Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool

NordicViking

Anbefalte innlegg

Anonyym97 skrev (Akkurat nå):

Liker heller ikke at Sverige vant men liker ikke heeeelt publikum som buer, ingen fortjener det

Tja, publikum er vel dritt lei da.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beyblade skrev (3 minutter siden):

Sykt å tenke på at Finland er publikumsvinner, men likevel endte på 2. plass

Finland er den egentlige vinneren

• Liker 28
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det euriopeiske folk ønsket norge som nr 2 og Finland som nr 1. Internasjonalistene i jurien har tatt imot pengegaver og avtaler på bakrommet fra internasjonalistene som har overtatt Sverige. En skam for Europa.

• Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippet på forhånd at Norge ville havne på 7. eller 8. plass.

Linny111 skrev (2 minutter siden):

Jeg har studert finsk i Finland. Husker dessverre lite. Fikk lyst til å finne frem bøkene igjen :P

Så gøy! Jeg er bare selvlært, men har jobbet mye med det. Jeg fikk praktiserert senest for ei uke siden da jeg hørte at det satt noen finner i nærheten av meg på toget, og jeg benyttet sjansen til å snakke med dem

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt jury. Hadde jeg stått i salen hadde jeg gått før hun hadde sunget. E jo null vits dette. Og i alle dager er det som sitter i juryene rundt om? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurven
900 skrev (Akkurat nå):

Det euriopeiske folk ønsket norge som nr 2 og Finland som nr 1. Internasjonalistene i jurien har tatt imot pengegaver og avtaler på bakrommet fra internasjonalistene som har overtatt Sverige. En skam for Europa.

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (2 minutter siden):

Liker heller ikke at Sverige vant men liker ikke heeeelt publikum som buer, ingen fortjener det

De buet jo bare fordet folkets valg ble forbigått 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karija var folkevinneren. Juryen må avskaffes. Dette skal være en folkefest. Herregud for et antiklimaks. 

• Liker 38
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (5 minutter siden):

Noen som vil låne noen lærebøker i finsk? Jeg har en fin samling 😁

Ei saa peittää

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancia667 skrev (1 minutt siden):

Dritt jury. Hadde jeg stått i salen hadde jeg gått før hun hadde sunget. E jo null vits dette. Og i alle dager er det som sitter i juryene rundt om? 

jeg kryssa ut fanen fordi juryen ødelegger hypen rundt hele finalen egentlig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frankenstein1
Ctrl skrev (4 timer siden):

Neiiiii 🙈 Ikke Sverige med den sangen!!! 

Beklager til deg jeg siterer, trykket feil og får den ikke bort her på mobilen 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo at Sverige ville vinne, problemet nå er jo at Sverige kommer til å bli høye på seg selv (altså mer en vanlig). I eurovision sammenheng så klart

Endret av CrystalGold
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (1 minutt siden):

Karija var folkevinneren. Juryen må avskaffes. Dette skal være en folkefest. Herregud for et antiklimaks. 

De får gjøre som i delfinalene og overlate det til folket ikke besserwissere

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da er Eurovision over. Jeg er ikke fornøyd med Sverige som vinner - men jaja sånn er det.  Og jeg fatter ikke at Norge nesten aldri får poeng fra juryer... hva ER greia med det???  Skjønner ikke. I år har jeg vært negativ til Sverige hele tida, syns Loreen mumler og synger rart. Ja, det er kunsterisk og flott å se på - men nei.  Og svenskene slenger med leppa til det norske bidraget hvert eneste år... er ikke noe rart om man blir litt lei det der.

skuffa, og glad sesongen er over så jeg får tatt en pause. Blir lei når noen favoriseres så til de grader. Gjør det ikke noe spennende eller morsomt lenger.

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grand prix koster mere enn det smaker. Helt greit at skit Sverige må punge ut for flere milloner for neste år.😅😅😅

Endret av Eleaelea
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...