AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Det er en kollega jeg ikke har jobbet noe særlig mye med det siste året. Nå fikk jeg en mld på facebook fredag kveld ang en sak vi hadde jobbet med for 5 mnd siden. Det er ikke noen grunn til at jeg skal få noen spørsmål fra den kollegaen rundt denne saken da den anses som ferdig og avsluttet. Noen har hintet til han om han var interessert i meg tidligere når vi jobbet sammen med noen saker, men han har alltid benektet dette og alltid snakket om å holde jobb og privatliv adskilt. Hva kan være årsak til at den kollegaen kontakter meg og lurer på dette nå? Og så på en fredag kveld? Hvordan ville du tolket at det plutselig kommer en slik melding? Anonymkode: f19f0...574
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Vet ikke, kanskje at han kom på den saken akkurat nå og ville spørre deg før han glemte det igjen? Vanskelig å si, du må nesten bare spørre han😊 Anonymkode: f7cb6...9ef
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Han lurte vel bare da? Anonymkode: 9f265...7e1
Andro Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Han har funnet et påskudd for å kontakte deg, fordi han har lyst til å snakke med deg. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #6 Skrevet 5. februar 2023 Kan h*n ha ad/hd? Jeg har en del slike på jobb og de er greie folk, men de skjønner ikke helt grenser og slikt. En nyansatt hos oss drev og sendte meg meldinger på julekvelden og slikt, det virka helt naturlig for ham men vi hadde jo knapt snakka sammen. Tror det er en del voksne der ute som ikke helt mestrer det sosiale, for å si det mildt. Skjønner godt at du syns det er rart dersom dere ikke har så veldig mye med hverandre å gjøre. Anonymkode: 55316...df0 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #7 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han lurte vel bare da? Anonymkode: 9f265...7e1 Sannsynligvis… Andro skrev (9 timer siden): Han har funnet et påskudd for å kontakte deg, fordi han har lyst til å snakke med deg. …men dette er svaret ts fisker etter. Anonymkode: e3e9f...4c4 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #8 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan h*n ha ad/hd? Jeg har en del slike på jobb og de er greie folk, men de skjønner ikke helt grenser og slikt. En nyansatt hos oss drev og sendte meg meldinger på julekvelden og slikt, det virka helt naturlig for ham men vi hadde jo knapt snakka sammen. Tror det er en del voksne der ute som ikke helt mestrer det sosiale, for å si det mildt. Skjønner godt at du syns det er rart dersom dere ikke har så veldig mye med hverandre å gjøre. Anonymkode: 55316...df0 Nei, ikke som jeg vet om. Han har snakket litt om hvilke helserelaterte problemer som ikke passer når søkere søker jobb på avdelingene og han innehar en lederstilling på sin avdeling. Jeg jobber ikke i avdelingen hans, men noen ganger må vi samarbeide på tvers av avdelingene. Han har aldri sendt slike meldinger i fritiden til meg før så dette er første gang. Jeg får kontakte han på jobb neste gang jeg er på hans avdeling og spørre hvorfor dette var så viktig å sende melding om i fritiden. Anonymkode: f19f0...574
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #9 Skrevet 5. februar 2023 Det vet egentlig bare han. Hva skjer med at kvinner tror de kan tolke enhver situasjon 😅 Ville helt enkelt svart; "lettere å prate - vi kan ringes mandag. God helg", om du uansett ikke er interessert. Anonymkode: 199f0...e1f 2
Motelvibes Skrevet 5. februar 2023 #10 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det vet egentlig bare han. Hva skjer med at kvinner tror de kan tolke enhver situasjon 😅 Ville helt enkelt svart; "lettere å prate - vi kan ringes mandag. God helg", om du uansett ikke er interessert. Anonymkode: 199f0...e1f Interessert i hva? 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #11 Skrevet 5. februar 2023 Jeg ville tolket det som at han har fått en glass eller to, og finner på en unnskyldning for å kontakte deg. Er du ikke interessert svarer du: "Husker ikke helt detaljene i den saken, kan vi prates på mandag?". Er du interessert, svarer du: "Husker ikke helt detaljene i den saken, men skal prøve å finne ut. Er du på jobb nå da?" Anonymkode: d9fa1...775 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #12 Skrevet 5. februar 2023 Motelvibes skrev (5 minutter siden): Interessert i hva? Neh... hva tror du, når TS velger å inkludere informasjon om at noen har hintet til at han er interessert i henne? Anonymkode: 199f0...e1f 5
Motelvibes Skrevet 5. februar 2023 #13 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neh... hva tror du, når TS velger å inkludere informasjon om at noen har hintet til at han er interessert i henne? Anonymkode: 199f0...e1f Takk for spydigheten. Så modent.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #14 Skrevet 5. februar 2023 Jeg ville tolket det som at han trengte informasjonen i forbindelse med en annen sak. Anonymkode: a2418...fd6 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #15 Skrevet 5. februar 2023 Jeg hadde ventet med å svare han til arbeidstid mandag, og avsluttet svaret med: "har fått informasjon om at denne saken var avsluttet?" Anonymkode: 617ae...47f 3
lillevill Skrevet 5. februar 2023 #16 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er en kollega jeg ikke har jobbet noe særlig mye med det siste året. Nå fikk jeg en mld på facebook fredag kveld ang en sak vi hadde jobbet med for 5 mnd siden. Det er ikke noen grunn til at jeg skal få noen spørsmål fra den kollegaen rundt denne saken da den anses som ferdig og avsluttet. Noen har hintet til han om han var interessert i meg tidligere når vi jobbet sammen med noen saker, men han har alltid benektet dette og alltid snakket om å holde jobb og privatliv adskilt. Hva kan være årsak til at den kollegaen kontakter meg og lurer på dette nå? Og så på en fredag kveld? Hvordan ville du tolket at det plutselig kommer en slik melding? Anonymkode: f19f0...574 Du har glemt selve meldingen. Uten den er jo dette umulig å tyde. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #17 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ville tolket det som at han trengte informasjonen i forbindelse med en annen sak. Anonymkode: a2418...fd6 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde ventet med å svare han til arbeidstid mandag, og avsluttet svaret med: "har fått informasjon om at denne saken var avsluttet?" Anonymkode: 617ae...47f Ja, jeg venter til neste uke og tar det på jobben. Vanligvis er det min egen sjef som tar kontakt om noe er uklart i en sak. Takk for svar folkens! ts. Anonymkode: f19f0...574 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #18 Skrevet 5. februar 2023 Haha, sånn gjør en mannlig kollega med en annen kvinnelig kollega hos oss. Det er så tydelig at han vil ha kontakt. Er stadig meldinger og «tilfeldige» turer til pulten hennes. Tar han til stadighet kontakt med deg til hverdags også? Anonymkode: 41477...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå