Gå til innhold

Fra venner/dating til forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Bare lurte på om noen her har erfaringer med at relasjonen har utviklet seg med tiden. Har lenge hatt et godt øyet til en gutt, og vi har mellom slagene hatt 3 treff. Jeg liker han godt, og vet at han er tiltrukket av meg, men på hvilket nivå er usikkert. Jeg kjenner i hvert fall på en kjemi når vi snakker sammen, er som om verden stopper litt opp.. noen ganger er jeg usikker på om han ser meg lenge i blikket fordi jeg ser på han, eller om jeg bare er dritklein.
Vi har/hadde(?) et gjensidig ønske om å bli bedre kjent utenom all flørtingen som har pågått over lengre tid. 

Etter 3 treff, spurte jeg hva han var ute etter, nettopp fordi jeg ikke er interessert i å tulle rundt. Dessverre svarer han med at han ikke ser for seg noe seriøst med meg, men at han trivdes i selskapet mitt og ønsket å beholde kontakten. Fryktelig kjipt å høre, men respekterte det han sa. Jeg prøver selvfølgelig å gå videre, men klarer ikke slutte å tenke på han. Vi støter på hverandre ofte, så er litt vanskelig. 

Noen som har erfaringer med dette? Skal jeg fortsette å møte han som venner og håpe at det utvikler seg med tiden? Skremte jeg han bort? Spurte jeg for tidlig? Eventuelt solskinnshistorier

Anonymkode: 4827c...b12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du skal ikke fortsette å møte ham som venn. Dette er en felle!! Du skal ikke lage deg en en fantasi om at du kan få ham til å ville ha deg bare du viser ham at du er bra nok. Hans nei til mer er ikke en utfordring. Du kan potensielt bruke flere år på å forsøke å få ham. Bruk heller tiden din på menn som ønsker det samme som deg.

Neste gang kan du la være å spørre hva han er ute etter. Tøff deg opp og si  hva du ønsker og se om han ønkser det samme. 

Anonymkode: bc91f...ff1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Følelser er ikke bare bare bestandig. Du føler noe og drømmer om at han plutselig skal gjøre det samme. Men, han har vært tydelig. Hold avstand du, så slipper du bli vitne til at han treffer andre før du selv er over han. Ellers risikerer du å kanskje bli brukt som engangs når han har behov, får opp håpet og blir såret gang på gang, som jeg har hørt andre har gjort. Du er verdt mer enn å kaste bort tiden med å drømme m en som ikke vil ha deg. Kjemien må være gjensidig for at det skal bli et forhold og det sier han jo at det ikke er. Du treffer en annen, en som er mye bedre for deg, bare du gir slipp på denne. Vet det er lett å si, men vanskelig å ta til seg når man har følelser og håp. Men tro meg, dette blir aldri noe mer. Gi slipp ❤️

Anonymkode: 7d64e...b42

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...