AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Har du klart å komme deg gjennom et vindt liv, vind periode der du har klart deg og kommet deg gjennom? Hvordan klarte du det og hvordan har du det idag? Anonymkode: 516b8...d1a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Hehe, null svar her. Det sier vel litt om kg. Dette er ikke stedet for solskinnshistorier må du skjønne, ts😀 Anonymkode: 12dc8...239 1
Trolltunge Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 Ja jeg har kommet meg gjennom mange vonde ting, inkludert en periode av livet som var så forferdelig ødeleggende at jeg mistet meg selv og ble fullstendig brutt ned. Jeg knakk sammen fysisk, mentalt og emosjonelt. Egentlig er det vanskelig å si hvordan man kom seg gjennom noe slikt, for jeg antar at veldig mye spiller inn angående det. At jeg hadde vært sterk og trygg før jeg knuste ga meg nok et bedre grunnlag til å kunne reise meg igjen enn noen som aldri har opplevd trygghet. Min personlighet, at jeg er sta, stolt, har mye pågangsmot/vilje, og evner å se lyspunkter og muligheter, uansett hvor tøft og mørkt det er spilte nok en stor rolle. At jeg hadde gode venner som støttet meg var antagelig temmelig essensielt. At jeg klarer å akseptere at hendelser har merket meg, uten å dermed tenke at da har jeg ikke klart meg godt nok gjennom dette, det er sikkert også et element. Det er sikkert mer også. Uansett, jeg har et godt liv i dag. Jeg har noen arr, jeg har noen erfaringer jeg ikke akkurat vokste på, men som jeg klarer å plassere som erfaringer likevel, og jeg har klart å akseptere at livet mitt har noen mørke år jeg ikke er stolt av, og som det gjør vondt å tenke på, men velger å se fremover og å fokusere på alt som er ok, bra og fint. At jeg trossalt er heldig angående mye. Ikke minst angående at jeg tydeligvis hadde de rette forutsetning og elementer i meg selv og i livet mitt til å klare å komme meg gjennom noe som hadde knust veldig mange fullstendig og permanent. Jeg var kanskje uheldig i alt jeg måtte gjennom og erfare, men totalt sett er jeg likevel mer heldig enn uheldig, mye fordi jeg klarer å se og føle det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Du er utrolig sterk ❤️ Anonymkode: 516b8...d1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå