Gå til innhold

Jeg har så lyst til å besøke en kompis på andre siden av landet, men jeg kan jo ikke det når jeg har kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jeg savner han sånn og har lyst til å henge. Spise pizza, bowle, snakke. Aaahhh. Må jeg dumpe kjæresten min for å være med guttevenner? Hvorfor skal det være sånn?

Anonymkode: c7585...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh .. hæ..? Hvorfor må du dumpe kjæresten din for å besøke en kompis på andre kanten av landet..? 

Om kjæresten din er så sykelig sjalu at han ikke taklre at du har venner av samme kjønn, ville jeg uansett dumpet fyren.. HErregud.. 

Anonymkode: 3f83e...471

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo det.  Og nei du trenger ikke dumpe kjæresten din, det er lov å ha venner selv om man har kjæreste. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du må ikke dumpe kjæresten for å være med guttevenner, men hvis kjæresten din ikke kjenner denne vennen er det en god anledning å ta en kjærestetur og møte han sammen. Da blir kjæresten din trygg på at det bare er en venn :)

Anonymkode: f7a17...82e

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke akseptert at kjæresten min reiste på andre siden av landet fot å spise pizza, henge og bowle med ei venninne, haha er du morsom?

Anonymkode: 957fc...105

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo det. Her har jeg mannlige venner og mannen min har kvinnelige venner. Det er da ingen problem når man stoler på hverandre. 

Anonymkode: 01ee9...845

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en dame hadde skrevet denne tråden om sin mannlige kjæreste som skulle besøkt en venninne på andre aiden av landet, hadde det muligens vært litt andre svar? 

Bare en tanke.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trish skrev (Akkurat nå):

Hvis en dame hadde skrevet denne tråden om sin mannlige kjæreste som skulle besøkt en venninne på andre aiden av landet, hadde det muligens vært litt andre svar? 

Bare en tanke.

Jeg hadde svart det samme.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde ikke akseptert at kjæresten min reiste på andre siden av landet fot å spise pizza, henge og bowle med ei venninne, haha er du morsom?

Anonymkode: 957fc...105

Da hadde ikke jeg akseptert å være kjæresten din - kontrollerende atferd er ikke morsomt. 

Anonymkode: 5f9fe...16c

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da hadde ikke jeg akseptert å være kjæresten din - kontrollerende atferd er ikke morsomt. 

Anonymkode: 5f9fe...16c

Helt greit, jeg vil ikke ha en mann som setter "vennskap" med det motsatte kjønn høyere enn sitt forhold. 

Anonymkode: 957fc...105

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men jeg savner han sånn og har lyst til å henge. Spise pizza, bowle, snakke. Aaahhh. Må jeg dumpe kjæresten min for å være med guttevenner? Hvorfor skal det være sånn?

Anonymkode: c7585...c68

Det er jo ikke sånn. Jeg har guttevenner, som jeg kan dra på ferie med, dra på besøk til og sove over hos etc. Vi deler dog ikke seng, noe jeg kunne gjort med en venninne på ferietur. Og stort sett har vi hvert vårt soverom, mens med en venninne ville jeg helt sikkert delt soverom på hotel/air BMB. Så, bor jeg i overnattingsavstand unna og besøker en venninne deler vi mest sannsynlig dobbeltsengen. Besøker jeg en kamerat sover jeg nok derimot på sofaen i stedet for å dele seng. 

(jeg er gift og har vært gift i mange år, sånn for the record).

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er kompis i dine øyne da? Hvis du har rotet med han, kan du ikke kalle det en kompis. 

Anonymkode: fb855...184

tja. Jeg klinte med ca alle venninnene minne da jeg var tenåring 🤷‍♀️

Trish skrev (2 minutter siden):

Hvis en dame hadde skrevet denne tråden om sin mannlige kjæreste som skulle besøkt en venninne på andre aiden av landet, hadde det muligens vært litt andre svar? 

Bare en tanke.

Åh? 

Anonymkode: e499b...1a1

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trish skrev (5 minutter siden):

Hvis en dame hadde skrevet denne tråden om sin mannlige kjæreste som skulle besøkt en venninne på andre aiden av landet, hadde det muligens vært litt andre svar? 

Bare en tanke.

Nope, ikke fra min kant ;) Jeg har null problemer med at mannen har venner av motsatt kjønn, og synes det er helt ufattelig at det later til å være så mange her inne som tror at menn og kvinner umiddelbart kommer til å tøyse med hverandres kjønnsorgan om de er sammen uten anstand. 

Anonymkode: 3f83e...471

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt greit, jeg vil ikke ha en mann som setter "vennskap" med det motsatte kjønn høyere enn sitt forhold. 

Anonymkode: 957fc...105

Nei da er det nok best du finner deg en kuet lydig liten tøffelhelt med elendig kvinnesyn som ikke ser på kvinner som mennesker men bare som avlsmaskiner/sex-leketøy.

Anonymkode: e499b...1a1

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: kjæresten min godtar det overhode ikke. Han bare flirte av meg og spurte om jeg kødda.

Anonymkode: c7585...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt naturlig at mannen besøker vennene sine. Uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: 855d2...98f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei da er det nok best du finner deg en kuet lydig liten tøffelhelt med elendig kvinnesyn som ikke ser på kvinner som mennesker men bare som avlsmaskiner/sex-leketøy.

Anonymkode: e499b...1a1

Det trenger jeg ikke, holder med en normalt moden mann. 

Anonymkode: 957fc...105

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts: kjæresten min godtar det overhode ikke. Han bare flirte av meg og spurte om jeg kødda.

Anonymkode: c7585...c68

Da ville jeg gått i tenkeboksen, og hatt en samtale med ham. Om han synes det er latterlig å i det hele tatt si at man har lyst til å henge med en kompis, så ville jeg sett det som et kjmpestort varsellys - sykelig sjalusi er ikke noe kjekt å leve med. 

Anonymkode: 3f83e...471

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at kjæresten ikke synes det er noe særlig. Selv om du ser på det som et platonisk vennskap gjør garantert ikke kompisen din det.

Anonymkode: 3b23e...051

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts: kjæresten min godtar det overhode ikke. Han bare flirte av meg og spurte om jeg kødda.

Anonymkode: c7585...c68

Da har han litt å jobbe med. 

Anonymkode: b0234...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...