Gå til innhold

Dere med peil på trening og kanskje vektnedgang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Takk! Jeg er veldig fornøyd. Og håper og satser på å være på 70 tallet ila neste uke.

Fokusere på å lære mere om god sammensetting av mat ifh til kostholdet, og finne noe jeg liker å trene. Pr nå så trener jeg disse videoene på YouTube,men mange av øvelsene syns jeg er skikkelig dritt 🙈 Så jeg håper å finne en treningtype jeg liker skikkelig 🙂

TS

Anonymkode: eb300...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Takk! Jeg er veldig fornøyd. Og håper og satser på å være på 70 tallet ila neste uke.

Fokusere på å lære mere om god sammensetting av mat ifh til kostholdet, og finne noe jeg liker å trene. Pr nå så trener jeg disse videoene på YouTube,men mange av øvelsene syns jeg er skikkelig dritt 🙈 Så jeg håper å finne en treningtype jeg liker skikkelig 🙂

TS

Anonymkode: eb300...05c

Da kan vi andre fortelle deg hva vi liker, og du kan tenke på om det er moro å prøve. Jeg kjenner f.eks. ei som liker å danse tango.

Selv var jeg på en snau times sykkeltur i går , på isen utenfor Høvik, Påskestemning og solskinn. Og en optimalisert sykkel. De opptråkkede "veiene" på isen er preget av fotspor og veldig smådumpete. En god demper på sykkelen og 2,8" (7,5 cm) brede piggdekk sørget for godt grep og god vibrasjonsdemping. Lite luft i så feite dekk gir mye demping. Opplevelsen var  så god at jeg får lyst til å sykle ofte.

Anonymkode: c478d...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...