AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Del Skrevet 5. februar 2023 Jeg liker å stå slalåm, men er ganske pysete. Familiebakken i Kongsberg er perfekt, så vi er der. Men vil gjerne ha noen flere muligheter og se det er en grønn løype i Tryvann som heter Tårnbakken. Er den bratt eller er den innefor? Den er grønn som sagt. Jeg forsøkte meg på den grønne toppløypa på Kongsberg(Turisten) synes den var litt bratt da. Anonymkode: e6c84...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Del Skrevet 5. februar 2023 Kjenner ikke til Oslo Wyllerløypa. Anonymkode: 716d6...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Del Skrevet 5. februar 2023 Skimore Oslo TS Anonymkode: e6c84...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 10. februar 2023 #4 Del Skrevet 10. februar 2023 Wyller er relativt bratt, mye brattere enn "Turisten" på Kongsberg. Tårnbakken er flatere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Del Skrevet 10. februar 2023 LeneXCII skrev (14 timer siden): Wyller er relativt bratt, mye brattere enn "Turisten" på Kongsberg. Tårnbakken er flatere Hei, takk for svar! Det var Tårnbakken jeg tenkte prøve meg i. Hvordan er den i forhold til Turisten på Mongsberg da? Jeg synes jo det er noen bratte heng i Turisten og jeg. Anonymkode: e6c84...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå