Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er utrolig trøtte? Er andrerangs gravid i uke 28. føler jeg er trøtt hele tiden. Blodprøver er fine, så ingen mangler. Legger meg 21 hver dag, står opp 05.45- tisser 1-2 x pr natt. Er hjemme alene med toåringen i dag, og fullt kjør siden jeg sto opp (fikk sove til 07.45). Føles ut som jeg kan sovne når som helst.

Andre som har det sånn? Noen tips?? 

Anonymkode: 8c07b...7cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du andre gangs? 😂 ler ikke AV deg, men med deg ❤️ Det understreket egentlig poenget ditt💕

Anonymkode: 8bafa...6b2

• Liker 1
Skrevet

Var trøtt gjennom hele svangerskapet. Alle verdier og målinger var helt fine, så jeg var rett og slett bare TRØTT. Kunne sovnet stående til tider tror jeg. Hjalp ikke akkurat når jeg nermet meg uke 30 og begynte å få bekkenløsning som gjorde at det var vondt å snu seg i senga (våknet hele tiden) måtte tisse hele tiden (våknet igjen) og generelt var vond og tung på slutten 🙃 takke seg til babyfasen altså 

Anonymkode: c5709...1a5

Skrevet

Jeg er i uke 8 og er suuuper trøtt...

Anonymkode: 1a766...179

Skrevet

Jeg var sykt trøtt i hele første trimester, og slutten av tredje. Etter jobb kl 16 var det rett til sengs for å sove, stod opp for å spise middag rundt kl 19, og så la jeg meg igjen for natta 😅

Anonymkode: 3882d...582

Skrevet

Flergangsgraviditet med eldre søsken er sinnsykt slitsomt! Jeg kunne sovne på gulvet mens 1,5-åringen herjet oppå meg og løp rundt😅 det er tubgt, men går jo heldigvis over

Anonymkode: fb053...d31

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...