jukkapalme Skrevet 9. mai 2023 #361 Del Skrevet 9. mai 2023 J19 skrev (Akkurat nå): Fordi the voice bruker autotune Ja, hadde tenkt å skrive det, så ble jeg plutselig litt usikker på om de bruker det eller ikke... Vet ikke om de bruker det på blind audition da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 9. mai 2023 #362 Del Skrevet 9. mai 2023 Kan det ha vært problemer med lyden for henne igjen? Syntes hun sang surt og lavt. Hun så egentlig litt usikker ut, noe hun ikke har gitt inntrykk av tidligere. Lite energi over fremføringen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. mai 2023 #363 Del Skrevet 9. mai 2023 Perelandra skrev (2 minutter siden): Får assosiasjoner til Epic Sax-guy, men ellers er Maltas sang kjedelig Haha, samme her! Hvem kan glemme Epic Sax-guy? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 9. mai 2023 #364 Del Skrevet 9. mai 2023 Hvorfor skal Norge alltid på død og liv ha så kjedelig sceneshow? Jeg er ikke kunnskapsrik nok om musikk og sang til å kunne si hvorvidt Alessandra sang surt eller ei, men tenker at hvis hun gjorde det, så kunne et fancy sceneshow ha fått fokuset bort fra det. Malta sin synes jeg var lik de sangene Moldova har sendt tidligere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J19 Skrevet 9. mai 2023 #365 Del Skrevet 9. mai 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, hadde tenkt å skrive det, så ble jeg plutselig litt usikker på om de bruker det eller ikke... Vet ikke om de bruker det på blind audition da? Tipper de bruker det på alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 9. mai 2023 #366 Del Skrevet 9. mai 2023 Den her kunne vært Nine Inch Nails tidlig 90-tall! BORTSETT fra vokalen og det helt utrolig irriterende, teite hello-greiene hans! 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. mai 2023 #367 Del Skrevet 9. mai 2023 Serbia var jo enda verre da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 9. mai 2023 #368 Del Skrevet 9. mai 2023 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Serbia var jo enda verre da. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 9. mai 2023 #369 Del Skrevet 9. mai 2023 Synes Alessandra leverte bra jeg Så lenge Norge eller Finland går videre så er jeg fornøyd. Helst begge🇳🇴🇫🇮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 9. mai 2023 #370 Del Skrevet 9. mai 2023 Likte Serbia, jeg. Spesielt den creepy latteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 9. mai 2023 #371 Del Skrevet 9. mai 2023 JuneR skrev (3 minutter siden): Kan det ha vært problemer med lyden for henne igjen? Syntes hun sang surt og lavt. Hun så egentlig litt usikker ut, noe hun ikke har gitt inntrykk av tidligere. Lite energi over fremføringen. Hun synger alltid surt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. mai 2023 #372 Del Skrevet 9. mai 2023 Latvia: Helt ok, men ikke spesielt spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 9. mai 2023 #373 Del Skrevet 9. mai 2023 Liker Latvia 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 9. mai 2023 #374 Del Skrevet 9. mai 2023 Latvia var grusom. Synd de ikke har vært i finale siden 2016, men det er jo ikke så rart når det er slikt som dette de sender. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 9. mai 2023 #375 Del Skrevet 9. mai 2023 Synes Alessandra sang fint jeg 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 9. mai 2023 #376 Del Skrevet 9. mai 2023 jeg er glad for Norge gjør det bra(?), og at mange liker den sangen. Men jeg takler bare den ikke. Såååå dramatisk sang. Er dette nytt? jeg trodde alle de som kom i topp 10 ved fjorårets eurovision ble automatisk med til neste år? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. mai 2023 #377 Del Skrevet 9. mai 2023 Helt greit, men kjedelig Lativa. Men du er søren meg bedre enn psykotiske Serbia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 9. mai 2023 #378 Del Skrevet 9. mai 2023 Just now, kvikksand9 said: Er dette nytt? jeg trodde alle de som kom i topp 10 ved fjorårets eurovision ble automatisk med til neste år? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 9. mai 2023 #379 Del Skrevet 9. mai 2023 Bare meg eller er det litt lavt? Både vokalene og musikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eplemosten Skrevet 9. mai 2023 #380 Del Skrevet 9. mai 2023 Var det noe feil med alessandras lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå