AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Del Skrevet 3. februar 2023 Dette skjer hvert år, januar til slutten av februar ca kommer det nye helter som skal ta tak i livet sitt...😊 Så avtar det kraftig, godt for oss som trener fast 😊 Anonymkode: 4b7c5...796 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Del Skrevet 3. februar 2023 Det er de samme som plutselig skal begynne å trene mens de er på ferie. Jogge langs stranda😄 Det er litt søtt da... Anonymkode: 39220...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Del Skrevet 3. februar 2023 Hvorfor gleder du deg over det? Anonymkode: 3109a...113 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Del Skrevet 3. februar 2023 Så andre som sliter gir deg glede? For et fantastisk menneske du er🙈 Anonymkode: 2fa36...cbf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 3. februar 2023 #5 Del Skrevet 3. februar 2023 Hva vil du egentlig si? Du vil egentlig fremheve deg selv, hvorfor kan du ikke bare gjøre det uten å snakke andre ned? Selv skulle jeg mer enn gjerne vært på sats flere ganger i uka, og løpt ute i tillegg, slik jeg elsker, men kroppen er ikke i form for tida. Men jeg gjør så godt jeg kan, prioriterer energien der jeg må, for å kunne stille på jobb og for ungene. Det er alt jeg makter for tida, og da er det bra nok for nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Del Skrevet 3. februar 2023 Er det så rart da, at det gir en god følelse å se på seg selv som en stayer, mens folk tilsynelatende uten selvdisiplin faller fra? Det er jo hyggelig å føle seg som en vinner i blant. Anonymkode: 60858...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 3. februar 2023 #7 Del Skrevet 3. februar 2023 Det virker som du har det vondt med deg selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #8 Del Skrevet 3. februar 2023 Det er jo bare slitsomt. De melder seg på timer og glemmer å melde seg av hvis de ikke kommer, så vi andre får ikke plass. Tommel ned. Anonymkode: 61a4d...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 3. februar 2023 #9 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det så rart da, at det gir en god følelse å se på seg selv som en stayer, mens folk tilsynelatende uten selvdisiplin faller fra? Det er jo hyggelig å føle seg som en vinner i blant. Anonymkode: 60858...45b Fordi man føler seg som en taper på andre områder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #10 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette skjer hvert år, januar til slutten av februar ca kommer det nye helter som skal ta tak i livet sitt...😊 Så avtar det kraftig, godt for oss som trener fast 😊 Anonymkode: 4b7c5...796 Du skriver i dag 3. februar at du gleder deg over å se rushet i januar? 🤔 Anonymkode: 312bb...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #11 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du skriver i dag 3. februar at du gleder deg over å se rushet i januar? 🤔 Anonymkode: 312bb...bc0 🤣 Anonymkode: 61a4d...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #12 Del Skrevet 3. februar 2023 Haha, jeg er veldig enig. Ville ikke startet en tråd om det, men er så "uempatisk" at jeg godter meg over bedre plass og mindre kø på apparatene. Jeg kunne også irritert meg over skipperstaksmenneskene som aldri klarer å gjøre trening til en fast rutine, men i stedet så smiler jeg når februar begynner 🙂 Anonymkode: 22f10...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 3. februar 2023 #13 Del Skrevet 3. februar 2023 Og ellers har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #14 Del Skrevet 4. februar 2023 TS her. Mitt poeng er at man kan lure på hva disse menneskene holder på med, desperate tiltak en stund. Trener altfor mange økter, lite kompetanse på hva de holder på med. Stort sett er det vel nyttårsforsett? AnonymBruker skrev (14 timer siden): Haha, jeg er veldig enig. Ville ikke startet en tråd om det, men er så "uempatisk" at jeg godter meg over bedre plass og mindre kø på apparatene. Jeg kunne også irritert meg over skipperstaksmenneskene som aldri klarer å gjøre trening til en fast rutine, men i stedet så smiler jeg når februar begynner 🙂 Anonymkode: 22f10...983 Trent siden 2015 fast selv, så da legger man merke til mye Om mange holdt seg til 2 dager i uken med fullkropp kunne de kanskje klart seg videre.... Anonymkode: 4b7c5...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #15 Del Skrevet 5. februar 2023 Hvorfor godter du deg over det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #16 Del Skrevet 5. februar 2023 Mange gir opp, fordi de blir latterliggjort for å prøve. Har du vurdert å heller applauderer de som prøver gjøre en endring i livsstilen? Anonymkode: 5f680...3a9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #17 Del Skrevet 5. februar 2023 On 2/4/2023 at 10:24 AM, AnonymBruker said: TS her. Mitt poeng er at man kan lure på hva disse menneskene holder på med, desperate tiltak en stund. Trener altfor mange økter, lite kompetanse på hva de holder på med. Stort sett er det vel nyttårsforsett? Trent siden 2015 fast selv, så da legger man merke til mye Om mange holdt seg til 2 dager i uken med fullkropp kunne de kanskje klart seg videre.... Anonymkode: 4b7c5...796 De ønsker å få det bedre med seg selv, men av en million grunnet får de det ikke til. Skikkelig fint personlighetstrekk å godte seg over det. Heller slapp kropp men empatisk ellers tenker jeg, men hver sin smak selvsagt… Anonymkode: 39b96...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 5. februar 2023 #18 Del Skrevet 5. februar 2023 Jeg synes det er bra at det er trøkk på treningssenteret nå de første månedene i året, så blir ikke gruppetimene avlyst på grunn av for lite påmeldte. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 5. februar 2023 #19 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 10.24): Mitt poeng er at man kan lure på hva disse menneskene holder på med, desperate tiltak en stund. Trener altfor mange økter, lite kompetanse på hva de holder på med. Jeg er en av dem som er på treningssenteret i januar og februar. Jeg er han som bader i svette på tredemølla eller over kettlebells i salen. Grunnen til at du ikke ser meg resten av året er at da trener jeg utendørs eller graver i hagen og kløyver ved og snekrer og murer eller går i fjellet eller løper maraton i Frankfurt.. Så fint du er glad for at jeg overlater den promp- og svetteinfesterte hallen til deg resten av året. Enjoy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #20 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 10.24): TS her. Mitt poeng er at man kan lure på hva disse menneskene holder på med, desperate tiltak en stund. Trener altfor mange økter, lite kompetanse på hva de holder på med. Stort sett er det vel nyttårsforsett? Trent siden 2015 fast selv, så da legger man merke til mye Om mange holdt seg til 2 dager i uken med fullkropp kunne de kanskje klart seg videre.... Anonymkode: 4b7c5...796 Det gjelder vel mange som begynner å trene uavhengig av årstid? Jeg synes det er fint at nyttårsforsett er noe som får mange i gang. Det viktigste er at folk prøver selv om de kanskje ikke får det til Anonymkode: 345ef...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå