februar Psykisk vold. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro 2 447 7 322 Skrevet 7. februar #20 Del Skrevet 7. februar (endret) Det er ikke en konkurranse om hva som er verst. Utroskap kan også være psykisk vold, om det er gjort for å gjøre partner utilpass, og trigge fram reaksjoner. Psykisk vold skader mye mer enn folk tidligere har trodd, fordi man alltid lever i beredskapsmodus. Alle forhold med fysisk vold har også elementer av psykisk mishandling. Utroskap er ikke alvorlig eller truende for alle, men kan være knusende i andre tilfeller. Det er ingen fasit. Endret 7. februar av Andro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå