Gå til innhold

Har bare en venn på Facebook, er det veldig uvanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste har vel hundrevis, kanskje flere tusen?

Anonymkode: b2e6a...605

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Spiller det noen rolle hva andre har?

Anonymkode: f24d7...296

Bare lurte,

Anonymkode: b2e6a...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel noen titalls, 50+ men sikkert under 100

Fb er en plass der man er venner med folk man nesten ikke vet av🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har nettverket sitt på Facebook: familie, kolleger, foreldre til barn i klassen osv, i tillegg til venner. Jeg godkjenner alle jeg vet hvem er på Facebook, mens kun venner på andre sosiale medier. 

Anonymkode: df215...309

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville antatt at det dreide seg om en falsk profil da. Det er ofte det folk sjekker. 

Anonymkode: 61ad5...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet med en som bare har en eller to på Facebook, fordi han bruker ikke Facebook og er egentlig ikke interessert i å være der. Sjøl har jeg kun slekt og noen få utenom, og ærlig talt er det flere enn jeg vil ha det. Husker ikke om det er rundt 30 eller 40. Har aldri forstått hvorfor folk har flere hundre eller tusenvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert litt uvanlig, men jeg har også bare en venn på facebook og det er kona mi :ler:

Anonymkode: a63c6...309

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er morro å følge med på folk jeg har gått på skole med kolleger osv i tillegg til mer profesjonelle, familie og faktiske venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt ingen vits å ha noen Facebook-profil om man bare har én venn tilknyttet listen sin. Hva skal man med profil der da? Poenget er jo å se oppdateringer fra "alle og enhver" av nære og fjerne bekjente, venner, slektninger, ja alle. Det er det som er moroa med Facebook, om man kan kalle det det.

 

Anonymkode: 97e63...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er vel strengt tatt ingen vits å ha noen Facebook-profil om man bare har én venn tilknyttet listen sin. Hva skal man med profil der da? Poenget er jo å se oppdateringer fra "alle og enhver" av nære og fjerne bekjente, venner, slektninger, ja alle. Det er det som er moroa med Facebook, om man kan kalle det det.

 

Anonymkode: 97e63...2dc

Fordi man trenger/ønsker å være med i diverse grupper om forskjellige temaer? 
F.eks. Foreldregruppe for klassetrinnet til barna, grupper for idrettslaget, grupper for egne hobbyer og interesseområder...

Jeg ser mange grunner (til dels ganske viktige) for å være på facebook, der veldig få av dem inkluderer å ha kreti og pleti på vennelista.

Anonymkode: 2e2ce...f68

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (43 minutter siden):

Jeg synes det er morro å følge med på folk jeg har gått på skole med kolleger osv i tillegg til mer profesjonelle, familie og faktiske venner.

 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det er vel strengt tatt ingen vits å ha noen Facebook-profil om man bare har én venn tilknyttet listen sin. Hva skal man med profil der da? Poenget er jo å se oppdateringer fra "alle og enhver" av nære og fjerne bekjente, venner, slektninger, ja alle. Det er det som er moroa med Facebook, om man kan kalle det det.

 

Anonymkode: 97e63...2dc

Der er derfor jeg ikke har interesse for Facebook.Har mer enn nok med å leve mitt eget liv uten å følge med på hvordan andre lever litt, eller rettere sagt hvordan de ønsker å presentere sitt eget.

Anonymkode: 8bb80...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres unormalt ut. Jeg har litt over 200. De fleste er kolleger og tidligere kolleger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig rart ut, men du kan vel bare øke antallet hvis det er et problem? 

Anonymkode: a2425...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vel strengt tatt ingen vits å ha noen Facebook-profil om man bare har én venn tilknyttet listen sin. Hva skal man med profil der da? 

 

Anonymkode: 97e63...2dc

Følge med på diverse grupper.

Anonymkode: b2e6a...605

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, AnonymBruker said:

Høres veldig rart ut, men du kan vel bare øke antallet hvis det er et problem? 

Anonymkode: a2425...bad

Har ingen venner i RL heller.

Anonymkode: b2e6a...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...