AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Om du har fått deg ein ONS å fortelle dette til ein venninne. Hva er typiske ting du forteller? Hva er typiske ting veninna spør om? Trollete svar kan skrolle videre. Anonymkode: 9fd0e...359
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Hva jeg synes om ham, sexen. De spør om hva jeg synes om han, sexen og om vi skal møtes igjen Anonymkode: bb103...e2f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Forklarer du detaljert sexen eller bare terningkast? Anonymkode: 9fd0e...359
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Dagen etter? Er det normalt å sove hos personen? Anonymkode: 9a75c...4ad 1
Andro Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 Til nød kan jeg fortelle at jeg har møtt noen. Ikke hvem, og aldri hva.
Blåjojo Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 Fortalte sjeldent noe til venninner. Var kun bestevenninna mi som av og til fikk høre litt. Hvor vi hadde møttes, hvilket inntrykk jeg hadde av han som person, og terningkast på sexen. Ellers ikke noen detaljer.
Jdz Skrevet 7. februar 2023 #7 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dagen etter? Er det normalt å sove hos personen? Anonymkode: 9a75c...4ad Nå har jeg ikke hatt mange ONS, men har aldri reist hjem etter sex eller opplevd at en partner har gjort det. Trodde det var normalt? Vil man ikke som oftest sove/kose etter sex? Unntaket var ei som bodde på samme hotell som meg, som gikk til rommet sitt nede i gangen, men det var ikke sånn umiddelbart etter at sexen var unnagjort.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #8 Skrevet 7. februar 2023 Jdz skrev (13 minutter siden): Nå har jeg ikke hatt mange ONS, men har aldri reist hjem etter sex eller opplevd at en partner har gjort det. Trodde det var normalt? Vil man ikke som oftest sove/kose etter sex? Unntaket var ei som bodde på samme hotell som meg, som gikk til rommet sitt nede i gangen, men det var ikke sånn umiddelbart etter at sexen var unnagjort. Gjør som deg. Er to fyrer som har gjort seg ferdige og dratt. Det er noe av det kjipeste jeg har opplevd. Jeg vil ha totalpakka. Anonymkode: 921c6...ffb 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 1 hour ago, Jdz said: Nå har jeg ikke hatt mange ONS, men har aldri reist hjem etter sex eller opplevd at en partner har gjort det. Trodde det var normalt? Vil man ikke som oftest sove/kose etter sex? Unntaket var ei som bodde på samme hotell som meg, som gikk til rommet sitt nede i gangen, men det var ikke sånn umiddelbart etter at sexen var unnagjort. Ja det er ganske normalt å sover over etter ONS. Anonymkode: 9fd0e...359
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #10 Skrevet 7. februar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Dagen etter? Er det normalt å sove hos personen? Anonymkode: 9a75c...4ad Ja. Anonymkode: 9fd0e...359
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #11 Skrevet 7. februar 2023 Pleier ikke å fortelle noe særlig. Det er en privatsak. Kan fortelle AT jeg traff em fyr, men ikke noe detaljer om sexen, nei. Anonymkode: e5804...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #12 Skrevet 7. februar 2023 "gikk det bra i går?" "ja vi hadde sex" "var det bra?" Svaralternativ 1: "ja" "okei hehe så bra da, vil du møte han igjen?" Svaralternativ 2: "nei ass huff skulle aldri giddet det" "åja så kjipt da, heldigvis slipper du å se han igjen hvertfall!" ---samtale over----- Anonymkode: bed51...472
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #13 Skrevet 7. februar 2023 Når jeg var ynger, så var det alt. .. Kunne til og med dele noen videoer osv.. med beste venninna mi. Vi samlet liksom inn litt info og delte. Satte ikke karakterer, men de ble helt klart vurdert "opp og ned i mente." 😇 Vi hadde en periode hvor vi noterte ned litt "fakta" men, de ble smergel bare noen kalle navn og stjerne tegn etc. Kunne bytte litt på osv. Venninna mi fortalte meg om en, som hun dro hjem med, som hadde prøvd seg på meg tidligere den kvelden, men som jeg avviste. Hun fortalte at han hadde en enormt stor 🍆 slik at hun ikke klarte og fullføre. Da spurte jeg om det var ok om jeg kunne prøve han 😛 Så vi delte på det meste. 😅🙄 Er såklart ikke slik nå lengere, ikke har vi ons eller dater for den sak skyld heller, så... Anonymkode: b923e...6c6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #14 Skrevet 8. februar 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Når jeg var ynger, så var det alt. .. Kunne til og med dele noen videoer osv.. med beste venninna mi. Vi samlet liksom inn litt info og delte. Satte ikke karakterer, men de ble helt klart vurdert "opp og ned i mente." 😇 Vi hadde en periode hvor vi noterte ned litt "fakta" men, de ble smergel bare noen kalle navn og stjerne tegn etc. Kunne bytte litt på osv. Venninna mi fortalte meg om en, som hun dro hjem med, som hadde prøvd seg på meg tidligere den kvelden, men som jeg avviste. Hun fortalte at han hadde en enormt stor 🍆 slik at hun ikke klarte og fullføre. Da spurte jeg om det var ok om jeg kunne prøve han 😛 Så vi delte på det meste. 😅🙄 Er såklart ikke slik nå lengere, ikke har vi ons eller dater for den sak skyld heller, så... Anonymkode: b923e...6c6 Takk for eit erlig svar! Endelig ein dame som ikkje lyger for seg selv,for dem andre svarene tru eg ikkje på. Eg tru mange damer lyger for seg selv for å føle seg "bedre" eg har selv vert fluge på veggen på dame fester......der var mye kuk snakk om den minste detalj,selv kjæresten min forteller att dem deler mye sex info på jobben da der bare jobber damer. Dem viser kuk bilde, forteller hva stor typen sin er, hva det gjekk med hun single på byen, viser drøye snapp fra andre single menn. Anonymkode: 9fd0e...359
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #15 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for eit erlig svar! Endelig ein dame som ikkje lyger for seg selv,for dem andre svarene tru eg ikkje på. Eg tru mange damer lyger for seg selv for å føle seg "bedre" eg har selv vert fluge på veggen på dame fester......der var mye kuk snakk om den minste detalj,selv kjæresten min forteller att dem deler mye sex info på jobben da der bare jobber damer. Dem viser kuk bilde, forteller hva stor typen sin er, hva det gjekk med hun single på byen, viser drøye snapp fra andre single menn. Anonymkode: 9fd0e...359 Ja.. Men, jeg gjør ikke det nå. Skulle jeg ha begynt å date igjen, så har jeg ingen interesse av å dele detaljer. Dette ble gjort når jeg var 17-24ca. Etter 24, så dabbet både aktivitet og interesse for å dele informasjon ganske av. Mest gjort i en periode mens man er ung, og utforsker og lærer å deler med venner etc. Hadde vært ganske uinteressant nå- Og hadde aldri vært på jobb og delt med mine kollegaer 🤣 Nå er jeg bedrift eier og sjef, så det hadde vært ekstremt utenkelig. Så, nei kvinner gjør ikke dette. Jenter ja .. Anonymkode: b923e...6c6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #16 Skrevet 8. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja.. Men, jeg gjør ikke det nå. Skulle jeg ha begynt å date igjen, så har jeg ingen interesse av å dele detaljer. Dette ble gjort når jeg var 17-24ca. Etter 24, så dabbet både aktivitet og interesse for å dele informasjon ganske av. Mest gjort i en periode mens man er ung, og utforsker og lærer å deler med venner etc. Hadde vært ganske uinteressant nå- Og hadde aldri vært på jobb og delt med mine kollegaer 🤣 Nå er jeg bedrift eier og sjef, så det hadde vært ekstremt utenkelig. Så, nei kvinner gjør ikke dette. Jenter ja .. Anonymkode: b923e...6c6 Ja det tror eg faktisk på,att detaljer minker med tiden ☺️ Anonymkode: 9fd0e...359
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #17 Skrevet 8. februar 2023 On 2/7/2023 at 2:14 PM, AnonymBruker said: Forklarer du detaljert sexen eller bare terningkast? Anonymkode: 9fd0e...359 Forklarer overordnet Anonymkode: bb103...e2f
Elaine Marley Skrevet 8. februar 2023 #18 Skrevet 8. februar 2023 Tråden er ryddet for avsporing og latterliggjøring. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå