Gå til innhold

Slo meg med knytteneven sin ,så hardt han kunne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært sammen i 20 år

( litt av og på de første årene ) har 3 barn sammen . Gift på 12 året . 
 

Ikveld slo han meg, vi satt og diskuterte og jeg sa at jeg syntes det er ubehagelig at du sitter å Klør og klør i hodet , syntes det er kvalmt, eventuelt så får du flytte deg vekk fra meg, sette deg på andre siden i sofaen, han fortsatte bare så sa jeg men herregud da , og dytta han vekk . 
 

Han reagerte med å slå knytteneven sin alt han kunne i skuldra mi, og jeg så på han og sa hva faen og slo tlf min i reaksjon mot hans arm og sa det gjorde faktisk så vondt, så reise han seg og slo alt han kunne i armen min igjen ,

jeg bare lukka øynene og kjente tårene trille , 

og han reiste seg og gikk å la seg , jeg sitter fremdeles i sofaen og venstre armen/skuldra mi er helt blå . 

Jeg vet jeg slo hardt med tlf men ikke i nærheten av hva han gjorde , jeg veier 50 kg og har ikke allverdens kraft så kan ikke slå  i nærheten av hva han gjorde .

 

Men det er alikavel kanskje min skyld? Kjenner jeg hater han akkurat nå.
 

 

Anonymkode: c3e36...750

  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 

Men det er alikavel kanskje min skyld? Kjenner jeg hater han akkurat nå.
 

 

Det er aldri din skyld at et annet menneske velger å slå deg! ALDRI DIN FEIL!

Anonymkode: bf15d...813

  • Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kom deg unna denne mannen.

Anonymkode: 14b1e...fe6

Skulle ønske jeg bare kunne gå, men har 3 barn sammen , og et av barna har Diagnose så er ikke så lett , en så stor forandring vil være med på å ødelegge mye for dette barnet.

Anonymkode: c3e36...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Det er aldri din skyld at et annet menneske velger å slå deg! ALDRI DIN FEIL!

Anonymkode: bf15d...813

Men var vel jeg som «startet» det hele med å dytte han vekk ,kjenner jeg han rett kommer 
han til å finne på unnskyldninger rundt dette imorgen som at ( jeg ble klort da du dyttet )ett eller annet tull.

Anonymkode: c3e36...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skulle ønske jeg bare kunne gå, men har 3 barn sammen , og et av barna har Diagnose så er ikke så lett , en så stor forandring vil være med på å ødelegge mye for dette barnet.

Anonymkode: c3e36...750

 

En mann som slår sin kone, en mann som slår sine barns mor, er mer ødeleggende enn det aller, aller, aller, meste annet, også for barna.

Anonymkode: bf15d...813

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skulle ønske jeg bare kunne gå, men har 3 barn sammen , og et av barna har Diagnose så er ikke så lett , en så stor forandring vil være med på å ødelegge mye for dette barnet.

Anonymkode: c3e36...750

At far slår mor er langt mer skadelig for dette barnet enn et samlivsbrudd noensinne blir. Kom deg vekk. Nå.

  • Liker 11
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men var vel jeg som «startet» det hele med å dytte han vekk ,kjenner jeg han rett kommer 
han til å finne på unnskyldninger rundt dette imorgen som at ( jeg ble klort da du dyttet )ett eller annet tull.

Anonymkode: c3e36...750

 

Det var han som slo. Det var han som valgte å faktisk SLÅ DEG. Ser du de ordene? SLÅ DEG!

Anonymkode: bf15d...813

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skulle ønske jeg bare kunne gå, men har 3 barn sammen , og et av barna har Diagnose så er ikke så lett , en så stor forandring vil være med på å ødelegge mye for dette barnet.

Anonymkode: c3e36...750

Det vil være mer ødeleggende å leve med foreldre der far slår mor. Når han nå har tråkket over den terskelen, er det mye lettere for han å slå neste gang. Og på nytt, og på nytt.

Det høres uansett ikke ut som et sunt forhold, og det har ikke barna godt av å vokse opp i. 

Jeg vil råde deg til å avslutte nå, for både din og barnas skyld. Det er ikke din feil at han slo, det er kun han som har skyld i det.

Anonymkode: c68a0...f84

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dere oppfører dere spesielt bra, synes jeg. Har du for vane å dytte mannen din?  Du kunne ha flyttet deg selv. Når det er sagt, skal han ikke slå. 

Anonymkode: 05781...492

  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tlf til krisesenteret og forklar situasjonen. Du kan være anonym om du vil. Som andre har sag er det veldig skadelig for barn og vokse opp i en familie der en forelder utøver vold mot den andre selv om ikke barna selv blir utsatt. Regner med det ikke er første gang han slår? Er han psykisk voldelig ellers?

Anonymkode: c274d...e54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hør på de andre, kom deg vekk. Du er kanskje ikke klar nå, men dette går ikke bra. Finnes en tråd her på kg for folk som har gått ut eller skal ut av voldelige forhold. Noen som har link? Uansett hva du gjør akkurat nå, pakk det helt nødvendig i en sekk, bag og gjem bort. Ta også bilder av skaden. 

 

Det er ikke din feil, å dytte noen vekk er ikke det samme som å slå på den måten der. Er dette første gang? Igjen, det er ikke din feil ❤️

Anonymkode: c4103...0f8

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til krisesenteret for råd og samtale i første omgang. Jeg ville også tatt en tur på politistasjonen og fått tatt bilde av den skulderen!

Det er ikke lett å gå fra hverandre og jeg leser også det du skriver om barn med diagnose. Nei, det er ikke lett. Det du må gjøre er vanskelig! Men du er veldig sterk, det ser jeg bare ut fra det du skriver her, så dette kan du klare!

Det blir en overgang for barnet med diagnose, men det går over. Du må også tenke på de to andre barna som ikke har diagnose, de tar også skade av at mor lever sammen med en far som slår! Du må beskytte dere, alle fire, mot dette.

Anonymkode: 1bb51...888

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftig forhold, uansett hvem sin feil det var. Her er det viktigste å avslutte med litt verdighet. 

Anonymkode: fd05d...5d4

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, AnonymBruker said:

Vært sammen i 20 år

( litt av og på de første årene ) har 3 barn sammen . Gift på 12 året . 
 

Ikveld slo han meg, vi satt og diskuterte og jeg sa at jeg syntes det er ubehagelig at du sitter å Klør og klør i hodet , syntes det er kvalmt, eventuelt så får du flytte deg vekk fra meg, sette deg på andre siden i sofaen, han fortsatte bare så sa jeg men herregud da , og dytta han vekk . 
 

Han reagerte med å slå knytteneven sin alt han kunne i skuldra mi, og jeg så på han og sa hva faen og slo tlf min i reaksjon mot hans arm og sa det gjorde faktisk så vondt, så reise han seg og slo alt han kunne i armen min igjen ,

jeg bare lukka øynene og kjente tårene trille , 

og han reiste seg og gikk å la seg , jeg sitter fremdeles i sofaen og venstre armen/skuldra mi er helt blå . 

Jeg vet jeg slo hardt med tlf men ikke i nærheten av hva han gjorde , jeg veier 50 kg og har ikke allverdens kraft så kan ikke slå  i nærheten av hva han gjorde .

 

Men det er alikavel kanskje min skyld? Kjenner jeg hater han akkurat nå.
 

 

Anonymkode: c3e36...750

Dere sloss med andre ord? Begge slo?

Anonymkode: 2082b...900

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slo jo han også! Hvorfor i huleste navn gjorde du det! Uavhengig av hvem som er sterkest er det ikke greit å slå. Hverken han eller deg. Dere må seriøst oppsøke fvk umiddelbart 

Anonymkode: 52b80...f83

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

 

Det er aldri din skyld at et annet menneske velger å slå deg! ALDRI DIN FEIL!

Anonymkode: bf15d...813

Hun slo vel også..

Anonymkode: 2082b...900

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hør på de andre, kom deg vekk. Du er kanskje ikke klar nå, men dette går ikke bra. Finnes en tråd her på kg for folk som har gått ut eller skal ut av voldelige forhold. Noen som har link? Uansett hva du gjør akkurat nå, pakk det helt nødvendig i en sekk, bag og gjem bort. Ta også bilder av skaden. 

 

Det er ikke din feil, å dytte noen vekk er ikke det samme som å slå på den måten der. Er dette første gang? Igjen, det er ikke din feil ❤️

Anonymkode: c4103...0f8

Hun slo han med telefonen. Dytting er også å være fysisk. 

Anonymkode: 52b80...f83

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...